Zeg maar 1500 gulden, dat is nu niet echt veel voor zwaar werk. (12 gulden netto per uur). Bij een uitzendbureau verdien je hetzelfde bij simpel kantoorwerk, de keuze lijkt mij makkelijk.
Wat is eigenlijk je opleiding?
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 16-01-2003 18:12]
En inderdaad, voor zulk zwaar en ranzig werk is het salaris nogal laag...
Toevallig maken wij rioolrenovatie producten
quote:Nou dan zou ik toch heel snel verder gaan zoeken!
Op donderdag 16 januari 2003 18:15 schreef capiz het volgende:
Mijn opleiding is MBO Intenationaal-/groothandel.
quote:Haha, echt intelligent hoef je daar niet voor te zijn dan zeker?
quote:Hoe het riool werkt
Op donderdag 16 januari 2003 18:20 schreef kasper het volgende:
Leerling? Wat valt er te leren dan?
en als deze meneer t niet doet, doe jij t ff ?
quote:Dan hoef je niet buiten in de regen en kou te gaan graven maar kan je een leukere baan vinden.
FLAUW.............
sorry
Maar met jouw opleiding kan je toch wel wat meer verdienen, denk ik zo
quote:bij groothandels bijv... het is maar een idee hoor
Op donderdag 16 januari 2003 18:23 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ok, sorry voor de lompe reacties, ik ben ook blij dat er mensen zijn de riolen werkend houden, maar voor iemand met een MBO groothandel moet er toch wel leuker en beter betaald werk te vinden zijn?
846,- euro... als bijbaan of serieus je enige werk en dan dat per maand?? daar kom ik m'n bed echt niet voor uit
quote:ik verdien soms in 1 dag dat geld of een veelvoud ervan met m'n bedrijf, daar loop ik toch ook niet over te braggen?
Op donderdag 16 januari 2003 18:25 schreef SandaP het volgende:
uhm, ik zal maar niet vertellen wat ik verdien dan.....FLAUW.............
sorry
Maar met jouw opleiding kan je toch wel wat meer verdienen, denk ik zo
maar voor de rest heb je wel gelijk hoor, mbo-groothandel, daar kun je volgens mij toch wel wát mee; stap op de makro/sligro/technische groothandel af en doe wat...
quote:Kon je dat niet bedenken voor je op "post" drukte?
Op donderdag 16 januari 2003 18:25 schreef SandaP het volgende:
uhm, ik zal maar niet vertellen wat ik verdien dan.....FLAUW.............
sorry
Ontopic :
Ik zou inderdaad proberen iets anders te zoeken óf anders een hoger salaris te verdienen, je zit maar net boven het bruto minium loon voor iemand van 20 aan (757,55 eruo p/m), dat moet beter kunnen.
quote:Geef mij zo'n bedrijf
Op donderdag 16 januari 2003 18:28 schreef dr.dunno het volgende:ik verdien soms in 1 dag dat geld of een veelvoud ervan met m'n bedrijf, daar loop ik toch ook niet over te braggen?
quote:nee, is van mij en mij alleen
Op donderdag 16 januari 2003 18:31 schreef 303 het volgende:[..]
Geef mij zo'n bedrijf
"my precious..."
quote:Nee... daar loop je niet over te braggen, nee..............duh
Op donderdag 16 januari 2003 18:28 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik verdien soms in 1 dag dat geld of een veelvoud ervan met m'n bedrijf, daar loop ik toch ook niet over te braggen?
Ach, ik verveel me nu een beetje op m'n werk (ja, ik zit er nog steeds vanaf 7 uur vanmorgen)
Excuses!!!
quote:Ik heb vroeger een weekje als vuilnisman gewerkt en dat was best wel ok. Moet je wel zorgen dat je met een auto meemag in een wijk waar ze bakken gebruiken en geen zakken (moet je tillen enzo). Verdient veel beter en er is veel werk te vinden. Misschien is dat een idee?
Op donderdag 16 januari 2003 18:42 schreef capiz het volgende:
De reden dat ik het niet in de groothandel probeer is omdat ik twee jaar in een computer winkel heb gewerkt en dat ik zat was om heel de dag in een bedrijf opgesloten te zitten. Ik wil wat meer vrijheid en liefst nog een beetje een mannen baantje als je begrijp wat ik bedoel gewoon om te ervaren hoe dat is. Dat dit salaris niet voldoende is duidelijk maar iemand dan suggesties voor een geschikt salaris.
Je kan natuurlijk ook met je opleding gaan werken bij een distributiecentrum of in de haven ofzo (nou noem ik wel de typische mannenbanen), heb je meer vrijheid.
Of ga aan de slag als bouwvakker, dat verdient erg goed.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Gaarne alleen serieuze reacties plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |