abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8472894
Ik zie dat op IGN een preview staat van Tenchu 3, helaas alleen voor members. Kan iemand een mirror geven of zeggen of (als men een account heeft) Tenchu 3 de moeite waard is?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8472997
Toch ga ik The Mark of Kri wel halen, ziet er geweldig uit! En ik hou af en toe wel van een hack 'n slash game!

Doet me beetje denken aan Ecstatica 2, heb ik vroeger heel veel gespeeld op de PC!

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-02-2003 09:47]

vrijdag 14 februari 2003 @ 09:46:32 #178
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_8473119
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:21 schreef Chocobo het volgende:
Erg stil in het PS2 topic de laatste tijd. Het lijkt wel alsof de machine langzaam doodbloed ook. Iedereen verkoopt dat ding ook maar. Wat is dat toch ?
PS2 bloed echt niet dood hoor. Voor PS1 worden nog steeds spellen gemaakt, ga er maar vanuit dat de PS2 minstens zo'n lange lifespan heeft. BTW Ik koop er zeer binnenkort een, ben je dan weer blij?
pi_8481327
Yooo Ik heb kingdom hearts bijna uitgespeeld.. en ik vroeg me af of er nog nieuwe games uitkomen binnenkort die de moeite waard zijn.. Of zijn er nog wat oudere games die die kewl zijn... Pleez geef me tips... anders heb ik straks geen cool spel om te spelen
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_8483340
Heb ICO...wat is dat voor een kunststuk zeg
Dat moet je gezien hebben Cho.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_8485115
Ico is inderdaad super, en nog lekker goedkoop ook! Helaas te kort, maar ja, net zoals MGS2 werelds voor zolang het duurt. Je speelt het spel tenminste uit, dat kan je niet van alles zeggen.
pi_8485873
wat is het idee achter ICO?>
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_8487530
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:35 schreef DinoPK het volgende:
Ico is inderdaad super, en nog lekker goedkoop ook! Helaas te kort, maar ja, net zoals MGS2 werelds voor zolang het duurt. Je speelt het spel tenminste uit, dat kan je niet van alles zeggen.
Waar goedkoop?Heb er de volle prijs voor betaalt.Kon hem nergens meer vinden...
Prachtige hoes + 2 kaarten erbij.Echt fantastische artwork.
α & Ω
pi_8487607
Dan heb je de limited edition (heb ik nog nergens gezien moet ik zeggen). Ik heb ico denk ik een half jaartje geleden voor 30 of 35 euro gekocht bij de Bart Smit, en hier ligt ie nog steeds voor die prijs.
Om heel eerlijk te zijn vind ik de volle mep wel te duur voor dit spel, het is te kort voor 65 euro... (sorry..).
pi_8487642
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:44 schreef DinoPK het volgende:
Dan heb je de limited edition (heb ik nog nergens gezien moet ik zeggen). Ik heb ico denk ik een half jaartje geleden voor 30 of 35 euro gekocht bij de Bart Smit, en hier ligt ie nog steeds voor die prijs.
Om heel eerlijk te zijn vind ik de volle mep wel te duur voor dit spel, het is te kort voor 65 euro... (sorry..).
Ik heb het geld
Beter een korte goede game dan een lange die niet boeit.
α & Ω
pi_8505399
Wat een game...die gfx zijn echt de mooiste op de Ps2
Hier trouwens de ign review: http://ps2.ign.com/articles/164/164833p1.html
α & Ω
pi_8506919
quote:
Altijd al willen weten waar die Cloud nu vandaan komt? Hoe de verhaallijn van Final Fantasy loopt? Dan heeft Squaresoft dé oplossing voor je, althans, als je in Amerika woont, of van importeren houdt. Op 8 april zal namelijk het spel Final Fantasy Origins voor de PSOne (juist, de PlayStation 1) uitkomen.
Het zal gaan om een compilatie van Final Fantasy en Final Fantasy II, dat nooit buiten Japan werd uitgebracht en die ooit op de NES uitkwamen. De spellen zullen flink worden opgepoetst voor de PSOne maar waarschijnlijk zal er geen sprake zijn van volledige 3D. Of ook wij in Europa dit spel zullen krijgen, is nog niet bekend.
bron: tiscali
  zondag 16 februari 2003 @ 09:40:09 #188
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8511102
Hoe bevalt Ico je tot nu toe Ker?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 16 februari 2003 @ 09:55:53 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8511144
Dark Cloud 2 mag zich rekenen bij de beste RPG's op de PS2,....volgens IGN. Het ziet er ook best cool uit

Presentation
The superb opening credits and cinemas found early in the game make this game feel like a million bucks. Plus, there are a ton of options placed in some incredibly slick menus. 9.0

Graphics
Quite possibly one of the best looking games out on any system. What's not to like? 9.5

Sound
Great music and good voices litter the game at all times. It just could have used a little more oomph... 8.5

Gameplay
A great mix of several somewhat related genres, along with some new ideas thrown in for good measure. The best part is, it all works beautifully together. 9.0

Lasting Appeal
A lengthy quest, customizable weapons and vehicles, good mini-games, and goals for every dungeon that yield special medals when met make this game worth playing for hours on end. 9.0

OVERALL SCORE (not an average) 9.0

pi_8511148
Hoe groot is de kans dat deze naar Europa komt?
  zondag 16 februari 2003 @ 10:01:29 #191
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8511158
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe groot is de kans dat deze naar Europa komt?
Whehehehe,...groot aangezien het van Sony zelf is en deel 1 ook hier uit kwam.
pi_8512765
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:40 schreef Chocobo het volgende:
Hoe bevalt Ico je tot nu toe Ker?
α & Ω
pi_8513342
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Dark Cloud 2 mag zich rekenen bij de beste RPG's op de PS2,....volgens IGN. Het ziet er ook best cool uit

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Presentation
The superb opening credits and cinemas found early in the game make this game feel like a million bucks. Plus, there are a ton of options placed in some incredibly slick menus. 9.0

Graphics
Quite possibly one of the best looking games out on any system. What's not to like? 9.5

Sound
Great music and good voices litter the game at all times. It just could have used a little more oomph... 8.5

Gameplay
A great mix of several somewhat related genres, along with some new ideas thrown in for good measure. The best part is, it all works beautifully together. 9.0

Lasting Appeal
A lengthy quest, customizable weapons and vehicles, good mini-games, and goals for every dungeon that yield special medals when met make this game worth playing for hours on end. 9.0

Mmm, dat ziet er goed uit!
α & Ω
  zondag 16 februari 2003 @ 16:16:56 #194
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_8516472
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:55 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Presentation

Graphics

Sound

Gameplay

Lasting Appeal

* nikanoru onder de indruk is.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_8526963
FF een minpuntje voor de moderator.... man/vrouw waarom moet elk topic wat in verband staat tot de ps2 hier in dit topic ...dat slaat toch nergens op ...je zoek je rot over het onderwerp....dus als moderator ben je wat mij betreft gezakt dit heeft echt nix met overzichtelijkheid te maken.(erg demotiverend als je wat zoek) .Dit is meer slow chat .
lekker warm weer :-)
  maandag 17 februari 2003 @ 00:05:59 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8527204
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:57 schreef koosY het volgende:
FF een minpuntje voor de moderator.... man/vrouw waarom moet elk topic wat in verband staat tot de ps2 hier in dit topic ...dat slaat toch nergens op ...je zoek je rot over het onderwerp....dus als moderator ben je wat mij betreft gezakt dit heeft echt nix met overzichtelijkheid te maken.(erg demotiverend als je wat zoek) .Dit is meer slow chat .
Er zijn hier maar 2 moderators waarvan er 1 sucked. Bastard in deze dus niet. Hij werkt zich de tyfus als mod so shut the fuck up. Als je ballen had dan had je het niet met je kloon gemeld. Ben je geen kloon dan moet je als newbie je mond houden.

Dit is trouwens geen slowchat maar een PS2 topic,...alles over PS2 wordt hier besproken. Als je je fucking ogen had open gegooid dan zie je dat er wel game based topics in GAM zijn.

Je maakt me misselijk

maandag 17 februari 2003 @ 09:12:20 #197
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_8530088
quote:
Op maandag 17 februari 2003 00:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Er zijn hier maar 2 moderators waarvan er 1 sucked. Bastard in deze dus niet. Hij werkt zich de tyfus als mod so shut the fuck up. Als je ballen had dan had je het niet met je kloon gemeld. Ben je geen kloon dan moet je als newbie je mond houden.

Dit is trouwens geen slowchat maar een PS2 topic,...alles over PS2 wordt hier besproken. Als je je fucking ogen had open gegooid dan zie je dat er wel game based topics in GAM zijn.

Je maakt me misselijk

hear, hear.

@ Koosy: Als je het allemaal zo goed weet, zou je zelf eens moeten proberen om een weekie te modden.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_8530649
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:57 schreef koosY het volgende:
Aantal posts op forum 19

Opzouten newbie! Zo'n centraal forum is juist handig! En niet zeiken op Bastard en Smots!

maandag 17 februari 2003 @ 10:13:07 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8530685
Volgens mij krijgt elk waardig spel een eigen topic, maar ik kan me vergissen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 17 februari 2003 @ 11:14:37 #200
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8531600
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')