abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2020 @ 17:31:03 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192815656
Er gaan al een poos de geruchten dat de gevreesde leider, erg ziek is een kasplantje is of misschien wel dood.
Wat denken jullie en wie gaat m opvolgen, als het inderdaad zo is.
Wat ik begreep zou hij nog een zus hebben.
Of zou misschien een andere leider aangewezen worden misschien wel een generaal en zou het helpen dat het land uit isolatie komt?

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192815696
Als hij dood is, dan melden ze dat nog niet omdat het land nog klaargestoomd moet worden voor een opvolger - die zal eventueel niet direct klaar staan i.v.m. het onnatuurlijke karakter van zijn eventuele dood.

Ik denk zelf dat er wel wat ernstigs aan de hand is omdat hij een teken van leven zou hebben gegeven in de vorm van een brief aan de landbouwsector, om hen een hart onder de riem te steken (sorry :') ).

Als hij in vorm zou zijn zou dat wel een video zijn die onmiskenbaar recent gedateerd is.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2020 @ 17:35:56 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192815709
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef illusions het volgende:
Als hij dood is, dan melden ze dat nog niet omdat het land nog klaargestoomd moet worden voor een opvolger - die zal eventueel niet direct klaar staan i.v.m. het onnatuurlijke karakter van zijn eventuele dood.

Ik denk zelf dat er wel wat ernstigs aan de hand is omdat hij een teken van leven zou hebben gegeven in de vorm van een brief aan de landbouwsector, om hen een hart onder de riem te steken (sorry :') ).

Als hij in vorm zou zijn zou dat wel een video zijn die onmiskenbaar recent gedateerd is.
Waarom zou zo'n standaardding er op wijzen dat er juist wél iets aan de hand is?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192815765
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waarom zou zo'n standaardding er op wijzen dat er juist wél iets aan de hand is?
Dat heb ik eronder gezet.

Als ze geruchten dat hij een kasplantje is onderuit willen halen, zou je dat dan echt doen met een brief?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2020 @ 17:42:35 #5
284411 crew  heywoodu
pi_192815792
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat heb ik eronder gezet.

Als ze geruchten dat hij een kasplantje is onderuit willen halen, zou je dat dan echt doen met een brief?
Maar die geruchten leven daar mogelijk niet eens. Waarom dingen anders dan anders doen als er niks aan de hand is?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_192815823
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar die geruchten leven daar mogelijk niet eens. Waarom dingen anders dan anders doen als er niks aan de hand is?
Het gaat erom dat dit ook naar de buitenwereld is gecommuniceerd c.q. gelekt. Normaal gebeurt dat niet met een doodnormale brief aan de landbouwsector lijkt mij. Overigens hebben ze daar op hoog niveau ongetwijfeld door dat de hele wereld iets vermoed, dus een gebrek aan reactie nu zou sowieso aparrt zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2020 @ 17:45:36 #7
284411 crew  heywoodu
pi_192815837
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Het gaat erom dat dit ook naar de buitenwereld is gecommuniceerd c.q. gelekt. Normaal gebeurt dat niet met een doodnormale brief aan de landbouwsector lijkt mij. Overigens hebben ze daar op hoog niveau ongetwijfeld door dat de hele wereld iets vermoed, dus een gebrek aan reactie nu zou sowieso aparrt zijn.
Oh jawel hoor, gewoon via KCNA bijvoorbeeld. Daar staan tig dingen op als 'Kim heeft hoi gezegd tegen die en die in land X of Y' en 'Kim vindt dat een goede school' en allerlei andere meuk.
pi_192815867
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, gewoon via KCNA bijvoorbeeld. Daar staan tig dingen op als 'Kim heeft hoi gezegd tegen die en die in land X of Y' en 'Kim vindt dat een goede school' en allerlei andere meuk.
Zucht. Aan het eigen land ja, niet aan de buitenwereld door hun grootste bondgenoot. Dat schrijf ik letterlijk voor hetgeen je vetgedrukt maakt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2020 @ 17:47:45 #9
284411 crew  heywoodu
pi_192815875
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Zucht. Aan het eigen land ja, niet aan de buitenwereld door hun grootste bondgenoot.
De Engelse KCNA-berichten zijn niet bedoeld voor het eigen land. Ik doelde dan ook op het 'communiceren naar het buitenland'.
pi_192815912
Prima, let's agree to disagree. Ik denk dat deze communicatie aangeeft dat er wel degelijk iets aan de hand is. De tijd zal het zeggen. Al is het alleen al omdat Trumpmongool zegt dat er niks aan de hand is. :D
  zondag 26 april 2020 @ 17:57:54 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192816004
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee dat klopt.
Als er een land is met propaganda nieuws.
Dan is dat het land wel.

Waarschijnlijk gaat het nu over dat noord Korea de rest van de wereld. Helpt door artsen te sturen en zo.
pi_192816031
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee dat klopt.
Als er een land is met propaganda nieuws.
Dan is dat het land wel.

Waarschijnlijk gaat het nu over dat noord Korea de rest van de wereld. Helpt door artsen te sturen en zo.
"Zo zou hij volgens de Chinese zender CCTV een teken van leven hebben gegeven via een bedankbrief aan werklui "

Dat China, de grootste bondgenoot. een dergelijke statement naar buiten brengt ("hij leeft wel, want brief") is opmerkelijk te noemen. Ik vind het zelf best aannemelijk dat hij in kritiek toestand is.
pi_192817143
  zondag 26 april 2020 @ 19:53:16 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192817846
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef illusions het volgende:

[..]

"Zo zou hij volgens de Chinese zender CCTV een teken van leven hebben gegeven via een bedankbrief aan werklui "

Dat China, de grootste bondgenoot. een dergelijke statement naar buiten brengt ("hij leeft wel, want brief") is opmerkelijk te noemen. Ik vind het zelf best aannemelijk dat hij in kritiek toestand is.
Met zijn levenloze hand een kruisje laten zetten onder een document.
  maandag 27 april 2020 @ 09:29:49 #16
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192824764
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zou me kunnen voorstellen dat hij dood is en dat china ook even niet weet hoe ze hierop moeten reageren. Dit statement zou de rust voor de internationale buhne even moeten bewaren.

Maar-uh...waarom staat dit in BNW?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  Moderator maandag 27 april 2020 @ 10:03:35 #17
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192825300
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:29 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Ik zou me kunnen voorstellen dat hij dood is en dat china ook even niet weet hoe ze hierop moeten reageren. Dit statement zou de rust voor de internationale buhne even moeten bewaren.

Ik denk omdat er vooralsnog niets bevestigd is. Dus speculatie...
Mag hier, mag ook in NWS of POL. Kan allemaal.
A child is born with no state of mind.
  maandag 27 april 2020 @ 11:39:57 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192826604
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:29 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Het is een gerucht en meer ook niet, prima bnw voer.
Zet m liever gelijk in bnw dan dat ze topic over zetten.

Wat ik me afvraag is hoe zijn zus is.
Heb wel foto's en zo voorbij zien komen, misschien is zij wel een graatje erger dan Kim jong un!
  maandag 27 april 2020 @ 17:44:23 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192830887
https://www.rtlnieuws.nl/(...)overleden-hersendood

En facking raket op je bakkes 🤣
pi_192831016
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:44 schreef theguyver het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)overleden-hersendood

En facking raket op je bakkes 🤣
Die verhalen worden ook steeds vreemder. Straks komt RTL nog met het bericht dat Kim misschien ontvoerd is door aliens. :+
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 28 april 2020 @ 07:23:02 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192838241
Latest news from North Korea https://9gag.com/gag/aLw6oZ6?ref=android
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')