Ik ook, ben nog nooit zo gezond geweestquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door het thuiszitten kan ik juist meer wandelen
Ik ben letterlijk een onvoorstelbare tamzakquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt zo weinig bij voorstellen. in een straal van bijvoorbeeld 2km van je huis dat er dan straten zijn waar je nog nooit geweest bent. Wel leuk ontdekken nu dan.
Die zijn hier zat, ik kom niet op al die woonerven heb er normaal niks te zoekenquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt zo weinig bij voorstellen. in een straal van bijvoorbeeld 2km van je huis dat er dan straten zijn waar je nog nooit geweest bent. Wel leuk ontdekken nu dan.
Heb dat ook wel hoor, ik werk in de stad en daar wonen m’n vrienden ook. Sporten doe ik in het bos tegenover m’n huis en kom dus eigenlijk nooit in het dorp waar ik woon - op m’n huis na natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik loop normaal op het werk veel nu door Corona blijf ik op eigen afdeling grotendeels en amper patiënten dus lopen. Niet naar school voor de kinderen etcquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door het thuiszitten kan ik juist meer wandelen
Mja, je kan altijd heenrijden en ter plaatse kijken hoe druk het is. Maar zal wel aan de drukke kant zijn met mooier weer.quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben net terug van een wandeling door de wijk, maar ga graag de natuur in, en ken wel een paar van die wandeltochten hier in Ede en in Wageningen, maar weet niet of het de bedoeling is om eerst met de auto of fiets naar dat startpunt te gaan.
Ik zal maar niet zeggen waar ik gemiddeld op zit......quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Goitske het volgende:
Normaal zit ik tussen de 12000-14000 stappen door de corona en het thuis zijn zit ik tussen de 7000 en 10000
henloquote:Op zondag 26 april 2020 20:57 schreef Tris het volgende:
Avond mensen, ik was nieuwsgierig naar de sc
Maar morgen weer inschepen las ik?quote:
Van de week gaat het weer regenen dus wie weetquote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, je kan altijd heenrijden en ter plaatse kijken hoe druk het is. Maar zal wel aan de drukke kant zijn met mooier weer.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar morgen weer inschepen las ik?
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Mijn leeftijd is iets meer dan half antiek. Woon in het Noorden.
Hobby's zijn o.a. handwerken, lezen, hardlopen en gamen.
Op het forum vind ik div. onderwerpen interessant, momenteel natuurlijk vooral het corona-subforum.
Deze sc leest gezellig, dus ik dacht ik zeg eens goedendag
Welkom!quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Mijn leeftijd is iets meer dan half antiek. Woon in het Noorden.
Hobby's zijn o.a. handwerken, lezen, hardlopen en gamen.
Op het forum vind ik div. onderwerpen interessant, momenteel natuurlijk vooral het corona-subforum.
Deze sc leest gezellig, dus ik dacht ik zeg eens goedendag
Dat weet ik, maar dat klonk zo negatiefquote:
ach ben 't gewendquote:Op zondag 26 april 2020 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat klonk zo negatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |