Dat containment gespam treden we wel tegenop. Zet aub een TR als je vindt dat het niet door de beugel kan (ik ben niet de hele dag hier, helaas).quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kunnen die verschrikkelijke Twitter-dumps elke keer niet verwijderd worden?
De laatste opmerking die ik van jou verwijderd heb is "gooi jezelf toch weg man". Dus ik denk dat je het daar over hebt.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Kan er ook eens opgetreden worden tegen het lukraak beweringen de wereld inslingeren ("over scholen, jongeren, dweilen met de kraan open, berg je maar") en vuurtjes aanwakkeren van hooibaal in het COR topic. Een (terechte) reactie van mijn kant weer verwijderd, triest.
Het gaat meer om het schijnheilige lollige gedrag, o.a. reacties proberen uit te lokken. Hier irriteer ik, en irriteren ook vele andere users zich aan. Waarom wordt hier niet tegen opgetreden?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:59 schreef capricia het volgende:
[..]
De laatste opmerking die ik van jou verwijderd heb is "gooi jezelf toch weg man". Dus ik denk dat je het daar over hebt.
Begrijp je dat de moderatie dat verwijdert?
Ik ben er niet de hele dag. En lees dus niet alles mee. Mijn verzoek aan jou is een TR te zetten. Op posts waarbij jij echt vindt dat het getrol is.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het gaat meer om het schijnheilige lollige gedrag, o.a. reacties proberen uit te lokken. Hier irriteer ik, en irriteren ook vele andere users zich aan. Waarom wordt hier niet tegen opgetreden?
Dank je.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
Kan iemand de posts van user Hans Cojonaeven onder de loep nemen. Braakt letterlijk alleen maar diarree uit.
Alvast bedankt.
Er is al een halfuur geen topic. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:04 schreef Predator40 het volgende:
er word WEER flink op de man gespeeld, kan hier beter naar gekeken worden ???
hoeveel mag iemand dit blijven doen voordat er echt word opgetreden ?
Hoi. Volgens mij ben jij geen Moderator hier.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is al een halfuur geen topic. Waar heb je het over?
Hoi. Dus?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoi. Volgens mij ben jij geen Moderator hier.
Halloquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:04 schreef Predator40 het volgende:
er word WEER flink op de man gespeeld, kan hier beter naar gekeken worden ???
hoeveel mag iemand dit blijven doen voordat er echt word opgetreden ?
Dus bemoei je je er niet mee. De user komt hier om de moderatie iets te vragen.quote:
@n__nquote:Op woensdag 9 september 2020 16:28 schreef n__n het volgende:
Waarom mag je niet kritisch over corona en de vaccinaties zijn zonder dat dit verwijderd wordt? Even serieus.
Gewoon vanuit FOK! opgelegde censuur dit. Dacht dat hier altijd zo veel kanten belicht werden, maar het lijkt er steeds meer op dat men kritische mensen maar al te graag de mond snoert.![]()
Waarom?
Bijzonder. In het NWW topic over die surfster en een poll over de vaccinatie in COR zijn toch echt dingen verwijderd. Ik spreek openlijk mijn twijfel uit over of corona deze maatregelen echt waard is of niet en dat zal ik blijven doen. Ook noem ik het blindelings volgen van de overheid fascisme. Blijkbaar tegen het zere been van sommigen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
@:n__n
Wat bedoel je precies?
Ik zie in je notes niets staan hierover.
Oh. Wat in NWS verwijderd of gemodereerd is, dat weet ik niet. Dat zul je daar moeten vragen, bij het feedback topic daar.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:47 schreef n__n het volgende:
[..]
Bijzonder. In het NWW topic over die surfster en een poll over de vaccinatie in COR zijn toch echt dingen verwijderd. Ik spreek openlijk mijn twijfel uit over of corona deze maatregelen echt waard is of niet en dat zal ik blijven doen. Ook noem ik het blindelings volgen van de overheid fascisme. Blijkbaar tegen het zere been van sommigen.
In dat topic over de surfster is uiteindelijk één dingetje blijven staan. NWS / Surfster wordt geboeid van Spaans strand gehaald na positieve coronate
Ik snap dat het nogal provocerend overkomt als ik zo'n uitspraak doe, maar het is wel mijn constatering op basis van 6 maanden maatregelen en hoe mensen het allemaal zo blind gehoorzamen. Dat doet me echt denken aan oorlogstijd en hoe men toen ook blindelings deed wat er gevraagd werd. Fascisme is daarvoor gewoon de term, ik heb het ook niet bedacht.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh. Wat in NWS verwijderd of gemodereerd is, dat weet ik niet. Dat zul je daar moeten vragen, bij het feedback topic daar.
Twijfelen of de maatregelen het waard zijn, is geen probleem. Daar spreken wel meer mensen over.
Overigens, onze overheid (of het volgen van de aanbevelingen van onze overheid) als fascisme kenmerken, daar zou ik ook op modereren. Hou het gewoon een beetje beschaafd.
Ja. Opmerking als 'een weekje griep' is gewoon trol-gedrag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij mijn post weggehaald? Dat was absoluut geen persoonlijke aanval
verhoudingsgewijs zijn de jongeren nu de grootste groep die voor besmettingen zorgen en die er aardig "makkelijk"quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zou fijn zijn als mensen eens worden aangesproken als ze zo generaliseren. Ben dat gebash op jongeren wel een beetje zat. Net zo goed trollgedrag. Zie de posts van Elan bv op laatste pagina’s.
Er is een verschil tussen ''de meeste jongeren zorgen voor besmettingen, maar er zijn ook mensen in andere leeftijdscategorien die de regels overtreden'' & ''Alle jongeren zorgen voor besmettingen, en alle ouderen zijn braaf''.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
verhoudingsgewijs zijn de jongeren nu de grootste groep die voor besmettingen zorgen en die er aardig "makkelijk"
mee omgaan, dus hij heeft wel een punt.
'Alle jongeren zorgen voor besmettingen, en alle ouderen zijn braaf'quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ''de meeste jongeren zorgen voor besmettingen, maar er zijn ook mensen in andere leeftijdscategorien die de regels overtreden'' & ''Alle jongeren zorgen voor besmettingen, en alle ouderen zijn braaf''.
Dat laatste is gewoon veel te zwart/wit.
Als opmerkingen als ''een weekje griep'' verwijderd worden vanwege getroll dan snap ik niet waarom generalisaties die gewoon onwaar zijn niet ook verwijderd worden. Ook dat is gewoon getroll.
Generaliseren richting ouderen mocht ook niet. Die comments werden vaak ook weggehaald. Dit is niet anders.
Heb de statistieken er nogmaals bij gepost. Als dit simpele gegeven aankaarten al gezien wordt als trollen of bashen dan ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
verhoudingsgewijs zijn de jongeren nu de grootste groep die voor besmettingen zorgen en die er aardig "makkelijk"
mee omgaan, dus hij heeft wel een punt.
is op zeker geen trol gedrag op dit moment.
Waar heb je statistieken gepost die bewijzen dat alle jongeren de regels overtreden en dat alle ouderen braaf zijn? Gemist dan. Want dat claim je telkens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb de statistieken er nogmaals bij gepost. Als dit simpele gegeven aankaarten al gezien wordt als trollen of bashen dan ben ik er wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |