SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Buikie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:32 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga vandaag 3 tompoucen eten jongens.
Net paaseitjes op en stroopwafels.
Ff alles opmaken.
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee een bonk spier.
Net zoals mijn broekpaling
Haaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaatjessssssasss!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die is helaas gevlogenquote:
Minder crack snuiven junkquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:34 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme ouwe m’n neus jeukt echt tering hard.
Hele tijd niezen.
HATSJOE!!!!!!!
Vla kennende heeft ie zaad in zn neusquote:
Lekker bellen blazenquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vla kennende heeft ie zaad in zn neus
Is ze niet meer actief hier? Had haar inderdaad al een tijdje niet meer gezien op Fok!quote:
Die heeft zichzelf ge-#ANONIEM-iseerd.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is ze niet meer actief hier? Had haar inderdaad al een tijdje niet meer gezien op Fok!
Niks voor jou?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf ge-#ANONIEM-iseerd.
Ah okéquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die heeft zichzelf ge-#ANONIEM-iseerd.
Nee, ze is al verloofd helaas.quote:
quote:
Met zo'n slijmerige druppel die er onder hangtquote:
Ben jij dat in je UI?quote:
Ordinaire pies en poephumor breekt het een beetjequote:Op dinsdag 28 april 2020 23:09 schreef TTSS het volgende:
Ik schaam me dood dat ik in zo'n triest Rozevla topique post. Vroeger had die irritante mongool allang een ban gehad. Nu kan alles maar.
Hallo Azteekse regengodquote:
Hallo nostalgische radiomaker.quote:
Dat kan je op je buik schrijven, of met een offerblade karven.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:23 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hallo nostalgische radiomaker.
Wilde in mei eigenlijk naar Mexico maar vrees dat dat niet meer door kan gaan
Nee, stond al heel lang op de planning... Lijkt mij echt prachtig, oude gebouwen, geschiedenis, cultuur, andere wereld, lekker weer, beetje nog aan het strand zitten.... Niets van dat alles meer...quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat kan je op je buik schrijven, of met een offerblade karven.
Ben je er wel eens eerder geweest?
Ik ben er 4 keer geweest, maar mijn vriendin is Mexidees.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nee, stond al heel lang op de planning... Lijkt mij echt prachtig, oude gebouwen, geschiedenis, cultuur, andere wereld, lekker weer, beetje nog aan het strand zitten.... Niets van dat alles meer...
Jij wel dan?
Je vriendin woont in Nederland nu? Of LAT.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik ben er 4 keer geweest, maar mijn vriendin is Mexidees.
De ruïnes van de Azteken en Maya's zijn de moeite waard om te bezoeken.
Templo Mayor ligt gewoon midden in de stad.
We wonen nu samen,quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:33 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Je vriendin woont in Nederland nu? Of LAT.
Ja, ruïnes vind ik prachtig, zeker als je bedenkt dat alles duizenden jaren oud is, van een beschaving die inmiddels weer is verdwenen. Ben een paar keer in Egypte geweest, ook geweldig, zeker als je bedenkt dat alles werd gebouwd in een tijd dat wij in Nederland elkaar nog met de knuppel neersloegen en met pijl en boog achter een rendier aangingen.
Welk deel van Mexico is wat dat betreft het beste als je er voor het eerst bent? Wil het ook wel combineren met wat strand en natuur.
quote:
Ik kan het bevestigenquote:
Ik rij ze allemaal zoek vriendquote:
Bobbyyyyyyyquote:
Hoe heb jij het dan tot mod geschopt ouwe rellert van mequote:
Keiharde euro'squote:Op woensdag 29 april 2020 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan tot mod geschopt ouwe rellert van mehoe istie?
Nopequote:Op woensdag 29 april 2020 10:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En xcachet, zie je die nog wel eens?
Prachtig hèquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
We wonen nu samen,
De pracht van oude beschavingen vind ik mooi. Ben ook in Peru geweest, Cuzco, Machu Picchu![]()
Ben ondertussen een volharde conquistador.
Als tip zou ik zeggen, begin in Cancun, kan je uitwijken naar Chitzen Itza en dan de route zuid naar Chiapas nemen, Palenque, San Cristobal, Cañon de Sumidero. Zou Guatemala meepakken voor Tikal.
Ja hoe moet ik dat nou ruikenquote:
Alles kan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:09 schreef TTSS het volgende:
Ik schaam me dood dat ik in zo'n triest Rozevla topique post. Vroeger had die irritante mongool allang een ban gehad. Nu kan alles maar.
Oh das lekker op tijd, vriend. Maar ja drukke tijden natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 09:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Keiharde euro's
Prima, primaen daar? Vandaag komt eindelijk mn same day delivery pakketje van afgelopen vrijdag binnen
![]()
![]()
Klinkt niet als mijn probleemquote:Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh das lekker op tijd, vriend. Maar ja drukke tijden natuurlijk
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zelfs tijdens corona is het hier dood
Niet alle modjes over een kam scherenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:22 schreef scrupuleus het volgende:
Met een ban wordt het moeilijk posten en de modjes en het beleid veranderen ook niet als je die zaken onder de maat vindt.
Zeg nou zelf, erg levendig is het nietquote:
Je de users zijn ook kutquote:Op woensdag 29 april 2020 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet alle modjes over een kam scheren
Was het maar kut dan konden we het neukenquote:
Goedemorgen failliet van de sc.quote:Op donderdag 30 april 2020 07:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was het maar kut dan konden we het neuken
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAGA
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alles kan.
Koffiekan
Melkkan
Je moederkan
Haaahaaatjes
quote:
Leer je toch gewoon eens te gedragen als een heer. Ongelofelijke kwajongen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:22 schreef scrupuleus het volgende:
Met een ban wordt het moeilijk posten en de modjes en het beleid veranderen ook niet als je die zaken onder de maat vindt.
Echt hè wat een hoerenjong is het ook.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer je toch gewoon eens te gedragen als een heer. Ongelofelijke kwajongen.
Met jou kan ik praten vrind.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt hè wat een hoerenjong is het ook.
je hoerenmoeder!quote:Op donderdag 30 april 2020 12:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt hè wat een hoerenjong is het ook.
Bedankt dat je ons op de hoogte brengt.quote:
Een hoogtepuntquote:Op donderdag 30 april 2020 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons op de hoogte brengt.
In je dorp ja?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:07 schreef 00wildchild het volgende:
Wanneer een van de beste sparerib restaurants van Nederland eindelijk aan thuisbezorging doen
Jij maakt wat mee hè als huisvrouw.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Nederland. Maar ja normaliter zijn ze te druk voor bezorgen.
Hahahquote:Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee hè als huisvrouw.
Vanavond nog ff een nieuw geurblokje in de wc hangen en je hebt een spetterende dag gehad en een fantastische vlog.
doet*quote:Op donderdag 30 april 2020 16:07 schreef 00wildchild het volgende:
Wanneer een van de beste sparerib restaurants van Nederland eindelijk aan thuisbezorging doen
Krijg je met die allochtonen hequote:
Mijn leven is een stuk spannender dan dat van jou hoor 😚😏quote:Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee hè als huisvrouw.
Vanavond nog ff een nieuw geurblokje in de wc hangen en je hebt een spetterende dag gehad en een fantastische vlog.
Echt hèquote:Op donderdag 30 april 2020 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krijg je met die allochtonen he
Hahaaatjesquote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn leven is een stuk spannender dan dat van jou hoor 😚😏
Nee joh je moest eens weten wat ik allemaal prikquote:Op donderdag 30 april 2020 21:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaatjes![]()
Jij hebt een kind
Bij jouw leven is allang de prik van de cola
Zou je Rozevla prikken?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee joh je moest eens weten wat ik allemaal prik
Mijn leven is pas net begonnen joh.![]()
Maar wat prik je wel dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit
Nou ja. Met een vork misschien.
Als jij alleen al ziet dat ik je gementiond heb veranderd het down under al in een druipsteen grot man.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit
Nou ja. Met een vork misschien.
Dat kan wel op een roze tegeltjequote:Op donderdag 30 april 2020 22:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als jij alleen al ziet dat ik je gementiond heb veranderd het down under al in een druipsteen grot man.
Oké nou als je zo graag geprikt wil worden door me dan kan dat wel maar moet je zelf ff poppers regelen want ik hou niet van langzaam gedoe en gepiep dat het pijn doet.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als jij alleen al ziet dat ik je gementiond heb veranderd het down under al in een druipsteen grot man.
quote:Op donderdag 30 april 2020 22:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar wat prik je wel dan?
Niet geklikt en te lui om oordopjes te pakken, maar waar gaat het beknopt over?quote:
Corona is wellicht gemaakt in Wuhan.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niet geklikt en te lui om oordopjes te pakken, maar waar gaat het beknopt over?
COVID komt niet van vleermuizen uit de wetmarkets van Wuhan, maar is vanuit een biologisch lab in Wuhan ontsnapt doordat ze daar niet goed met de veiligheidsvoorschriften omgingen.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niet geklikt en te lui om oordopjes te pakken, maar waar gaat het beknopt over?
echt?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké nou als je zo graag geprikt wil worden door me dan kan dat wel maar moet je zelf ff poppers regelen want ik hou niet van langzaam gedoe en gepiep dat het pijn doet.
Tenzij je kontje al wat gewend is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |