abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192827416
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 12:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Op zulke stemmingsmakerij ga ik niet eens in :') Wat als jou dierbaren op de IC komen door een auto ongeluk? Het leven is eng he? Het virus is heel erg begrijp me niet verkeerd en kan verkeerd vallen bij risicogroepen, maar daar hoeven we niet voor in constante angst te leven. Vergeet je je deur niet dicht te doen van je bunker?
Geen idee waarom je denkt dat ik angst zou hebben? Door mijn kennis heb ik juist geen angst.
pi_192827491
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:17 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Hoe verklaar je dit:

Lockdown was op 23 mrt, daarmee kan men dit, gezien de initiële golf van besmettingen na een lockdown die je overal ziet plus daarbij opgeteld de incubatietijd onmogelijk bereikt hebben.

Enige conclusie is, het dooft uit, uit zichzelf. IMO
pi_192827513
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:33 schreef GereDathan het volgende:

Hopelijk hebben je dierbaren ook geen paniek als ze de rug naar buikdraai uitvoeren op de IC B:)B
Waarom verpest je mijn thread, donder op.
pi_192827792
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:51 schreef Za het volgende:

[..]

Waarom verpest je mijn thread, donder op.
Anders doe je even normaal?
pi_192827871
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dit:

[ afbeelding ]

Lockdown was op 23 mrt, daarmee kan men dit, gezien de initiële golf van besmettingen na een lockdown die je overal ziet plus daarbij opgeteld de incubatietijd onmogelijk bereikt hebben.

Enige conclusie is, het dooft uit, uit zichzelf. IMO
Australië is gewoon nog in lockdown. En ze zijn daar al op 1 februari mee begonnen. https://lonelyplanet.nl/r(...)n-de-regels-per-land

Overigens is mijn mening dat het virus met name uitdooft door het stoppen met evenementen. Daar vinden vele besmettingen plaats. Zo’n beetje alle landen hebben evenementen verboden en volgen dan enkele weken later allemaal een zelfde curve.
pi_192827946
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:14 schreef GereDathan het volgende:

Anders doe je even normaal?
Geen enkele inhoudelijke reactie, post na post op een zeer vervelende en zelfs neerbuigende manier op de man spelen, dat is niet normaal.
pi_192828019
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:18 schreef GereDathan het volgende:

Australië is gewoon nog in lockdown.
En ze zijn daar al op 1 februari mee begonnen.
Een inreisverbod vanaf het Chinese vasteland heeft niets te maken met een lockdown.

Lockdown begon op 23 maart, daar kan de afname zoals deze in de grafiek te zien is nooit mee samenhangen.
pi_192828273
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:23 schreef Za het volgende:

[..]

Geen enkele inhoudelijke reactie, post na post op een zeer vervelende en zelfs neerbuigende manier op de man spelen, dat is niet normaal.
???

Gaat het wel goed met je? Ik stop met posten hier, geen idee wat ik je misdaan heb.
pi_192828280
Dubbel
pi_192828524
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:52 schreef GereDathan het volgende:

???

Gaat het wel goed met je? Ik stop met posten hier, geen idee wat ik je misdaan heb.
Lees je eigen posts terug:

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:17 schreef GereDathan het volgende:

Hoe is dat nou? Zonder enige kennis je door het leven moeten slaan?
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:33 schreef GereDathan het volgende:

Hopelijk hebben je dierbaren ook geen paniek als ze de rug naar buikdraai uitvoeren op de IC B:)B
Zoals ik al zei, geen enkele inhoudelijke reactie, post na post op een zeer vervelende en zelfs neerbuigende manier op de man spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')