Ja 1 is wel prima.quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste was wel vermakelijk, alhoewel iets teveel gemakkelijke jumpscares.
In het boek is het dus zo dat die jochies 1 by 1 Beverley neuken als een soort ritueel om die Pennywise te verslaanquote:
Oh wowquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het boek is het dus zo dat die jochies 1 by 1 Beverley neuken als een soort ritueel om die Pennywise te verslaan
Hebben we moeder Teresa weer hoorquote:
Dus Pennywise vond dat voor hem zelfs te ver gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het boek is het dus zo dat die jochies 1 by 1 Beverley neuken als een soort ritueel om die Pennywise te verslaan
quote:
Hij deelde er geen ballonnen voor uit neequote:Op dinsdag 28 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus Pennywise vond dat voor hem zelfs te ver gaan?
Hij portretteerde die Bill ook echt als volwassen tijdens die scenes. Alsof het een of andere dekhengst was ivm met die andere jochies. HEEL apartquote:
Maar die koters waren toch 10 ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij portretteerde die Bill ook echt als volwassen tijdens die scenes. Alsof het een of andere dekhengst was ivm met die andere jochies. HEEL apart
Denk 12. Geen idee. Hij heeft volgens mij ook nooit uitgelegd waarom hij dat stuk geschreven heeft. Nogal irrelevant verderquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die koters waren toch 10 ofzo?
Het geschreven hebben in een vreemde bui kan ik nog begrijpen, maar het daadwerkelijk publiceren is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk 12. Geen idee. Hij heeft volgens mij ook nooit uitgelegd waarom hij dat stuk geschreven heeft. Nogal irrelevant verder
ach die kerel schrijft elk jaar een nieuw boek, probably doesnt give a fuckquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het geschreven hebben in een vreemde bui kan ik nog begrijpen, maar het daadwerkelijk publiceren is een ander verhaal.
Er staat op YouTube een dubbelinterview met hem en GRRM, waar die laatste zich afvraagt hoe King in godsnaam zoveel kan schrijvenquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Echt krankzinnig, gewoon elk jaar een boek schrijven, en elk boek zo fucking dik en zo gedetailleerd. Wat een fantasie heb je dan
Dat of shrooms en lsdquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd waar hij al zijn concepten vandaan haalt dan.
Zal wel dagelijks een wandelingetje maken dan, lijkt me de beste manier om inspiratie op te doen.
Nooit geprobeerd, maar geen idee of je daar zo geïnspireerd van raakt voor een verhaal.quote:
Schijnt dat je door dat lsd echt hele levensveranderende dingen gaat zien andersquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar geen idee of je daar zo geïnspireerd van raakt voor een verhaal.
Vast wel van mooie beelden, kan ook helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |