quote:Ik zit er stevig over te denken om er een chippie in te gooien....Trouwens...de PS2 heeft dat wel in de vorm van de Action Replay V2. Dachtik....toch? Soort van memory card slot dingetje waarmee je imports (top
Op zaterdag 1 februari 2003 02:29 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat de PS2 niet een soort van Freeloader heeft, want dan had ik Suikoden allang geimporteerd !
quote:Als ik het doe dan bouw ik er een Messiah chip in. Dan boot de PS2 alles zolang het maar origineel is. Ik wil graag Suikoden gamen en dan zou ik ook nog de komende FF games eerder kunnen spelen!
Op zaterdag 1 februari 2003 10:36 schreef twi het volgende:[..]
Ik zit er stevig over te denken om er een chippie in te gooien....Trouwens...de PS2 heeft dat wel in de vorm van de Action Replay V2. Dachtik....toch? Soort van memory card slot dingetje waarmee je imports (top
) en copies (lame
) kunt spelen
quote:Ik verbaas me dat de graphics nog zo goed zijn zeg. Wow....... Maarja,...FFX is ook mooi
Op zaterdag 1 februari 2003 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
Om mijn spam goed te maken, de trailer voor Splinter Cell (PS2).http://www.gamershell.com/download_1189.shtml

Broken Sword 3, yeah, een adventure! ![]()

http://movies.computerandvideogames.com/40635/splintercell_ps2.wmv
quote:DIE GA IK KOPEN
Op dinsdag 4 februari 2003 00:15 schreef Chocobo het volgende:
Gay-S2 !
Serieus... die zijn echt STOER
maar ik moet zeggen dat dit eerder op een photoshop filter lijkt dan een echt nieuwe console.
maar dat kan aan mij liggen
Als deze echt komen dan koop ik meteen als ik terug ben van vakantien een Baby Blauwe Gay S2 (in choco's woorden )
quote:Ben zelf ook dol op de kleur babyblauw
Op dinsdag 4 februari 2003 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baby blauw heerstAls deze echt komen dan koop ik meteen als ik terug ben van vakantien een Baby Blauwe Gay S2 (in choco's woorden )
quote:Tis een Japan release only. Zo,......dan ben je meteen even je euforische gedachte kwijt want dit komt gewoon niet naar ons toe. Zelfs die stink Amerikanen krijgen dit niet.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar waar heb je het plaatje vandaan? En is er al meer info over deze kleuren?
Scheld maar even ! Het mag .....
...
...
...
GVD WAAROM KRIJGEN DIE KLOTE JAPANNERS WEL AL DIE COOLE DINGEN EN WIJ NIET
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGFGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH
![]()
*naar Japan emigreert
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:...
...
...
...
GVD WAAROM KRIJGEN DIE KLOTE JAPANNERS WEL AL DIE COOLE DINGEN EN WIJ NIET
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGFGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH
*naar Japan emigreert
Ondanks al dat GC-geweld gaan we onze trouwe PS2 toch niet vergeten hé? Zeker nu er een aantal toppers staan aan te komen! Ik noem:
het is nu februari dus is het uitgesteld of kunnen e het binnen 3 maanden verwachtten? heb laatste tijd weinig gehoord namelijk.

quote:Godverdomme Strolie
Op zaterdag 8 februari 2003 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe ingame-shots van Tomb Raider: AOD, met de graphics zit het wel snor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |