Het is nog niet strafbaar tochquote:Op maandag 27 april 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet onnodig gebruik maken van ov toch ;p
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar misschien is het beter om je doos eerst even te laten terugkrimpenquote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet vanmiddag illegaal met het ov op woningsdag met een iets te grote doos naar mijn nicht
hoe zou k dat moeten doen :pquote:Op maandag 27 april 2020 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar misschien is het beter om je doos eerst even te laten terugkrimpen
als het niet anders kan is het niet illegaalquote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet vanmiddag illegaal met het ov op woningsdag met een iets te grote doos naar mijn nicht
Ja. Het is een blijft een feestdag. Op het werk hebben ze niet gezegd dat we toch moeten komen. Vrijdag hebben ze nog gezegd. Tot dinsdag...quote:
Lekker chillen vandaagquote:Op maandag 27 april 2020 08:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Het is een blijft een feestdag. Op het werk hebben ze niet gezegd dat we toch moeten komen. Vrijdag hebben ze nog gezegd. Tot dinsdag...
in mijn ' carrière' zeggen feestdagen niet zo veelquote:Op maandag 27 april 2020 08:45 schreef Bos81 het volgende:
In mijn CAO staat dit ook als feestdag vermeld, evenals 5 mei (jaarlijks).
Oh die zag ik helemaal niet eens.quote:Op maandag 27 april 2020 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
Zod ie oranje achtergrond maar uit gezet.. werd me een beetje té
Snap ik.quote:Op maandag 27 april 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in mijn ' carrière' zeggen feestdagen niet zo veel
Ik ga straks even een klein stukje hardlopen, voor de rest ga ik wat tekenen en rollercoastertycoonen..quote:
rollercoasterquote:Op maandag 27 april 2020 08:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ik ga straks even een klein stukje hardlopen, voor de rest ga ik wat tekenen en rollercoastertycoonen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |