Dat klopt overigens wel. Hele tijd geleden onderzoek gelezen en het was één van de minst aantrekkelijke eigenschappen in een partner en vrouwen vonden het nog veel erger dan mannen. 9 op de 10 vrouwen zou geen relatie willen met een man zonder werkquote:Op maandag 27 april 2020 09:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Aha, dit verklaart wel waarom je zo onpopulair bent bij de vrouwtjes zoals je altijd aangeeft. Die willen geen werkloze niksnut.
quote:Op maandag 27 april 2020 09:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Aha, dit verklaart wel waarom je zo onpopulair bent bij de vrouwtjes zoals je altijd aangeeft. Die willen geen werkloze niksnut.
Nee, heb hem niet verteld over mijn ziekte. Voelde me niet prettig als ik me kwetsbaar op zou stellen terwijl ik alleen maar kortzichtige opmerkingen krijg. De persoon in kwestie gaat geen confrontatie uit de weg is kan nogal bot overkomen. Kreeg ook te horen dat verschillende mensen niet meer met hem willen praten, desondanks is hij nog altijd vrij populair in de groep.quote:Op maandag 27 april 2020 09:15 schreef Telefono het volgende:
Hangt van de reden af waarom iemand niet werkt.
Als iemand echt een goede reden heeft om niet te werken zul je mij niet horen, heb ik eerder medelijden met die persoon. Als iemand wel kan werken maar niet wil of niet genoeg zijn of haar best doet heb ik ook een hekel aan. Dat is egoistisch en asociaal om te profiteren van alle andere hard werkenden.
Ik kan je verzekeren dat dat vies tegen valt.quote:Op maandag 27 april 2020 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt mij dat de reden waarom iemand niet werkt ook best belangrijk is. Nogal een verschil tussen een moeder van 3 kinderen die thuis blijft, een persoon in de WIA of iemand die gewoon niet wíl werken en zijn/haar handje maar op houdt omdat dat zo makkelijk is.
Mwoah, beetje zwart er naast werken en je komt al een eind met een redelijk inkomen.quote:Op maandag 27 april 2020 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan je verzekeren dat dat vies tegen valt.
Dat soort figuren doen wel graag alsof ze arts zijn en ook nog een kennis hebben van de casus en dus denken te kunnen beslissen dat die WIA onterecht is toegekend.quote:Op maandag 27 april 2020 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt mij dat de reden waarom iemand niet werkt ook best belangrijk is. Nogal een verschil tussen een moeder van 3 kinderen die thuis blijft, een persoon in de WIA of iemand die gewoon niet wíl werken en zijn/haar handje maar op houdt omdat dat zo makkelijk is.
Trek het je toch niet zo aan. Dat soort figuren oordeelt waarschijnlijk sowieso heel snel. En ik zou me zeker niet gaan verdedigen bij zo iemand. Is je energie niet waard.quote:Op maandag 27 april 2020 09:20 schreef osodevo het volgende:
Het valt mij op dat er soms zo kortzichtig geoordeeld wordt zonder de persoon met het achterliggende dossier met details te kennen. Ik wil ook niet heel mijn medisch dossier op straat gooien.
Tuurlijk, maar daar gaat het hier niet om. Mensen denken blijkbaar nog steeds dat een uitkering vangen easy peasy is. Lang leve de lol enzo.quote:Op maandag 27 april 2020 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, beetje zwart er naast werken en je komt al een eind met een redelijk inkomen.
Bij ziekte dus overmacht is het een ander verhaal. Maar als je gewoon gezond maar te lui bent.quote:Op maandag 27 april 2020 09:18 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee, heb hem niet verteld over mijn ziekte. Voelde me niet prettig als ik me kwetsbaar op zou stellen terwijl ik alleen maar kortzichtige opmerkingen krijg.
Zegt vooral veel over dat soort mensen... Ik zou me er niet druk over maken.quote:Op maandag 27 april 2020 09:20 schreef osodevo het volgende:
Het valt mij op dat er soms zo kortzichtig geoordeeld wordt zonder de persoon met het achterliggende dossier met details te kennen. Ik wil ook niet heel mijn medisch dossier op straat gooien.
Lijkt me een nachtmerriequote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tuurlijk, maar daar gaat het hier niet om. Mensen denken blijkbaar nog steeds dat een uitkering vangen easy peasy is. Lang leve de lol enzo.
Ik hoop dat ik nooit in de bijstand kom. Geen pretje.
Dan snap ik dat het moeilijk voor je is. Lastig is dat dan inderdaad. Maar hem rustig uitleggen moet wel kunnen dan toch...quote:Op maandag 27 april 2020 09:18 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee, heb hem niet verteld over mijn ziekte. Voelde me niet prettig als ik me kwetsbaar op zou stellen terwijl ik alleen maar kortzichtige opmerkingen krijg. De persoon in kwestie gaat geen confrontatie uit de weg is kan nogal bot overkomen. Kreeg ook te horen dat verschillende mensen niet meer met hem willen praten, desondanks is hij nog altijd vrij populair in de groep.
Maar hoe leg je dat aan hem uit? Er wordt nu negatief over mij geoordeeld terwijl de persoon in kwestie mijn ziekte en dossier niet kent. Ik wil hem ook niet alles vertellen, over mijn problemen... bang om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zegt vooral veel over dat soort mensen... Ik zou me er niet druk over maken.
Misschien eens van het idee afstappen dat je het iedereen naar zijn of haar zin moet maken? Laat hem lekker in de stront zakken.quote:Op maandag 27 april 2020 09:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Maar hoe leg je dat aan hem uit? Er wordt nu negatief over mij geoordeeld terwijl de persoon in kwestie mijn ziekte en dossier niet kent. Ik wil hem ook niet alles vertellen, over mijn problemen... bang om belachelijk gemaakt te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |