Wel weer vermakelijk maar ik vond het soms een beetje alle kanten op schieten.quote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie 3 en 4 van Last Dance al gezien?
Wat maakt het ook uit of een verhaal van een journalist feitelijk juist is.quote:Op maandag 27 april 2020 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:rickgroenen twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:59:30@:thijszonneveld Ik dacht, ik zoek het even op. Maar ik geloof dat het Hepburn moet zijn geweest en niet Roglic.
https://t.co/SKxSmwIwIJ reageer retweetDeze reactie van Thijs ooktwitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 19:05:29@:rickgroenen O, zou het? Zou kunnen. reageer retweet
Afgelopen dagen van de zon genoten, nu weer tijd om te klussen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben er zoveel mensen geen werk of zo?
Rijen bij IKEADoe even normaal joh
Het is officieel ook gewoon schoolvakantie momenteel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Afgelopen dagen van de zon genoten, nu weer tijd om te klussen?
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is officieel ook gewoon schoolvakantie momenteel.
Dus kan me best voorstellen dat veel ouders thuis ontvluchten
Veel mensen met kinderen zullen wellicht al vrij genomen hebben voor de schoolvakanties, maar op de camping zitten gaat nu niet doorquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.
Haha 'journalist'...quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit of een verhaal van een journalist feitelijk juist is.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel mensen met kinderen zullen wellicht al vrij genomen hebben voor de schoolvakanties, maar op de camping zitten gaat nu niet door
Bedrijven doen aan 1 mei? Dat is progressief.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Daarbij ook een korte week door koningsdag en allicht aantal bedrijven die ook aan 1 mei doen. Dan is 3 dagen vrij nemen voor een weekje vakantie wel heel voordelig.
Jeetjequote:
Yesquote:
Zouden er best wel een aantal zijn, maar in Nederland niet echt de standaard neequote:Op dinsdag 28 april 2020 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedrijven doen aan 1 mei? Dat is progressief.
Ik dacht mijn werkgever een uitzondering was.
Nee ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje
Nooit vrij gehad op 1 mei, niet van school of van werkDat is toch iets meer voor Zuid-Europa
Het schijnt er vrij druk te zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik lees ook dat Ikea vandaag voor het eerst weer open is.
Belgi, Duitsland, Frankrijk doen er ook gewoon allemaal aanquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje
Nooit vrij gehad op 1 mei, niet van school of van werkDat is toch iets meer voor Zuid-Europa
Ja eigenlijk is Nederland de uitzondering.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Belgi, Duitsland, Frankrijk doen er ook gewoon allemaal aan
Ontwaakt, verworpenen der aarde!quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is Nederland de uitzondering.
Met Koningsdag en Bevrijdingsdag eromheen is dat niet zo gek. Al vier ik liever de arbeider dan de verjaardag van een bevoorrecht persoon die zichzelf staatshoofd mag noemen, maar goed.
Waar doel je op?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel weer vermakelijk maar ik vond het soms een beetje alle kanten op schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |