Hmm ja, daar gaan wilde theorieën overquote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
COVID komt niet van vleermuizen uit de wetmarkets van Wuhan, maar is vanuit een biologisch lab in Wuhan ontsnapt doordat ze daar niet goed met de veiligheidsvoorschriften omgingen.
Maar, wat denk jij? China was wel heel erg snel met naar de wetmarkets wijzen...quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hmm ja, daar gaan wilde theorieën over
China vertrouw ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar, wat denk jij? China was wel heel erg snel met naar de wetmarkets wijzen...
Zo leuk zijn ben helemaal verliefd en heb vlinders in mijn onderbroekquote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo leuk zijn ben helemaal verliefd en heb vlinders in mijn onderbroek
Dit kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:30 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Mijn vriend @:solotovski en ik hebben mega veel overeenkomsten.
Xdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit klopt
Wij zijn allebei meer dan gemiddeld geschapen
@cachet is this true?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit klopt
Wij zijn allebei meer dan gemiddeld geschapen
Dat zijn platjes. geen vlindersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo leuk zijn ben helemaal verliefd en heb vlinders in mijn onderbroek
Eens, jij kan wel wat meer gebruiken.quote:
Dit is erg vergezochtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, jij kan wel wat meer gebruiken.
(lol)quote:
Maatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, jij kan wel wat meer gebruiken.
Lang niet (tekstueel) gesproken vriend.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lang niet (tekstueel) gesproken vriend.
Dit weekend ga ik naar de F1![]()
Oh wacht het is afgelast hahahahaha
Haahhahahahhaahahhquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een overwinning voor het klimaatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom doe je zo tegen een nieuw iemand?quote:
Met 30 kloontjes ben je hier niet nieuw hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom doe je zo tegen een nieuw iemand?
In de sc welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met 30 kloontjes ben je hier niet nieuw hoor
Moet een warm gevoel geven dat er nog iemand in je sc wil postenquote:
Bijna net zo'n warm gevoel als wanneer jij hier niet post jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Moet een warm gevoel geven dat er nog iemand in je sc wil posten
Gemeenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bijna net zo'n warm gevoel als wanneer jij hier niet post ja
De 13 rovers?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:40 schreef 00wildchild het volgende:
Kut. Kan iemand snel iets van een verkleed iets bedenken voor twee getintelingen (met een zoom achtergrond). Blackface wordt niet gewaardeerd :’)
Nou we doen het simpel. Blacked achtergrond dan hoeven we niet zoveel te doen verderquote:
Gwn oranje pakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:40 schreef 00wildchild het volgende:
Kut. Kan iemand snel iets van een verkleed iets bedenken voor twee getintelingen (met een zoom achtergrond). Blackface wordt niet gewaardeerd :’)
Ik trek het meestal al aan wanneer er weer een busje voor de deur staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Stel je voor dat we een oranje pak zouden hebben liggen.
Omdat die klootzak gewoon z’n bek moet houwe!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom doe je zo tegen een nieuw iemand?
Nou nou nouquote:Op maandag 4 mei 2020 08:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat die klootzak gewoon z’n bek moet houwe!!!!!!!
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Is niet wijd maar wel lekker op z’n tijd !!!!!!!
Pics?!quote:Op maandag 4 mei 2020 08:14 schreef Rozevla het volgende:
Vandaag maar weer netjes poepen eerst rond 08:15 / 08:30.
Had het zaterdag overgeslagen en ging gister poepen, ziek jongen !!!!! Heb nog nooit zo lang moeten persen.
2 dagen Chinees gegeten, helemaal verstopt.
Hou toch lekker je bek joh. Magere junkquote:Op maandag 4 mei 2020 08:23 schreef Solotovski het volgende:
Ik zou er mn pink voor over hebben dat jullie 2 nooit meer in de sc posten.
@:rozevla en @:haags_kwartiertje het failliet van de sc
weeg meer dan jij, latente kutnichtquote:img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 4 mei 2020 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou toch lekker je bek joh. Magere junk
Kom danquote:Op maandag 4 mei 2020 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof daar HELEMAAL niets van.
Ik heb vorig jaar een keer voor je deur gestaan toen weigerde jij open te doen.quote:
Tyf toch op lulquote:Op maandag 4 mei 2020 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een keer voor je deur gestaan toen weigerde jij open te doen.
HOU JE BEK EN BEF MEEEEEEEquote:Op maandag 4 mei 2020 08:23 schreef Solotovski het volgende:
Ik zou er mn pink voor over hebben dat jullie 2 nooit meer in de sc posten.
@:rozevla en @:haags_kwartiertje het failliet van de sc
Kom dan met je kutjequote:
Hahahaahhaahshhahasbdbjdjfi4uejc mei3uehsjsiwu2jbxuxcuci weg vvquote:
lekker rustig weer op het werk?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaahhaahshhahasbdbjdjfi4uejc mei3uehsjsiwu2jbxuxcuci weg vv
Hahaha zo knap zijn ze nou ook weer niet vriendquote:Op maandag 4 mei 2020 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
leuk dat je een foto van een match van tinder met ons deelt
Lekkahquote:Op maandag 4 mei 2020 13:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje, beetje in en om het huis knutselen he
Net even een pakketbox geïnstalleerd, Dan hoef ik ze niet meer bij het postkantoor weg te halenquote:
Nice.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Net even een pakketbox geïnstalleerd, Dan hoef ik ze niet meer bij het postkantoor weg te halen
Ja ben dat geklooi met die pakketjes zo zat, dan maar op deze manier. Ga jij nog op vakantie dit jaar?quote:
Zou begin juni 3 weken gaan maar gaat niet door.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ben dat geklooi met die pakketjes zo zat, dan maar op deze manier. Ga jij nog op vakantie dit jaar?
Huhhh hoezo nietquote:Op maandag 4 mei 2020 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou begin juni 3 weken gaan maar gaat niet door.
Oh wat spijtig, ik ben benieuwd of wij begin juli nog weg kunnenquote:Op maandag 4 mei 2020 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou begin juni 3 weken gaan maar gaat niet door.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat spijtig, ik ben benieuwd of wij begin juli nog weg kunnen
Naar het strandjequote:Op maandag 4 mei 2020 14:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat spijtig, ik ben benieuwd of wij begin juli nog weg kunnen
Met de auto neem ik aan? Wel lastig ja als je Duitsland en Denemarken niet in komt.quote:
Zo ver het nu lijkt lukt dat nog wel, er zijn alleen regels. Als we er zijn zal het vast geen probleem meer zijn, zitten 5 km vanaf een dorp of stad midden in de bossenquote:Op maandag 4 mei 2020 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met de auto neem ik aan? Wel lastig ja als je Duitsland en Denemarken niet in komt.
Je hebt nog even.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zo ver het nu lijkt lukt dat nog wel, er zijn alleen regels. Als we er zijn zal het vast geen probleem meer zijn, zitten 5 km vanaf een dorp of stad midden in de bossen
Duitsland kun je 'gewoon' in.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met de auto neem ik aan? Wel lastig ja als je Duitsland en Denemarken niet in komt.
wel een mondkapje opzetten als je in het openbaar komt.quote:
Ach, heb je stroom nou echt nodig?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
De energieleverancier stuurde een blij mailtje dat ze 24 mei stroom zouden komen fixen in het appartement. Gelukkig waren ze telefonisch bereikbaar en nu komen ze morgen direct na de sleuteloverdracht. Zou wat zijn anders joh
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |