Het is bar weinig inderdaad. Ik heb alle begrip dat het voor scholen ook lastig is, maar dit vind ik echt wat minder. Normaal 8.15 tot 14.45 en nu 1 dag in de week 08.15 tot 13.15quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:49 schreef Hilmo het volgende:
Fijn sq!![]()
Sun, ze gaat dan niet vaak heen zeg. Balen, denk ik? Hier deze week drie keer, volledige schooldag. Wel buiten gymen. Hopelijk regent het niet... Vandaag BSO dus lekker lang.
Waarom zo karig dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn kind gaat pas donderdag naar school.... Deze week 1 dag en volgende week 1 dag. En nog verkorte les dagen ook.
Haar klas (groep 1 en 2) is verdeeld in 3 groepen. Elke dag een groep. Zij zit in de laatste groep, dus heeft ze donderdag les en daarna weer dinsdag. Volgende week donderdag en vrijdag is de school gesloten en dan die week erna heeft ze 2 dagen school.quote:
Heeft haar groepje dan minder les dan de rest of hebben ze dat gelijk getrokken?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haar klas (groep 1 en 2) is verdeeld in 3 groepen. Elke dag een groep. Zij zit in de laatste groep, dus heeft ze donderdag les en daarna weer dinsdag. Volgende week donderdag en vrijdag is de school gesloten en dan die week erna heeft ze 2 dagen school.
+1quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij kleuters is het toch ook niet 50% school en 50% niks, maar 50% school en 50% spelen?.
Maar nu moet ik wel zeggen dat we hier thuis bar weinig aan de (niet-verplichte) schoolopdrachten hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |