Ja, leuk, maar dan kom jij dus het land niet meer in.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gezien de censuur en dictatuur hier zou hij het volledig met me eens moeten zijn.
Dit ook inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij voelt het als het equivalent van geld geven aan zwervers. Naar mijn idee willen landen in Zuid-Europa de situatie gebruiken om slepende problemen in hun eigen land naar de achtergrond te drukken.
Het is net zo goed in ons belang dat die landen niet omvallen.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij voelt het als het equivalent van geld geven aan zwervers. Naar mijn idee willen landen in Zuid-Europa de situatie gebruiken om slepende problemen in hun eigen land naar de achtergrond te drukken.
Dat snap ik ook. En ik ben ook niet tegen empathie. Het zou alleen doodzonde zijn als dit een bodemloze put is en je er telkens weer geld in moet blijven pompen. Maar goed, laten we het er hier maar bij houden.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is net zo goed in ons belang dat die landen niet omvallen.
Ik dacht altijd dat het idee van Europa was dat iedereen er beter van zou moeten worden. Maar blijkbaar werkt dat niet zo.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Ja laten we het erbij houden dat de euro kapot moet en hoe sneller hoe beter.
Zulke dingen zijn inderdaad binnen weken geregeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar dan kom jij dus het land niet meer in.
En ze mogelijke belastinginkomsten mislopen omdat alle bedrijven in belastingparadijs Nederland zittenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:46 schreef VoMy het volgende:
Die Spanjaarden en Italianen kunnen er toch ook weer niet zoveel aan doen dat er nogal veel corona heerst. Wel redelijk als ze dan gesteund worden met wat centen. Het is niet alsof wij als Nederland handelsland niet al 10 jaar profiteren van de verzwakking van de euro door datzelfde Spanje en Italië.
Hou je nog van Jordan & Baker - Explode?quote:Op donderdag 30 april 2020 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, toen ik 16 was was dit wel de coolste muziek ever hoor. Maar Senegal is 26.
Zouden er hier mensen zijn die nog steeds naar jumpstyle luisteren?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hou je nog van Jordan & Baker - Explode?
Ik kan er wel van genieten als ik Freefall en Frozen Flame weer eens voorbij hoor komen. Niet dat die ooit nog gedraaid worden, maar toch. Beetje nostalgie.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden er hier mensen zijn die nog steeds naar jumpstyle luisteren?
Dat is een evergreen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hou je nog van Jordan & Baker - Explode?
Wist je dat Patrick Jumpen tegenwoordig door het leven gaat als Apostel Patrick?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten als ik Freefall en Frozen Flame weer eens voorbij hoor komen. Niet dat die ooit nog gedraaid worden, maar toch. Beetje nostalgie.
Nee, daar heb je een mooie scoop. Drugs doet rare dingen met een mens.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Patrick Jumpen tegenwoordig door het leven gaat als Apostel Patrick?
Ja in Eindhoven toch? Werkt ie samen met Arnol Kox?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Patrick Jumpen tegenwoordig door het leven gaat als Apostel Patrick?
Mijn God dit is echt waar.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Eindhoven inderdaad. Ik kwam 'm regelmatig tegen in de bus, aangezien we uit hetzelfde dorp komen. Liep ie met z'n stok en z'n hoedje de bus in om vervolgens in Eindhoven de hele dag mensen lastig te vallen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven toch? Werkt ie samen met Arnol Kox?
Ja dit kan wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn God dit is echt waar.
KAN DIT!?
[ afbeelding ]
Het is toch ook niet zo dat Nederland niet wil steunen? Ze stellen alleen wat eisen, iets dat mij logisch lijkt. Of geef jij ook geld aan jan en alleman zonder eisen te stellen?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:46 schreef VoMy het volgende:
Die Spanjaarden en Italianen kunnen er toch ook weer niet zoveel aan doen dat er nogal veel corona heerst. Wel redelijk als ze dan gesteund worden met wat centen. Het is niet alsof wij als Nederland handelsland niet al 10 jaar profiteren van de verzwakking van de euro door datzelfde Spanje en Italië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |