Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...quote:
makkelijk om te doen?quote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...![]()
Alleen was dat in de pan en niet in de oven..
das pas om 1600 volgens de planningquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drink je een oranjebittertje met ons mee?
fixedquote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog steeds die ranzige roomkaaszooi in de OP
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompoucequote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drink je een oranjebittertje met ons mee?
En waar ze Felipe erenquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat nummer waar ben ik van duitse bloed zingen omdat we nederlanders zijn
Lijkt me juist de bedoeling om dat gerechtje van boven te verhitten i.v.m. dat ei maar goed.quote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...![]()
Alleen was dat in de pan en niet in de oven..
ik wist wel dat je een naziste was.quote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat nummer waar ben ik van duitse bloed zingen omdat we nederlanders zijn
de meeste tompoucen zijn niet te vreten.quote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompouce
Ow, okee, ik heb toch geen oranjebitterquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das pas om 1600 volgens de planning
Hmm, daar ben ik geen fan vanquote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompouce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |