Vorig topicquote:Op maandag 27 april 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
wie heeft de naam van de gelukkige gerbil aangepast
Snel doorposten danquote:Op maandag 27 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hopen dat ik snel een nieuwe kan openen
Is voor de schuurdeur, en aangezien het gaat regenen morgenquote:Op maandag 27 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staat op de pot
meestal stofdroog na 1u en overschilderbaar na 4u bij 20 graden.
kijk op je potquote:Op maandag 27 april 2020 12:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is voor de schuurdeur, en aangezien het gaat regenen morgen
Ga zo kijken op de pot. Eerst ff lunchquote:Op maandag 27 april 2020 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kijk op je pot? of moet je 't nog kopen? dan online ff kijken bij t spul wat je gaat kopen.
wat ga je beitsen?quote:Op maandag 27 april 2020 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga zo kijken op de pot. Eerst ff lunch
watquote:Op maandag 27 april 2020 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Is het normaal dat mensen elkaar op Koningsdag feliciteren?
volgens mij nietquote:Op maandag 27 april 2020 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen als ze zelf jarig of zoveel jaar getrouwd zijn...quote:Op maandag 27 april 2020 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Neequote:Op maandag 27 april 2020 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het zo raar, ik ken deze gewoonte helemaal niet van mijn eigen familie of omgeving.quote:
Elkaar feliciteren met iemand anders is sowieso een kansloze Nederlandse gewoontequote:Op maandag 27 april 2020 12:46 schreef RockNijntje het volgende:
Maar goed om te horen dat jullie het ook raar vinden, ik dacht dat ik al 24 jaar een hele traditie had gemist van elkaar feliciteren met de Koning(in).
Denk dat ze de enige zijn die dat doenquote:Op maandag 27 april 2020 12:46 schreef RockNijntje het volgende:
Maar goed om te horen dat jullie het ook raar vinden, ik dacht dat ik al 24 jaar een hele traditie had gemist van elkaar feliciteren met de Koning(in).
Mijn God ja, die kringverjaardagen. Gefeliciteerd met de jarige, gefeliciteerd met je zus, gefeliciteerd met je dochter, gefeliciteerd met je nichtje, gefeliciteerd met je kleindochter, jij ook gefeliciteerd hèquote:Op maandag 27 april 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elkaar feliciteren met iemand anders is sowieso een kansloze Nederlandse gewoonte
quote:Op maandag 27 april 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elkaar feliciteren met iemand anders is sowieso een kansloze Nederlandse gewoonte
Nooit meegemaakt. Net als dat idiote elkaar aflebberen op de werkvloer op 2 januari.quote:Op maandag 27 april 2020 12:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]wordt in de ons omringende landen ook gedaan hoor, als het over familie gaat
In Hongarije trekken ze toch aan je oor?quote:Op maandag 27 april 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie is echt fantastisch en ze zijn stuk voor stuk allemaal super lief en aardig, maar ik blijf af en toe van die gekke gewoontes van ze zien waarbij ik ga twijfelen aan mezelf en mijn eigen familie. Uiteindelijk blijkt het vrijwel altijd een rare gewoonte van de schoonfamilie te zijnquote:Op maandag 27 april 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze de enige zijn die dat doen
Ja, vreselijk. Ik doe er niet meer aan mee. Nou kom ik ook niet op zoveel kringverjaardagen.quote:Op maandag 27 april 2020 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn God ja, die kringverjaardagen. Gefeliciteerd met de jarige, gefeliciteerd met je zus, gefeliciteerd met je dochter, gefeliciteerd met je nichtje, gefeliciteerd met je kleindochter, jij ook gefeliciteerd hè.
Wat?quote:Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Hongarije trekken ze toch aan je oor?
of als ze toevallig een lintje gekregen hebbenquote:Op maandag 27 april 2020 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen als ze zelf jarig of zoveel jaar getrouwd zijn...
Dan ook jaquote:Op maandag 27 april 2020 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of als ze toevallig een lintje gekregen hebben
Belgie en frankrijk lebberen zelfs de mannen elkaar af bij ontmoetingenquote:Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt. Net als dat idiote elkaar aflebberen op de werkvloer op 2 januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |