Waarom zou zo'n standaardding er op wijzen dat er juist wél iets aan de hand is?quote:Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef illusions het volgende:
Als hij dood is, dan melden ze dat nog niet omdat het land nog klaargestoomd moet worden voor een opvolger - die zal eventueel niet direct klaar staan i.v.m. het onnatuurlijke karakter van zijn eventuele dood.
Ik denk zelf dat er wel wat ernstigs aan de hand is omdat hij een teken van leven zou hebben gegeven in de vorm van een brief aan de landbouwsector, om hen een hart onder de riem te steken (sorry).
Als hij in vorm zou zijn zou dat wel een video zijn die onmiskenbaar recent gedateerd is.
Dat heb ik eronder gezet.quote:Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n standaardding er op wijzen dat er juist wél iets aan de hand is?
Maar die geruchten leven daar mogelijk niet eens. Waarom dingen anders dan anders doen als er niks aan de hand is?quote:Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heb ik eronder gezet.
Als ze geruchten dat hij een kasplantje is onderuit willen halen, zou je dat dan echt doen met een brief?
Het gaat erom dat dit ook naar de buitenwereld is gecommuniceerd c.q. gelekt. Normaal gebeurt dat niet met een doodnormale brief aan de landbouwsector lijkt mij. Overigens hebben ze daar op hoog niveau ongetwijfeld door dat de hele wereld iets vermoed, dus een gebrek aan reactie nu zou sowieso aparrt zijn.quote:Op zondag 26 april 2020 17:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die geruchten leven daar mogelijk niet eens. Waarom dingen anders dan anders doen als er niks aan de hand is?
Oh jawel hoor, gewoon via KCNA bijvoorbeeld. Daar staan tig dingen op als 'Kim heeft hoi gezegd tegen die en die in land X of Y' en 'Kim vindt dat een goede school' en allerlei andere meuk.quote:Op zondag 26 april 2020 17:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Het gaat erom dat dit ook naar de buitenwereld is gecommuniceerd c.q. gelekt. Normaal gebeurt dat niet met een doodnormale brief aan de landbouwsector lijkt mij. Overigens hebben ze daar op hoog niveau ongetwijfeld door dat de hele wereld iets vermoed, dus een gebrek aan reactie nu zou sowieso aparrt zijn.
Zucht. Aan het eigen land ja, niet aan de buitenwereld door hun grootste bondgenoot. Dat schrijf ik letterlijk voor hetgeen je vetgedrukt maakt.quote:Op zondag 26 april 2020 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, gewoon via KCNA bijvoorbeeld. Daar staan tig dingen op als 'Kim heeft hoi gezegd tegen die en die in land X of Y' en 'Kim vindt dat een goede school' en allerlei andere meuk.
De Engelse KCNA-berichten zijn niet bedoeld voor het eigen land. Ik doelde dan ook op het 'communiceren naar het buitenland'.quote:Op zondag 26 april 2020 17:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Zucht. Aan het eigen land ja, niet aan de buitenwereld door hun grootste bondgenoot.
Nee dat klopt.quote:Op zondag 26 april 2020 17:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die geruchten leven daar mogelijk niet eens. Waarom dingen anders dan anders doen als er niks aan de hand is?
"Zo zou hij volgens de Chinese zender CCTV een teken van leven hebben gegeven via een bedankbrief aan werklui "quote:Op zondag 26 april 2020 17:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Als er een land is met propaganda nieuws.
Dan is dat het land wel.
Waarschijnlijk gaat het nu over dat noord Korea de rest van de wereld. Helpt door artsen te sturen en zo.
Met zijn levenloze hand een kruisje laten zetten onder een document.quote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef illusions het volgende:
[..]
"Zo zou hij volgens de Chinese zender CCTV een teken van leven hebben gegeven via een bedankbrief aan werklui "
Dat China, de grootste bondgenoot. een dergelijke statement naar buiten brengt ("hij leeft wel, want brief") is opmerkelijk te noemen. Ik vind het zelf best aannemelijk dat hij in kritiek toestand is.
Ik zou me kunnen voorstellen dat hij dood is en dat china ook even niet weet hoe ze hierop moeten reageren. Dit statement zou de rust voor de internationale buhne even moeten bewaren.quote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef illusions het volgende:
[..]
"Zo zou hij volgens de Chinese zender CCTV een teken van leven hebben gegeven via een bedankbrief aan werklui "
Dat China, de grootste bondgenoot. een dergelijke statement naar buiten brengt ("hij leeft wel, want brief") is opmerkelijk te noemen. Ik vind het zelf best aannemelijk dat hij in kritiek toestand is.
Ik denk omdat er vooralsnog niets bevestigd is. Dus speculatie...quote:Op maandag 27 april 2020 09:29 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat hij dood is en dat china ook even niet weet hoe ze hierop moeten reageren. Dit statement zou de rust voor de internationale buhne even moeten bewaren.
Maar-uh...waarom staat dit in BNW?
Het is een gerucht en meer ook niet, prima bnw voer.quote:Op maandag 27 april 2020 09:29 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat hij dood is en dat china ook even niet weet hoe ze hierop moeten reageren. Dit statement zou de rust voor de internationale buhne even moeten bewaren.
Maar-uh...waarom staat dit in BNW?
Die verhalen worden ook steeds vreemder. Straks komt RTL nog met het bericht dat Kim misschien ontvoerd is door aliens.quote:Op maandag 27 april 2020 17:44 schreef theguyver het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)overleden-hersendood
En facking raket op je bakkes 🤣
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |