Ordinaire pies en poephumor breekt het een beetjequote:Op dinsdag 28 april 2020 23:09 schreef TTSS het volgende:
Ik schaam me dood dat ik in zo'n triest Rozevla topique post. Vroeger had die irritante mongool allang een ban gehad. Nu kan alles maar.
Hallo Azteekse regengodquote:
Hallo nostalgische radiomaker.quote:
Dat kan je op je buik schrijven, of met een offerblade karven.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:23 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hallo nostalgische radiomaker.
Wilde in mei eigenlijk naar Mexico maar vrees dat dat niet meer door kan gaan
Nee, stond al heel lang op de planning... Lijkt mij echt prachtig, oude gebouwen, geschiedenis, cultuur, andere wereld, lekker weer, beetje nog aan het strand zitten.... Niets van dat alles meer...quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat kan je op je buik schrijven, of met een offerblade karven.
Ben je er wel eens eerder geweest?
Ik ben er 4 keer geweest, maar mijn vriendin is Mexidees.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nee, stond al heel lang op de planning... Lijkt mij echt prachtig, oude gebouwen, geschiedenis, cultuur, andere wereld, lekker weer, beetje nog aan het strand zitten.... Niets van dat alles meer...
Jij wel dan?
Je vriendin woont in Nederland nu? Of LAT.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik ben er 4 keer geweest, maar mijn vriendin is Mexidees.
De ruīnes van de Azteken en Maya's zijn de moeite waard om te bezoeken.
Templo Mayor ligt gewoon midden in de stad.
We wonen nu samen,quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:33 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Je vriendin woont in Nederland nu? Of LAT.
Ja, ruīnes vind ik prachtig, zeker als je bedenkt dat alles duizenden jaren oud is, van een beschaving die inmiddels weer is verdwenen. Ben een paar keer in Egypte geweest, ook geweldig, zeker als je bedenkt dat alles werd gebouwd in een tijd dat wij in Nederland elkaar nog met de knuppel neersloegen en met pijl en boog achter een rendier aangingen.
Welk deel van Mexico is wat dat betreft het beste als je er voor het eerst bent? Wil het ook wel combineren met wat strand en natuur.
quote:
Ik kan het bevestigenquote:
Ik rij ze allemaal zoek vriendquote:
Bobbyyyyyyyquote:
Hoe heb jij het dan tot mod geschopt ouwe rellert van mequote:
Keiharde euro'squote:Op woensdag 29 april 2020 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan tot mod geschopt ouwe rellert van mehoe istie?
Nopequote:Op woensdag 29 april 2020 10:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En xcachet, zie je die nog wel eens?
Prachtig hčquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
We wonen nu samen,
De pracht van oude beschavingen vind ik mooi. Ben ook in Peru geweest, Cuzco, Machu Picchu![]()
Ben ondertussen een volharde conquistador.
Als tip zou ik zeggen, begin in Cancun, kan je uitwijken naar Chitzen Itza en dan de route zuid naar Chiapas nemen, Palenque, San Cristobal, Caņon de Sumidero. Zou Guatemala meepakken voor Tikal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |