Dat laatste is niet best. Als alle ramen weer dichtgaan en verwarmingen aan, zou het wel weer eens kunnen gaan stijgen.quote:Op maandag 27 april 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik denk dat vandaag de teugels niet iets losser gaan, maar veel losser.
Iedereen vrij, goed weer, laatste dag zon en dan 10 dagen regen, veel mensen die klaar zijn met het binnen zitten....
Met teugels bedoel ik vooral minder politie en minder oproepen om binnen te blijven vanuit politiek. Daar zit een idee achter.quote:Op maandag 27 april 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Iedereen vrij, goed weer, laatste dag zon en dan 10 dagen regen, veel mensen die klaar zijn met het binnen zitten....
Ah, de video was enkel gericht op jonge mensen zonder onderliggende kwalen.quote:Op maandag 27 april 2020 08:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
8% die het krijgt gaat dood. Zegt hij. 0.03% kans dat je van Corona sterft. Zijn aanname is dus dat slechts 1/300 het virus krijgt OF, noemt je geen Corona dode als je toevallig ook kanker had. Waar wat voor valt te zeggen. Want dat zijn ook een hoop mensen. Als 95% onderliggend lijden heeft.
Wij komen allemaal uit op 0.5% ofzo. En 60% zou het krijgen. Dan zit je op 85k*60%= 51k doden. Zonder onderliggende kwalen wss 0.03% ofzo. Kan prima.
https://www.turnto23.com/(...)ctor-about-reopeningquote:When Dr. Erickson explained why he believes the data supports his statements about reopening he also said that the Kern County Public Health Department agrees with him,"I've talked to our local head of the health department and he's waiting for that, even though they are in agreement with me, their waiting for the powers that need to lift.."
However, in a press briefing Thursday Public Health said Director Matt Constantine was not in agreement with Dr. Erickson on that issue, "Our director has not concurred with the statements that were made yesterday about the need to reopen," Kern County Public Health Department Public Information Officer Michelle Corson said.
10 dagen regen?quote:Op maandag 27 april 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk nu op Bali zittenquote:Op maandag 27 april 2020 07:33 schreef Noek het volgende:
Singapore doet het nog steeds goed, zelfs met de aantal besmettingen opeens. Zelfs Indonesië valt me mee. Het is daar wel een drama qua inkomsten in de toeristische gebieden. Ik heb wat contact met wat mensen daar en dat gaat me echt aan mijn hart.
KUT! Kut voor je ook.quote:
Poe zeg, je derde vakantie in 6 jaar! Wat heb je het toch slechtquote:Op maandag 27 april 2020 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
KUT! Kut voor je ook.
Ik over een maand.
En dan kan iedereen zeuren over solidair zijn en het janken vinden, ik vind het kut. Dit was mijn derde vakantie in 6 jaar en had er vies veel zin in. Heb geen lesje nederigheid nodig en het leert me ook niks dat ik niet heen kan, thank you. Al dat morele gelul, kan er niks mee.
Is precies het moment dat er verwacht wordt dat het weer een beetje gaat stijgen met die corona cases, najaar.quote:Op maandag 27 april 2020 03:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
noodverordeningen niet eens meer nodig zo![]()
Ben al benieuwd wanneer de eerste willekeurige demonstratie al met tasers en knuppels uit elkaar geslagen wordt als Corona voorbij is. Of de eerste avondklok om zgn inbraken in steden tegen te gaan wordt ingevoerd. Lekker joh, alle burgerrechten opzij schuiven als dat goed uitkomt![]()
30 september loopt de noodwet af? 1 october verlenging! Gaat helemaal goed komen hier!
Lik op stuk-beleid meets Judge Dredd
Weet niet waar jij woont maar hier is de voorspelling dat het de komende 10 dagen gaat regenen. Dat het dan niet 24/7 lijkt me logisch maar doet er niets aan af.quote:Op maandag 27 april 2020 09:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
10 dagen regen?![]()
We krijgen de komende dagen wel wat regen ja, maar ook de komende 10 dagen krijgen we genoeg kans om naar buiten te gaan.
heb je wel je geld terug gekregen?quote:Op maandag 27 april 2020 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
KUT! Kut voor je ook.
Ik over een maand.
En dan kan iedereen zeuren over solidair zijn en het janken vinden, ik vind het kut. Dit was mijn derde vakantie in 6 jaar en had er vies veel zin in. Heb geen lesje nederigheid nodig en het leert me ook niks dat ik niet heen kan, thank you. Al dat morele gelul, kan er niks mee.
Ja mooi, dit morele gelul.quote:Op maandag 27 april 2020 09:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Poe zeg, je derde vakantie in 6 jaar! Wat heb je het toch slecht.
Nee, maar het gaat me ook niet om het geld. Het gaat gewoon om even weg te zijn.quote:
Als je dat een week geleden gepost had werd je nog doorverwezen naar BNW.quote:Op maandag 27 april 2020 08:39 schreef _I het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
De kamer heeft reces, dus zal er niets volgen deze week vanuit de officiële planning. Beetje lossere teugels, straks weer wat extra besmettingen. Kinderen alsnog naar school, maar de rest met strakke regels. Hagelnieuwe noodwet en die app is straks "noodzakelijk", want kijk, elk beetje vrijheid zijn gelijk extra besmettingen.
Niemand die echt real-time inzage in de cijfers heeft, niemand die de stukken in kan kijken en wob verzoeken die voorlopig stilliggen. Alles is een experiment op dit moment, ter voorbereiding op een hele lange tijd met een aangepast leven.
Je mag zeggen wat je wil, alleen jij wil er geen reactie op krijgen want 'daar kan je niets mee'.quote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat me ook niet om het geld. Het gaat gewoon om even weg te zijn.
Dat is fan-fucking-tastisch.Maar in deze tijden dit zeggen is not done want lijden moeten we. Lijden zonder klagen.
uiteraard maar het compenseert wel wat, geld uitgeven voor een vakantie die je niet krijgt is nog wat zuurder.quote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat me ook niet om het geld. Het gaat gewoon om even weg te zijn.
Dat is fan-fucking-tastisch.Maar in deze tijden dit zeggen is not done want lijden moeten we. Lijden zonder klagen.
Je mag alles zeggen.quote:Op maandag 27 april 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil, alleen jij wil er geen reactie op krijgen want 'daar kan je niets mee'.
Misschien dat er nog een voucher uit te slepen is maar dan gaan de prijzen fiks omhoog, denk ik en dan is het alsnog een hele dure vakantie.quote:Op maandag 27 april 2020 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar het compenseert wel wat, geld uitgeven voor een vakantie die je niet krijgt is nog wat zuurder.
Toch wel benieuwd naar de prijsontwikkeling na deze crisis, gaan ze elkaar kapot concurreren en kan je nog voor relatief weinig naar Bali of wordt het door alle maatregelen 3 keer zo duur als voorheen.
Ik zeg nergens dat je niet mag klagen hequote:Op maandag 27 april 2020 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen.
Ik zeg enkel dat ik er niks mee kan en niks mee doe ook want ik voel me niet opeens anders omdat jij vindt dat ik niet mag klagen.
Me: "Ik vind het kut"
Scrummie2.0: "Stel je niet aan want je hebt het heel goed!"
Me: "Oh ok, dat is ook." *voelt zich een ander mens![]()
Opgelost
Slotje
Kluytmans (lid OMT) ze het zelf gisteren in Op1; dat de hele wereld op dit moment wordt blootgesteld aan groot experiment.quote:Op maandag 27 april 2020 09:23 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Als je dat een week geleden gepost had werd je nog doorverwezen naar BNW.
Ik hou van Nieuw-Zeeland, maar zij hebben twee voordelen. Het is er niet heel erg dichtbevolkt en het is een eiland waardoor je de invloeden van buitenaf ook daadwerkelijk buiten kan houden aan de grens. Het kan daar dus daadwerkelijk uitdoven.quote:Op maandag 27 april 2020 07:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)minating-coronavirus
Een kritisch artikel in het NRC over het kabinet.quote:Op maandag 27 april 2020 08:02 schreef _I het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als de "Superburgemeesters" en politie zich nu al veel te veel rechten toe-eigenen, dan lijkt het mij zeer onverstandig om ze nog meer rechten te geven.
Wie wordt er nu beschermt met deze extra wet, de burger of de handhaver?
Ik vind het NRC een enorm fijne krant, maar eerlijk is eerlijk, hier keek ik ook van opquote:Op maandag 27 april 2020 09:31 schreef Smack10 het volgende:
Een kritisch artikel in het NRC over het kabinet.
Het moet niet gekker worden.
op de bestemmingen zelf zal het wel meevallen met de prijzen omdat er veel aanbod is maar ben wel een beetje bang voor de vliegtickets ook omdat veel budgetairlines het loodje gaan leggen en alleen de traditionele maatschappijen overblijven met behulp van staatsteunquote:Op maandag 27 april 2020 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een voucher uit te slepen is maar dan gaan de prijzen fiks omhoog, denk ik en dan is het alsnog een hele dure vakantie.
Daarbij moet zo'n maatschappij maar overeind zien te blijven. Zie het somber in.
Lost wel een klein deel van de klimaatzooi opquote:Op maandag 27 april 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
op de bestemmingen zelf zal het wel meevallen met de prijzen omdat er veel aanbod is maar ben wel een beetje bang voor de vliegtickets ook omdat veel budgetairlines het loodje gaan leggen en alleen de traditionele maatschappijen overblijven met behulp van staatsteun
tijdelijk zekerquote:Op maandag 27 april 2020 09:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lost wel een klein deel van de klimaatzooi op
Nee, want evenementen zijn tot 1 september niet toegestaan. Mogelijkheden zoeken heeft dus geen zin: ook al zou het kunnen, het mag niet.quote:Op maandag 27 april 2020 09:41 schreef Nadelspiel het volgende:
Zou dit een mogelijkheid zijn om de competitie hier ook weer op te starten? Ballen en velden desinfecteren....
https://www.telegraaf.nl/(...)velden-desinfecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |