Binnen natuurlijk. Anders zou de rookmelder niet gaan dreigen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Waar is Fles' grill/BBQ eigenlijk in Foqueville?
met of zonder uitloper?quote:
Hangt af van de flat, bij veel sociale huur ga je dat houden, bij koop is het al een stuk minder.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedere flat van dat asogedrag of is dit iets studentikoos waar ik in m'n volgende flat vanaf ben? Als mensen hier rommel maken laten ze het altijd gewoon liggen. Kerstboom met naalduitval getransporteerd via de gang en lift? Naalden laten we gewoon een maand liggen, zelfs na meerdere berichtjes. Er valt glas kapot in de lobby precies bij de ingang van de lift? Laten we ook gewoon lekker vijf dagen liggen tot de schoonmaker (!) het komt opruimen, ook na meerdere berichtjes.
Dit lijkt me vrij typisch voor studentenflats en tokkieflats.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedere flat van dat asogedrag of is dit iets studentikoos waar ik in m'n volgende flat vanaf ben? Als mensen hier rommel maken laten ze het altijd gewoon liggen. Kerstboom met naalduitval getransporteerd via de gang en lift? Naalden laten we gewoon een maand liggen, zelfs na meerdere berichtjes. Er valt glas kapot in de lobby precies bij de ingang van de lift? Laten we ook gewoon lekker vijf dagen liggen tot de schoonmaker (!) het komt opruimen, ook na meerdere berichtjes.
Werpt wel een interessant licht op de term "sociaal"quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van de flat, bij veel sociale huur ga je dat houden, bij koop is het al een stuk minder.
De gesubsidieerde huur maakt het sociaal, het zegt niet perse wat over de huurders nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werpt wel een interessant licht op de term "sociaal"![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van de flat, bij veel sociale huur ga je dat houden, bij koop is het al een stuk minder.
Ik hoop maar dat mensen die zich in de vrije sector iets kunnen veroorloven wat netter zijn danquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij typisch voor studentenflats en tokkieflats.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gesubsidieerde huur maakt het sociaal, het zegt niet perse wat over de huurders nee.
goedzo!quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik ga wel weer depri doen dan. 😞
Op een gegeven moment word je daar inderdaad te oud voorquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop maar dat mensen die zich in de vrije sector iets kunnen veroorloven wat netter zijn dan. Ik word er namelijk echt wel een beetje kwaad van ondertussen. Normaal zou ik het niet erg vinden om iets van een ander op te ruimen, maar hier vertik ik het onderhand omdat er altijd wel weer wat is. Soms zelfs een vuilnissenzakkenspoor inclusief vuilnis over de hele gang heen
![]()
!
Ik ben op heel veel vlakken nog steeds een echte student, maar ranzigheid nee bah iel hou in je eigen kamer/studioquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je daar inderdaad te oud voorLekker een plekje uitzoeken waar het je wčl bevalt
tof is dat altijd, soms dat gevoel zonder enige echte redenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon 😁 Voel me gewoon goed en gelukkig.
Da's niet leeftijdsafhankelijk helaas. Grootste verschil is een "het is niet van mij, dus fuck it"-houding. En dat zie je vaker bij (goedkopere) huur.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je daar inderdaad te oud voorLekker een plekje uitzoeken waar het je wčl bevalt
Heb gewoon niks te klagen op dit moment. 👌🏻quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof is dat altijd, soms dat gevoel zonder enige echte reden
Moet hierbij toch een beetje aan Niels0 denkenquote:
de Kofi die ik ken valt op vrouwen..quote:
jij kent deze kofi:quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de Kofi die ik ken valt op vrouwen..
quote:
Ging hij ook altijd even lekker janken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet hierbij toch een beetje aan Niels0 denken
nee, die kofi die ik ken is iets minder donker, maar klinkt precies hetzelfde als Jandinoquote:
Je kent Niels toch zeker nog wel?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ging hij ook altijd even lekker janken?
Als een pruttelende diarreekont?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die kofi die ik ken is iets minder donker, maar klinkt precies hetzelfde als Jandino
klb vooral denk ik.quote:
Thailand denk ikquote:
Gaat best wel de goede kant op...?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 88 nieuwe besmettingen geregistreerd, 48 nieuwe doden
Er zijn 88 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Dat zijn meer nieuwe patiënten dan gisteren gemeld: toen ging het om 65 nieuwe patiënten. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 10.609.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 48, meldt het RIVM. Dat zijn er iets meer dan gisteren, toen er 43 doden gemeld werden. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 4566 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 171. In totaal zijn er nu 38.416 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
was het niet dat normaal op dinsdag meer gevallen zijn? Zal nu wel morgen zijn pasquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat best wel de goede kant op...?
ja, dan is de weekend administratie bijgewerkt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het niet dat normaal op dinsdag meer gevallen zijn? Zal nu wel morgen zijn pas
Ik nam aan dat de resultaten van het lange weekend hier al in zaten, maar kan inderdaad best zijn dat dat nu morgen pas isquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het niet dat normaal op dinsdag meer gevallen zijn? Zal nu wel morgen zijn pas
Het zwarte stipmensje in de verte?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Quizje: waar is Buda?
[ afbeelding ]
ik gok op de voorste linker windmolenquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, de locatiequote:Op dinsdag 28 april 2020 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zwarte stipmensje in de verte?
51.88712625557394, 4.638341465429789quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderdijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan Buda zoeken in de kroeg, in de clubquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu eens een keertje zonder hordes Chineesjes.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk!!
Nooit geweest nu ik erover nadenk
ik ben in Denemarken wel op de wadden geweest, telt dat ook?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietNet zoals Zaanse Schans. Of de Wadden.
Hoe ver zijn ze met het vaccin? Er waren telkens goede berichten maar ik hoor er nu niets meer over.quote:
zie je nou dat je blij bentquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gruwelijk nat hue hue, maar wat heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Mooi zo in de grauwe Hollandse stiltequote:Op dinsdag 28 april 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gruwelijk nat hue hue, maar wat heerlijk![]()
[ afbeelding ]
ja niet zo ver. sowieso stel dat ze 1 weten te maken, dan moet jenog iedereen vaccineren ookquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe ver zijn ze met het vaccin? Er waren telkens goede berichten maar ik hoor er nu niets meer over.
WHO zegt dat niet bewezen is dat het ook zo is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
Als die groepsimmuniteit zo belangrijk is ga je als persoon in de absoluut niet risicogroep haast overwegen om het maar gewoon te krijgen en wekenlang superziek thuis te zitten.
15 jaar, 3 maanden, 2 dagen en ongeveer 3,5 uur..quote:
Het is hier in geen 15 jaar zo rustig geweestquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi zo in de grauwe Hollandse stilte
zolang krijg ik geen uitkeringquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15 jaar, 3 maanden, 2 dagen en ongeveer 3,5 uur..
dan maar werk zoeken..quote:
Is voor de inwoners van Foqueville geen enkel probleem want daar heeft iedereen meerdere malen per week seks met elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WHO zegt dat niet bewezen is dat het ook zo is.
om zoiets te doen laten werken moet je blijkbaar meerdere keren besmet raken
Ha behalve jij !quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor de inwoners van Foqueville geen enkel probleem want daar heeft iedereen meerdere malen per week seks met elkaar.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor de inwoners van Foqueville geen enkel probleem want daar heeft iedereen meerdere malen per week seks met elkaar.
Ik zou er haast ook naartoe rijden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is hier in geen 15 jaar zo rustig geweest
Leugens, ik heb nooit seks.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ik daar bleekjes aan mijn mini zwembad op het dak te luisteren naar alle wilde paargeluiden om me heenquote:
Ben er geloof ik nog nooit geweest terwijl het op net een goed half uurtje rijden van hier isquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het zeker doen voordat het toerisme weer op gang komt
Ik moet ook, maar het moet eens stoppen met regenenquote:
Het is maar water.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook, maar het moet eens stoppen met regenen
Klopt.Tot ik als journalist aan de slag ging in dit gebied was ik hier ook nooit geweestquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er geloof ik nog nooit geweest terwijl het op net een goed half uurtje rijden van hier is
straks vega schnitzelquote:
Nou... Ik heb keertje gehad dat ik in een restaurant was met de familie en dat mijn nichtje voor het restaurant stond en ik achter en aan de ene kant was het aan regenen en aan de andere kant niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, hier regent het best wel pijpenstelen en we zijn nota bene buren.
Dat is wel een erg lokaal buitje geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou... Ik heb keertje gehad dat ik in een restaurant was met de familie en dat mijn nichtje voor het restaurant stond en ik achter en aan de ene kant was het aan regenen en aan de andere kant niet.Dus kan wel.
Ik moet betalen dit jaar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
Definitieve aanslag binnen. Dus over een week geld
Wanneer ingevuld?quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
begin maart al meteenquote:
Mei is wel echt een topmaand of niet? Belastingteruggave en vakantiegeld.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
Neuh, tweehondernogwat euro. En ik verwachtte het al gezien m'n bonus afgelopen jaar.quote:
Net hoe het geregeld is, ik krijg m'n vakantiegeld maandelijks.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mei is wel echt een topmaand of niet? Belastingteruggave en vakantiegeld.
Wow Nijntje ben je dom en retarded? Nee, ik had alleen vorig jaar in mei nog geen baan dus dit is allemaal nieuw voor me.
voor mij komt vakantiegeld in Juni, maar ja, het is wel een fijne periode zo op zichquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mei is wel echt een topmaand of niet? Belastingteruggave en vakantiegeld.
Wow Nijntje ben je dom en retarded? Nee, ik had alleen vorig jaar in mei nog geen baan dus dit is allemaal nieuw voor me.
Dat is te overzien, kan eventueel in termijnen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, tweehondernogwat euro. En ik verwachtte het al gezien m'n bonus afgelopen jaar.
Oh, nee joh. Ik heb het al apart gezet, ben ik er meteen vanaf.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is te overzien, kan eventueel in termijnen.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij komt vakantiegeld in Juni, maar ja, het is wel een fijne periode zo op zich
Ohh, ik had geen idee johquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe het geregeld is, ik krijg m'n vakantiegeld maandelijks.
bonus in april, vakantiegeld in mei hierquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij komt vakantiegeld in Juni, maar ja, het is wel een fijne periode zo op zich
Doe je het morgenquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Bah moet huishouden doen, geen zin in vandaag.
Ja, in december begint al het gezeik vooral. In februari is het eindelijk weer "normaal'.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ohh, ik had geen idee joh.
Enige wat ik weet is dat ik zeer verdrietig werd van januari, holy shit zeg. Iedereen zeurt altijd maar over december, maar die paar cadeaus zijn niets vergeleken met alle gemeentelijke belastingen en andere rommel die ik toen moest betalen.
Bonus is een woord waar mijn baas nog nooit van gehoord heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bonus in april, vakantiegeld in mei hier
Ik ga voor de verandering sparen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:16 schreef gianni61 het volgende:
Ach ja, dat geld is straks ook zo weer weg.
Ik zet m'n vakantiegeld automatisch in een apart potje, dan kan ik het ook "leuk" in mei/juni naar mezelf doorsluizen als extraatje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:16 schreef Leonos het volgende:
Mijn vakantiegeld zit al maandelijks in mijn salaris
ik ben tegenwoordig best wel goed in maandelijks sparen, dus deze grote inkomsten mogen ook wel grote uitgaven wordenquote:
Dat klopt inderdaad wel. Ik had even een 'waarom heeft niemand me dit ooit verteld'-momentje. Ik heb een prima baan dus het lukte allemaal wel hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in december begint al het gezeik vooral. In februari is het eindelijk weer "normaal'.
Ik vind vooral de verandering van "wat is een mooi bedrag op m'n lopende rekening" intrigerend. Zo lang is het niet geleden dat alles boven de ¤100 dikke prima was, nu begin ik al met rekenen als het onder de ¤1000 komt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig best wel goed in maandelijks sparen, dus deze grote inkomsten mogen ook wel grote uitgaven worden
oh, de lopende rekening mag gerust onder 1000 komen. die hou ik altijd in de gaten en als nieuw salaris in de buurt komt ga ik rekenen op ik iets naar de spaar rekening of andere rekening kan. op salaris dag mag er best bijna 0 op de rekening staanquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral de verandering van "wat is een mooi bedrag op m'n lopende rekening" intrigerend. Zo lang is het niet geleden dat alles boven de ¤100 dikke prima was, nu begin ik al met rekenen als het onder de ¤1000 komt.
Oh, hij mag er ook wel onder komen hoor, maar ik ga wel altijd even checken wat er nog af gaat naast random boodschappen. Slaat eigenlijk nergens op, want is binnen tien seconden van het ene potje naar het andere geschoven en het blijkt eigenlijk nooit nodig. Oh well, beter een keer teveel rekenen en dán besluiten dat het wel goed zit dan je even te rijk rekenen, I guess.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, de lopende rekening mag gerust onder 1000 komen. die hou ik altijd in de gaten en als nieuw salaris in de buurt komt ga ik rekenen op ik iets naar de spaar rekening of andere rekening kan. op salaris dag mag er best bijna 0 op de rekening staan
Oh ja aangifte doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
Mijn telling is dit weekend door de war gegooid.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hij mag er ook wel onder komen hoor, maar ik ga wel altijd even checken wat er nog af gaat naast random boodschappen. Slaat eigenlijk nergens op, want is binnen tien seconden van het ene potje naar het andere geschoven en het blijkt eigenlijk nooit nodig. Oh well, beter een keer teveel rekenen en dán besluiten dat het wel goed zit dan je even te rijk rekenen, I guess.
Ik deed vorig jaar in juli of augustus aanslag en heb hier nooit iets over gehoord, is gewoon goedgekeurd en ik kreeg 42 euroquote:
Oh ja, leuk altijd dat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn telling is dit weekend door de war gegooid.
Toen ik wilde gaan fietsen ging 1 schoen kapot, dus direct naar de winkel voor nieuwe.
Dat was natuurlijk weer een stuk duurder dan gepland
Cool. Hoeveel euro's is dat per jaar?quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben dus ernstig minder gaan drinken sinds een paar jaar. En nu zet ik steeds 15 euro opzij voor elk kratje dat ik minder drink dan wat lange tijd gebruikelijk was. En dan mag ik aan het eind van het jaar van dat geld wat leuks kopen van mezelf
inmiddels is een nieuw onderdeel voor de oude schoen ook onderweg, maar ja, daar wil je dan niet op wachten als je een lang weekend met lekker weer hebtquote:
Ook een leuke manier ja.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben dus ernstig minder gaan drinken sinds een paar jaar. En nu zet ik steeds 15 euro opzij voor elk kratje dat ik minder drink dan wat lange tijd gebruikelijk was. En dan mag ik aan het eind van het jaar van dat geld wat leuks kopen van mezelf
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed bezig jullie. Gezond voor het lijf en de portemonneequote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cool. Hoeveel euro's is dat per jaar?
Ik ben gestopt met roken, schiet ook aardig op.
Ik bouw het elk jaar af, zit nu op ongeveer de helft van 4 jaar geleden. Scheelt me zo'n 100 euro per maand nuquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cool. Hoeveel euro's is dat per jaar?
Ik ben gestopt met roken, schiet ook aardig op.
Is dit een experiment? Zoom is zo onveilig als met een theezeefje als condoom een harem neuken in Idlib of zo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben mijn werklaptop Zoom-veilig aan het maken.
Tenminste, ik neem aan dat het werkt vanuit een zandbak.
Ja, daarom in een virtuele machine!quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een experiment? Zoom is zo onveilig als met een theezeefje als condoom een harem neuken in Idlib of zo.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hadden op ons inmiddels best beroemde jaarlijkse bedrijfsfeest ooit een "Virarium" gebouwd. Een omgeving met een netwerk en wat computers en daarbinnen dan wat virussen loslaten en kijken hoe zich dat ging verspreiden en zo alles
OH JEE JE HEBT TOCH NIET IETS NON-ESSENTIEELS GEKOGDT HEquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
zo goede wandel en even in de xenos geweeest
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
zo goede wandel en even in de xenos geweeest
+1quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Even een dikke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar de mensen die vandaag in Den Haag hebben staan protesteren..
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH JEE JE HEBT TOCH NIET IETS NON-ESSENTIEELS GEKOGDT HE![]()
/gutmensch
quote:
Niet te had jompelen he, straks kapseist je schuitquote:
Nuttige dingen doen is overrated. En zo 2019quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga ik wat nuttigs doen of ga ik een uurtje Animal Crossing doen?
sterktequote:Op dinsdag 28 april 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik heb die curryworsten gekocht bij Jumbo. Ben benieuwd
Ze zullen hun wijsheden ook vast op andere sites vinden hoor, maar die Jensen kraamt echt dikke onzin uit.quote:
Gratis geld!quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wauw, dus ik zo een beetje mailen over dat biljetje wat ik gewonnen had op die veiling vorige week. Blijkt de factuur niet per mail te komen maar morgen op de site te staan. En dan pas mag ik betalen. Okee fine.
.
.
Maar ze hebben het wel afgelopen vrijdag al verstuurd
Ik heb laatst een vriend aangesproken omdat zijn vrouw mij een Jensen filmpje met corona onzin doorstuurde, en tja dan kan ik best erg ver gaan maar ik accepteer dat soort onzin niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zullen hun wijsheden ook vast op andere sites vinden hoor, maar die Jensen kraamt echt dikke onzin uit.
Vond die van mezelf lekkerder iigquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja nou jaquote:
Ik heb twee mensen ontvriend op facebookquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vriend aangesproken omdat zijn vrouw mij een Jensen filmpje met corona onzin doorstuurde, en tja dan kan ik best erg ver gaan maar ik accepteer dat soort onzin niet.
Maar die taart is toch al lang klaar? Wat is er om 17.00 uur dan? Krijg je bezoek? Of gaat dan Konditorei Bitterbal open?quote:
Curryworst?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgelegd dat zijn vrouw knettergek is en of dat nu het einde van onze vriendschap is dat mag hij zelf bepalen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee mensen ontvriend op facebookNormaal vind ik dat mensen gerust meningen mogen hebben die afwijken van die van mij, maar doen alsof corona een of ander complot is van de overheid gaat me echt te ver.
Vast niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgelegd dat zijn vrouw knettergek is en of dat nu het einde van onze vriendschap is dat mag hij zelf bepalen.
Ja. Dat die dingen zo heten is natuurlijk al verdacht. Want een curryworst is gewoon een bratwurst met een sausje. Maar ik ga het morgen of overmorgen ondervindenquote:
Waar moet ik heen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Dat die dingen zo heten is natuurlijk al verdacht. Want een curryworst is gewoon een bratwurst met een sausje. Maar ik ga het morgen of overmorgen ondervinden
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Dat die dingen zo heten is natuurlijk al verdacht. Want een curryworst is gewoon een bratwurst met een sausje. Maar ik ga het morgen of overmorgen ondervinden
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben ooit in het Deutsches Currywurst Museum in Berlin geweest
Maar dat bestaat blijkbaar niet meer
https://de.wikipedia.org/wiki/Deutsches_Currywurst_Museum_Berlin
Daar wou ik heen hahaha.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh ver fietsen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Station Dordrecht en dan 5 minuten lopen
Voorbij de ballenbak links aanhouden, doorlopen doorlopen tot je net voorbij het monument een enorme oprijlaan ziet met een klassiek smeedijzeren hek, aanbellen en naar binnen huppelen voor de worst.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn die erger dan het hersenloze deel dat vandaag in lange rijen voor de ikea stond?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Even een dikke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar de mensen die vandaag in Den Haag hebben staan protesteren..
Ja. Veel erger.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die erger dan het hersenloze deel dat vandaag in lange rijen voor de ikea stond?
Het was wel duur ja, iets van 12,50 p.p. of zo?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Het is blijkbaar in het najaar van 2018 gesloten. In de zomer van dat jaar overwogen we er nog heen te gaan, maar niet gedaan omdat het zo duur was
.
Dat is ook niet heel slim iddquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die erger dan het hersenloze deel dat vandaag in lange rijen voor de ikea stond?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorbij de ballenbak links aanhouden, doorlopen doorlopen tot je net voorbij het monument een enorme oprijlaan ziet met een klassiek smeedijzeren hek, aanbellen en naar binnen huppelen voor de worst.
Als iedereen die in de lange rijen voor de IKEA stond zich aan de RIVM-regels hield dan wel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik twijfel echt. Hoe debiel je reden ook is, demonstreren moet mogen (en ja, de redenen zijn debiel wat mij betreft)quote:
Iemand postte hier ook een berichtje dat auto's met meer dan twee personen (inclusief baby's en kinderen) bij voorbaat al weggestuurd werden en deze mensen dus niet eens de auto uit geweest zijn. En ook dat er een maximale hoeveelheid personen naar binnen mocht. En dus alles op 1,5 meter.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Die lange Ikearijen zijnwaardig, maar daar had je tenminste nog afstand tussen de sukkels.
Niet in deze tijdquote:
Vrees dat ik dan vaak te gast zal zijn om te filosokwebbelen over geschiedenis.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ontvang mijn gasten in de bibliotheek met koffie of thee. En scones met clotted cream en raspberry jam.
Naja, nu dus samenscholingsverbod, dus gewoon nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik twijfel echt. Hoe debiel je reden ook is, demonstreren moet mogen (en ja, de redenen zijn debiel wat mij betreft)
Maar hersenloos bij de ikea gaan staan want het is toch zo'n leuk uitje is toch minstens even erg.
Ook, en misschien wel, juist in deze tijd. De grondwet geeft je dat recht.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
Niet in deze tijd! De regel is l e t t e r l i j k: niet samenscholen.
Gezellig. Na vieren schenk ik whisky met een drupje water.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat ik dan vaak te gast zal zijn om te filosokwebbelen over geschiedenis.
En deden ze dat? There's your answer.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook, en misschien wel, juist in deze tijd. De grondwet geeft je dat recht.
Je moet je, in deze tijd, wel aan de 1,5 meter afstand houden bij het demonstreren.
Ik viel vooral over een stukje in een nieuwsbericht dat ze de covers op de bedden nu wel dagelijks gaan wassen. Zie het zo voor me dat veel mensen er toch even op gaan liggen om ze te testenquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, nu dus samenscholingsverbod, dus gewoon nee.
Maar met genoeg afstand zie ik echt geen verschil tussen bouwmarktgekkies en Ikeagekkies. Volgens mij doet Ikea het best netjes allemaal.
Juist , demonstreren magquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En deden ze dat? There's your answer.
En zoals zij het deden dus nietquote:
Ik beweer ook nergens dat het heldere lichten waren/zijn hequote:Op dinsdag 28 april 2020 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En zoals zij het deden dus niet. Godsamme zeg.
Gezellig maar laat de waterkraan maar dicht hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig. Na vieren schenk ik whisky met een drupje water.
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Barbie is weer zwanger. Lol
Nee, maar dat is wel het hele punt waarom mensen nu boos zijn. Demonstreren mag, de grondwet is niet aangepast, de manier waarop is het probleem. En daar worden nu sowieso weer mensen ziek door, ook de heldere lichten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat het heldere lichten waren/zijn he
Oh, haal je zo niet de aroma’s naar voren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig maar laat de waterkraan maar dicht hoor.
WTF die was vorige week nog bijna dood.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is mijn koffie uurtjequote:Op dinsdag 28 april 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar die taart is toch al lang klaar? Wat is er om 17.00 uur dan? Krijg je bezoek? Of gaat dan Konditorei Bitterbal open?
nee johquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar ik prefereer twee hele kleine ijsklontjes want dat haalt niet alleen het aroma naar voren maar dat klingelt ook zo gezelligquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh, haal je zo niet de aroma’s naar voren?
Dat is "The circle of Barbie": zwanger, zelfmoordpoging, relatiebreuk, nieuwe relatie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF die was vorige week nog bijna dood.
Bevrucht tijdens de beademing, zij kan ook echt alles.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF die was vorige week nog bijna dood.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is "The circle of Barbie": zwanger, zelfmoordpoging, relatiebreuk, nieuwe relatie.
Nee auto-ongeluk begreep ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is "The circle of Barbie": zwanger, zelfmoordpoging, relatiebreuk, nieuwe relatie.
Dat er zo'n IC-arts even op gekropen isquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bevrucht tijdens de beademing, zij kan ook echt alles.
Zijn net mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat er zo'n IC-arts even op gekropen isJa kan maar zo natuurlijk
Oké, dan zorg ik voor ijsklontjesquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik prefereer twee hele kleine ijsklontjes want dat haalt niet alleen het aroma naar voren maar dat klingelt ook zo gezellig
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Classyquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb voor de kust van Spitsbergen trouwens weleens 12 jaar oude Balvenie gedronken met zelf gevangen 5000 jaar oud gletsjerijs
Houd op, die kosten kan ik niet kwijtquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit wil ik nu ookquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb voor de kust van Spitsbergen trouwens weleens 12 jaar oude Balvenie gedronken met zelf gevangen 5000 jaar oud gletsjerijs
Mooi. Dan krijgen wij nu ook wel een stukje zekerquote:
*geeft stukje*quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dan krijgen wij nu ook wel een stukje zekerAnders had je er pas wat over gezegd als hij al op was. Denk ik
Herkenbaar. Heb mezelf nu gefopt met een grote bak salade. Het werkt, ik eet maar doorquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb mezelf nu gefopt met een grote bak salade. Het werkt, ik eet maar door.
Beter die andere helftquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik heb al een halve zak rucola op. Nu mag ik paaseitjes nommen
Whahahahaha genieten ditquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.facebook.com/470911516262605/posts/3169847069702356/
![]()
![]()
Bij mij staat t al op de rekening.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws jongens. Krijg geld terug van de belasting
Ja maar is wel zo hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee mensen ontvriend op facebookNormaal vind ik dat mensen gerust meningen mogen hebben die afwijken van die van mij, maar doen alsof corona een of ander complot is van de overheid gaat me echt te ver.
Jammer! Had ik ook weleens heen gewildquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had het er laatst nog over dat die complot theorieën nog wel enh veel weg hadden van het plot van Inferno van Dan Brown.quote:
oh das Nice.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij staat t al op de rekening.
Gelijk ook definitieve aanslag en geen voorlopige (Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |