Ja 1 is wel prima.quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste was wel vermakelijk, alhoewel iets teveel gemakkelijke jumpscares.
In het boek is het dus zo dat die jochies 1 by 1 Beverley neuken als een soort ritueel om die Pennywise te verslaanquote:
Oh wowquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het boek is het dus zo dat die jochies 1 by 1 Beverley neuken als een soort ritueel om die Pennywise te verslaan
Hebben we moeder Teresa weer hoorquote:
Dus Pennywise vond dat voor hem zelfs te ver gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het boek is het dus zo dat die jochies 1 by 1 Beverley neuken als een soort ritueel om die Pennywise te verslaan
quote:
Hij deelde er geen ballonnen voor uit neequote:Op dinsdag 28 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus Pennywise vond dat voor hem zelfs te ver gaan?
Hij portretteerde die Bill ook echt als volwassen tijdens die scenes. Alsof het een of andere dekhengst was ivm met die andere jochies. HEEL apartquote:
Maar die koters waren toch 10 ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij portretteerde die Bill ook echt als volwassen tijdens die scenes. Alsof het een of andere dekhengst was ivm met die andere jochies. HEEL apart
Denk 12. Geen idee. Hij heeft volgens mij ook nooit uitgelegd waarom hij dat stuk geschreven heeft. Nogal irrelevant verderquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die koters waren toch 10 ofzo?
Het geschreven hebben in een vreemde bui kan ik nog begrijpen, maar het daadwerkelijk publiceren is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk 12. Geen idee. Hij heeft volgens mij ook nooit uitgelegd waarom hij dat stuk geschreven heeft. Nogal irrelevant verder
ach die kerel schrijft elk jaar een nieuw boek, probably doesnt give a fuckquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het geschreven hebben in een vreemde bui kan ik nog begrijpen, maar het daadwerkelijk publiceren is een ander verhaal.
Er staat op YouTube een dubbelinterview met hem en GRRM, waar die laatste zich afvraagt hoe King in godsnaam zoveel kan schrijvenquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Echt krankzinnig, gewoon elk jaar een boek schrijven, en elk boek zo fucking dik en zo gedetailleerd. Wat een fantasie heb je dan
Dat of shrooms en lsdquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd waar hij al zijn concepten vandaan haalt dan.
Zal wel dagelijks een wandelingetje maken dan, lijkt me de beste manier om inspiratie op te doen.
Nooit geprobeerd, maar geen idee of je daar zo genspireerd van raakt voor een verhaal.quote:
Schijnt dat je door dat lsd echt hele levensveranderende dingen gaat zien andersquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar geen idee of je daar zo genspireerd van raakt voor een verhaal.
Vast wel van mooie beelden, kan ook helpen.
Ja ik ga geen hallucinerende drugs doen, raak direct in een bad trip dan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt dat je door dat lsd echt hele levensveranderende dingen gaat zien anders
Lekker uit raam springenquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ga geen hallucinerende drugs doen, raak direct in een bad trip dan.
Dat baart me minder zorgen dan dat ik allemaal slangen oid hallucineerquote:
Doe ayahuascaquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ga geen hallucinerende drugs doen, raak direct in een bad trip dan.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat baart me minder zorgen dan dat ik allemaal slangen oid hallucineeren alle teleurstellingen uit mijn leven die langskomen, wordt een lange show dan.
Lekker kotsen met zijn allenquote:
Ja dan wil je daadwerkelijk uit het raam springen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oh bah als je erover nadenkt
Misschien krijg ik wel zieke hallucinaties over narcoses en medische shit. Als je het zo bekijkt geen wonder dat je daar wacko van kan worden
Wel zin in beetje mquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beter drugs waar je juist een lekker gevoel van krijgt.
Of een lekker gevoel ervaren zonder drugs. Nog beterquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beter drugs waar je juist een lekker gevoel van krijgt.
King heeft flink wat drugs gebruikt, ja. Dacht vooral coke.quote:
Laatste keer dat je boy een boek heeft gelezen was voor een boekbespreking. En zelfs toen probeerde je boy er nog onderuit te komenquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:15 schreef 00wildchild het volgende:
Pff moet die boeken ook weer een keertje lezen. Even langs papa, die heeft alles van die koekwaus.
Moa. Ben bekend met beide en vind met toch ff wat leuker hoor. Moet kunnnen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een lekker gevoel ervaren zonder drugs. Nog beter
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar Ana modereert niet en Noel zou het toestaan
Niks mis mee. Die hooikoorts begon vervelend te worden afgelopen week. Nu nergens meer last van.quote:
Goed voor de tuin ookquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die hooikoorts begon vervelend te worden afgelopen week. Nu nergens meer last van.
Dan zou mijn respect voor de persoon Mortaxx in 1 klap verdwenen zijnquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij barbie zwanger gemaakt?
Ik leg hem nog liever op de snijmachinequote:Op dinsdag 28 april 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij barbie zwanger gemaakt?
Heb je je corona-date nog voortgezet trouwens?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik leg hem nog liever op de snijmachine
Pff morgen eigenlijk maar paar dagen niet gesproken en ben beetje depri laatste dagenquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je corona-date nog voortgezet trouwens?
Straks krijg je hem vanwege mentale struggles niet omhoog na 3 jaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pff morgen eigenlijk maar paar dagen niet gesproken en ben beetje depri laatste dagen
Dan maar 20cm er slap inhangen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks krijg je hem vanwege mentale struggles niet omhoog na 3 jaar
Heeft verder toch ook helemaal geen zin. Zoveel gedoe voor die halve minuutquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks krijg je hem vanwege mentale struggles niet omhoog na 3 jaar
Denk dat het bij mijn rentree niet heel veel langer zal gaan duren neequote:Op dinsdag 28 april 2020 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft verder toch ook helemaal geen zin. Zoveel gedoe voor die halve minuut
Durex performa.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het bij mijn rentree niet heel veel langer zal gaan duren nee
Van condooms krijg je wel een slappe jaquote:
Hoe komt het dat je depri bent?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pff morgen eigenlijk maar paar dagen niet gesproken en ben beetje depri laatste dagen
Zeker niet fijn. Maar performa zorgt er iig voor dat die langer dan 30 seconden hard kan blijven.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van condooms krijg je wel een slappe ja
Hele dag thuis niets doen. Schiet toch niet opquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je depri bent?
[..]
Zeker niet fijn. Maar performa zorgt er iig voor dat die langer dan 30 seconden hard kan blijven.
Beetje edgen de hele dag.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hele dag thuis niets doen. Schiet toch niet op
Wanneer was je van plan je rentree te gaan maken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het bij mijn rentree niet heel veel langer zal gaan duren nee
Lastig in te schatten. Hardnekkige blessure ditquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was je van plan je rentree te gaan maken?
Wij hebben die tijd niet. Was ik maar twintigquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje edgen de hele dag.
Veel drinken, supplementen. Kegel oefeningen.
Straks komen als een geiser.
Je kunt vast en zeker iemand vinden die wil. De vraag is alleen waar jij je grens legt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Hardnekkige blessure dit
Same.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij hebben die tijd niet. Was ik maar twintig
Als het maar geen Van Basten-verhaal wordt dan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Hardnekkige blessure dit
Fok-it wil alleen petit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt vast en zeker iemand vinden die wil. De vraag is alleen waar jij je grens legt.
Valt wel mee.quote:
Ben ook niet op zoek atm hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt vast en zeker iemand vinden die wil. De vraag is alleen waar jij je grens legt.
[..]
Same.
Nee het verschilt ook echt enorm bij mij qua mate dat ik het kut vind of niet. Dan heb je zo weer een tijdlang dat het je niks interesseertquote:
Volcel beste celquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het verschilt ook echt enorm bij mij qua mate dat ik het kut vind of niet. Dan heb je zo weer een tijdlang dat het je niks interesseert
Stel dat je benaderd zou worden door een aantrekkelijke transseksueel, wat zou je dan zeggen?quote:
Hm denk het welquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stel dat je benaderd zou worden door een aantrekkelijke transseksueel, wat zou je dan zeggen?
Gadverdammequote:Op dinsdag 28 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stel dat je benaderd zou worden door een aantrekkelijke transseksueel, wat zou je dan zeggen?
Ik heb er alleen nog nooit een ontmoet. Althans, dat ik weet.quote:
Je bent gewoon bang dat ze een grotere penis heeft.quote:
berhaupt een penis is al nogoquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er alleen nog nooit een ontmoet. Althans, dat ik weet.
[..]
Je bent gewoon bang dat ze een grotere penis heeft.
Weleens met een hermafrodiet gepraat though. Jammer genoeg geen pics gekregenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er alleen nog nooit een ontmoet. Althans, dat ik weet.
[..]
Je bent gewoon bang dat ze een grotere penis heeft.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het verschilt ook echt enorm bij mij qua mate dat ik het kut vind of niet. Dan heb je zo weer een tijdlang dat het je niks interesseert
Ook die van Paxje?quote:
Tinder?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens met een hermafrodiet gepraat though. Jammer genoeg geen pics gekregen
Nee Reddit geloof ikquote:
Als ik single zou zijn, zou ik wel eens actief kijken naar waar je zulke mensen ontmoet.quote:
Bahquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens met een hermafrodiet gepraat though. Jammer genoeg geen pics gekregen
Hermafrodieten bedoel je? Denk niet dat veel daar openlijk voor uitkomenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik single zou zijn, zou ik wel eens actief kijken naar waar je zulke mensen ontmoet.
Wattanquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
Woningbouw probeert mij even voor 50 euro te besodeflikkeren
Lol vies.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze voeren paar posten dubbel op in de servicekosten
Zijn geloof ik aantal posten van servicekosten die daarvoor meetellenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol vies.
Snap sowieso niet hoe dat zit met die servicekosten hoor. Ik betaal 130 euro per maand eraan maar mag er maar max 35 opgeven bij de BD
Ja die posten gelden voor mij niet. Dus kan niks aftrekken. Echt zeer matigquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn geloof ik aantal posten van servicekosten die daarvoor meetellen
Werken voor je cheldquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die posten gelden voor mij niet. Dus kan niks aftrekken. Echt zeer matig
Ja ik moet welquote:
Nou jeetjequote:
Ja ben wel benieuwd naar @Tjackaquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
Gaan jullie vanavond ook de nieuwe show over dikkies die hun ouders de schuld geven kijken?
Misschien ook gaan vloggen danquote:
Nee, mensen die trans zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hermafrodieten bedoel je? Denk niet dat veel daar openlijk voor uitkomen
Wat vind je daar aantrekkelijk aan?quote:
I see your point. Gezicht alleen wel vaak minpuntjequote:
Dream School ook weer vanavond zie ikquote:
Je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I see your point. Gezicht alleen wel vaak minpuntje
Nice nicequote:Op dinsdag 28 april 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.
Ik ga deze maken van de week. Klonk wel lekker.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Eerlijk gezegd heb ik al paar afleveringen niet meer gezien.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dream School ook weer vanavond zie ik
Weer genieten van Emma de wandelende suikerspin
Hoe dannquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik al paar afleveringen niet meer gezien.
Heb vandaag bij de Turk geroosterde kikkererwten gekocht als snackje. Maar ben er niet weg van. Redelijk smakeloos en droog. Dat hele pad met snacks moet je daar eigenlijk overslaan. Allemaal matig.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice
Kikkererwten zijn altijd wel goed
Waar heb je wel zin inquote:
Behalve warme snacksquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vandaag bij de Turk geroosterde kikkererwten gekocht als snackje. Maar ben er niet weg van. Redelijk smakeloos en droog. Dat hele pad met snacks moet je daar eigenlijk overslaan. Allemaal matig.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noel, als ik het hier mag geloven
Dit kan inderdaad wel goed samen gaan jaquote:
Mag dat wel als collega'squote:Op dinsdag 28 april 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noel, als ik het hier mag geloven
Zoals?quote:
Jaren geleden had ik bijbaantje. Daar deed echt iedereen elkaar. Behalve ik.quote:
Naja misschien bij de Turk niet echt nee. Dacht meer dat je toko bedoelde.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals?
Warme snacks hebben ze hier niet echt.
[..]
Jaren geleden had ik bijbaantje. Daar deed echt iedereen elkaar. Behalve ik.
met ui?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een milky way. #viesdik
Dit klinkt wel beetje sad.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaren geleden had ik bijbaantje. Daar deed echt iedereen elkaar. Behalve ik.
First in first out kreeg vast een hele andere betekenis jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het ook.
Heb er veel geleerd, dat wel.
Gvdquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
First in first out kreeg vast een hele andere betekenis ja
LOL.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
First in first out kreeg vast een hele andere betekenis ja
Denk dat je daar beter bij @JR-Style-93 voor kan zijn, en Kaneelquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie, jr. Wat is een goede boeken serie a la asoiaf
Ik lees nu Wheel of Time, maar niet helemaal vergelijkbaar met ASOIAF. Ken sowieso niet veel andere fantasy met die stijl.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wel stijfje gekregen zekerquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LOL.
Werkte daar een vrouw met 0,1 aan borsten. Zal nooit vergeten dat ze voor over boog en ik kon zien dat er niks was.
https://www.bol.com/nl/f/the-name-of-the-wind/30304655/quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Bedoel je setting, qua politiek of pov stijl of iets?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Reddit heeft ook goeie threat dat users 3 boeken kunnen aanbevelen en dan op easy, gemiddeld en hard niveau. En dan op verschillende non-fictie onderwerpen en genres. Dat is ook erg leuk om tips uit te halenquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ks_like_asoiaf_book/
Anders moet je maar gewoon dit draadje lezen.
https://www.reddit.com/r/(...)vorite_genre_that_a/quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ks_like_asoiaf_book/
Anders moet je maar gewoon dit draadje lezen.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2020 21:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vroeg iemand naar goede boeken?
Mooie TT hequote:Op dinsdag 28 april 2020 21:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vroeg iemand naar goede boeken?
KROEGEN OPENquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:08 schreef Fok-it het volgende:
Wejooh. Minder dan 900 mensen nog maar op ICDacht echt nog veeell meer. Paar dagen geen corona-nieuws volgen genot
1 junoquote:
Dan raak ik meteen overwhelmed en kan ik niks meer kiezen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reddit heeft ook goeie threat dat users 3 boeken kunnen aanbevelen en dan op easy, gemiddeld en hard niveau. En dan op verschillende non-fictie onderwerpen en genres. Dat is ook erg leuk om tips uit te halen
Verstandskiesjes?quote:
je ziet er zonder ook niet uit hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop eerder dat de kapper weer open mag.
Gewoon haar in staartje joh. Kan je nog 20 jaar in quarantainequote:Op dinsdag 28 april 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop eerder dat de kapper weer open mag.
Stukje zwerver.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon haar in staartje joh. Kan je nog 20 jaar in quarantaine
Sinds mijn haar in een staartje zit is het juist stuk minder zwerverquote:
Wow heb je dat echt? Ook een lange baard erbij?quote:Op woensdag 29 april 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds mijn haar in een staartje zit is het juist stuk minder zwerver
Knip af please.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds mijn haar in een staartje zit is het juist stuk minder zwerver
Ja sinds begin van het jaarquote:Op woensdag 29 april 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow heb je dat echt? Ook een lange baard erbij?
Nah. Vind het wel bij me passen eigenlijk.quote:
Pics. Mag in DM hehe.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Vind het wel bij me passen eigenlijk.
Ja, dat gaan we dus mooi niet doen na deze:quote:
reactiequote:
Voorspelbaarquote:Op woensdag 29 april 2020 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we dus mooi niet doen na deze:
[..]
reactie
Hier hebben we toch helemaal niks aan.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, het ziet er niet zo uit
quote:Op woensdag 29 april 2020 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier hebben we toch helemaal niks aan.
quote:
Hoezo. Post sowieso geen fotos van mezelf hier. Gekkigheidquote:
Heb ik nog nooit foto van je gezien?quote:Op woensdag 29 april 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo. Post sowieso geen fotos van mezelf hier. Gekkigheid
Ja vroeger weleens wat gepost in KPD. Userfotosquote:Op woensdag 29 april 2020 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit foto van je gezien?
Heb je wel eens gedaan kan ik mij herinneren.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo. Post sowieso geen fotos van mezelf hier. Gekkigheid
Oooh ben ik niet helemaal gek. Dan weet ik toch al hoe je eruit ziet maar niet recent.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vroeger weleens wat gepost in KPD. Userfotos
Klopt. Na corona gewoon even onz-meeting en dan mag iedereen me zwerver noemenquote:Op woensdag 29 april 2020 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh ben ik niet helemaal gek. Dan weet ik toch al hoe je eruit ziet maar niet recent.
Wytse van der Gootquote:Op woensdag 29 april 2020 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh ben ik niet helemaal gek. Dan weet ik toch al hoe je eruit ziet maar niet recent.
quote:Op woensdag 29 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wytse van der Goot
Maar nu alsof hij bij de Taliban zit dus.
Neequote:Op woensdag 29 april 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Maar anders gaan we even ergens anders over praten dan mijn uiterlijk.
“Go to Holland” the new anti-gay slur trending in Turkeyquote:Op woensdag 29 april 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Maar anders gaan we even ergens anders over praten dan mijn uiterlijk.
Als we dat flink pluggen in die contreien kunnen we zo misschien wel de massaimmigratie stoppenquote:Op woensdag 29 april 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
“Go to Holland” the new anti-gay slur trending in Turkey
Nee hou een harry potter marathonquote:
Gaat over al die steekpartijen zekerquote:
Welk deel ben je nu?quote:Op woensdag 29 april 2020 00:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee hou een harry potter marathon
Lijkt me ook totaal geen interessante manquote:Op woensdag 29 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb net een film over Steve Jobs gekeken, was matig wel.
Er wordt wel wat ingestoken maar niet wat jij bedoelt denk ikquote:Op woensdag 29 april 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat over al die steekpartijen zeker
quote:Op woensdag 29 april 2020 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er wordt wel wat ingestoken maar niet wat jij bedoelt denk ik
Vooral een arrogante klootzak die zijn kind in de steek liet.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me ook totaal geen interessante man
Is toch de stad met de grootste steekdoden ter wereld of steekmisdrijven whateverquote:
u talkin bout memphis dawg...quote:Op woensdag 29 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch de stad met de grootste steekdoden ter wereld of steekmisdrijven whatever
Oh zou je eerder in zuid Amerika verwachten tochquote:Op woensdag 29 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch de stad met de grootste steekdoden ter wereld of steekmisdrijven whatever
Denk dat ze dat in zuid-Amerika anders oplossen. Eerst was het New York vroeger en nu Londonquote:Op woensdag 29 april 2020 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zou je eerder in zuid Amerika verwachten toch
Rare act.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
CUZ MY UNCLE TOOK THE MESSAGE...
AND WROTE IT ON THE WALL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zou zoiets komenquote:Op woensdag 29 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze dat in zuid-Amerika anders oplossen. Eerst was het New York vroeger en nu London
Blud!quote:Op woensdag 29 april 2020 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
u talkin bout memphis dawg...
op KOFFIE ja... twee hele kannen man...quote:
Fles rum per kan zekerquote:Op woensdag 29 april 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
op KOFFIE ja... twee hele kannen man...
MAARRRRRRR... werk is klaar
vent, ik lust geeneens alcohol...quote:Op woensdag 29 april 2020 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tong, kree, etto. Het houdt niet op
Wie denk je dat als eerst het loodje legt?quote:Op woensdag 29 april 2020 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tong, kree, etto. Het houdt niet op
Maak dat de kat wijsquote:Op woensdag 29 april 2020 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vent, ik lust geeneens alcohol...
daarbij, ik moet WEL gewoon werken
ik sowieso niet, ik leef van de liefde... dus nog wel een jaar of 50, minstensquote:Op woensdag 29 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie denk je dat als eerst het loodje legt?
nee echt hoor, Mort.. het leven gaat gewoon door...quote:
Oh voor mij nietquote:Op woensdag 29 april 2020 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee echt hoor, Mort.. het leven gaat gewoon door...
Jawel.
WAKKER WORDENquote:Op woensdag 29 april 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar an sich wel logisch... BNW roept wel hallucinaties op inderdaad...
Zo net las ik dat Bill Gates ons kapotdood gaat spuiten.
Dat is was overdreven maar sws dat ze corona wel gaan misbruiken om iedereen te chippenquote:Op woensdag 29 april 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar an sich wel logisch... BNW roept wel hallucinaties op inderdaad...
Zo net las ik dat Bill Gates ons kapotdood gaat spuiten.
quote:Op woensdag 29 april 2020 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is was overdreven maar sws dat ze corona wel gaan misbruiken om iedereen te chippen
Op youtube zijn een hoop kanalen opeens op Harry Potter aan het reagerenquote:
zal jou eens downloadenquote:Op woensdag 29 april 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Zou de app overigens niet downloaden, dat dan weer niet
Doe maar. :Lekker snel met 5Gquote:
BMW's wel leuke auto's om te hebbem hoor. Zou er zelf graag in willen rijdenquote:Op woensdag 29 april 2020 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja, en in BNW rondhangen is ook niet echt goed voor je psychische welzijn
Zal ik nu googelen hoe ik in het frans kan vragen of je mee naar bed wilt of zal ik dit gewoon in het Nederlands doenquote:
La rponse est nonquote:Op woensdag 29 april 2020 10:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik nu googelen hoe ik in het frans kan vragen of je mee naar bed wilt of zal ik dit gewoon in het Nederlands doen
Weet ik, volg ze allemaal.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op youtube zijn een hoop kanalen opeens op Harry Potter aan het reageren
Alsof je ergens heen moet nuquote:Op woensdag 29 april 2020 11:28 schreef 00wildchild het volgende:
Uw pakket wordt bezorgd tussen 08:00 - 18:00
Dat er nog geen wet bestaat die dit soort tijdblokken verbiedt joh.
mijn pakket zou zaterdag komen. Heb nog steeds niks.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:28 schreef 00wildchild het volgende:
Uw pakket wordt bezorgd tussen 08:00 - 18:00
Dat er nog geen wet bestaat die dit soort tijdblokken verbiedt joh.
Ja eigenlijk heb ik wel dingen te doen ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof je ergens heen moet nu
Ik werk zelf ook Hans. Je bent niet de enige in Nederlandquote:Op woensdag 29 april 2020 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werken is kut
Dan heb je niet de luxe om middennacht nog lekker zorgeloos te fokken
Doe je goed. 10 uur zou ik echt te vroeg vindenquote:Op woensdag 29 april 2020 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vast ritme nodig. 10 uur in bed, 6 uur op.
Ja is vervelend nu. Heb ook tien dagen op Vans zitten wachten. Nu een fiets besteld voor m’n baby maar die heeft geen vertraging gelukkig.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn pakket zou zaterdag komen. Heb nog steeds niks.
dat is wel fijn. op fietsen zit momenteel vaak best wel wat vertraging trouwens.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja is vervelend nu. Heb ook tien dagen op Vans zitten wachten. Nu een fiets besteld voor m’n baby maar die heeft geen vertraging gelukkig.
Wat is er nog te doen dan, naast fokken.?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je goed. 10 uur zou ik echt te vroeg vinden
Ja hier stond op de webshop van niet, en dat klopt gelukkig ook.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel fijn. op fietsen zit momenteel vaak best wel wat vertraging trouwens.
Van alles wat je overdag ook doet. Maar bedoelde meer gewoon nog zo vroeg. Ben je net 2 uur uitgegetenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er nog te doen dan, naast fokken.?
Wij eten om half 6. Echte Hollandersquote:Op woensdag 29 april 2020 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van alles wat je overdag ook doet. Maar bedoelde meer gewoon nog zo vroeg. Ben je net 2 uur uitgegeten
Lekker gentegreerd maatquote:Op woensdag 29 april 2020 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij eten om half 6. Echte Hollanders
Al die gasten hebben ook dat Patreon nu he. Leuk zakcentje wel om alleen films en series te kijken. Kan je misschien ook overwegenquote:
Ik heb de meeste populaire films al gekeken dus dat is niet oprecht dan.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die gasten hebben ook dat Patreon nu he. Leuk zakcentje wel om alleen films en series te kijken. Kan je misschien ook overwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |