Binnen natuurlijk. Anders zou de rookmelder niet gaan dreigen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Waar is Fles' grill/BBQ eigenlijk in Foqueville?
met of zonder uitloper?quote:
Hangt af van de flat, bij veel sociale huur ga je dat houden, bij koop is het al een stuk minder.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedere flat van dat asogedrag of is dit iets studentikoos waar ik in m'n volgende flat vanaf ben? Als mensen hier rommel maken laten ze het altijd gewoon liggen. Kerstboom met naalduitval getransporteerd via de gang en lift? Naalden laten we gewoon een maand liggen, zelfs na meerdere berichtjes. Er valt glas kapot in de lobby precies bij de ingang van de lift? Laten we ook gewoon lekker vijf dagen liggen tot de schoonmaker (!) het komt opruimen, ook na meerdere berichtjes.
Dit lijkt me vrij typisch voor studentenflats en tokkieflats.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedere flat van dat asogedrag of is dit iets studentikoos waar ik in m'n volgende flat vanaf ben? Als mensen hier rommel maken laten ze het altijd gewoon liggen. Kerstboom met naalduitval getransporteerd via de gang en lift? Naalden laten we gewoon een maand liggen, zelfs na meerdere berichtjes. Er valt glas kapot in de lobby precies bij de ingang van de lift? Laten we ook gewoon lekker vijf dagen liggen tot de schoonmaker (!) het komt opruimen, ook na meerdere berichtjes.
Werpt wel een interessant licht op de term "sociaal"quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van de flat, bij veel sociale huur ga je dat houden, bij koop is het al een stuk minder.
De gesubsidieerde huur maakt het sociaal, het zegt niet perse wat over de huurders nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werpt wel een interessant licht op de term "sociaal"![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van de flat, bij veel sociale huur ga je dat houden, bij koop is het al een stuk minder.
Ik hoop maar dat mensen die zich in de vrije sector iets kunnen veroorloven wat netter zijn danquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij typisch voor studentenflats en tokkieflats.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gesubsidieerde huur maakt het sociaal, het zegt niet perse wat over de huurders nee.
goedzo!quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik ga wel weer depri doen dan. 😞
Op een gegeven moment word je daar inderdaad te oud voorquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop maar dat mensen die zich in de vrije sector iets kunnen veroorloven wat netter zijn dan. Ik word er namelijk echt wel een beetje kwaad van ondertussen. Normaal zou ik het niet erg vinden om iets van een ander op te ruimen, maar hier vertik ik het onderhand omdat er altijd wel weer wat is. Soms zelfs een vuilnissenzakkenspoor inclusief vuilnis over de hele gang heen
![]()
!
Ik ben op heel veel vlakken nog steeds een echte student, maar ranzigheid nee bah iel hou in je eigen kamer/studioquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je daar inderdaad te oud voorLekker een plekje uitzoeken waar het je wčl bevalt
tof is dat altijd, soms dat gevoel zonder enige echte redenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon 😁 Voel me gewoon goed en gelukkig.
Da's niet leeftijdsafhankelijk helaas. Grootste verschil is een "het is niet van mij, dus fuck it"-houding. En dat zie je vaker bij (goedkopere) huur.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je daar inderdaad te oud voorLekker een plekje uitzoeken waar het je wčl bevalt
Heb gewoon niks te klagen op dit moment. 👌🏻quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof is dat altijd, soms dat gevoel zonder enige echte reden
Moet hierbij toch een beetje aan Niels0 denkenquote:
de Kofi die ik ken valt op vrouwen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |