Van de nieuwe mensen kan je verwachten dat ze vragen gaan stellen he.quote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.
Volgens mij ben je aan het zuigen en je hebt het over de financiële situatie.
Beide niet wenselijk.
Doei.
quote:
Ooit was er de tijd dat jij eigenlijk WEB-mod zou worden door je positieve aanwezigheid in deze Braddiereeksquote:Op maandag 27 april 2020 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik lees dit met tranen in mijn ogen. Dat jij het voor mij opneemt
En inderdaad. Fans van het eerste uur weten dit allemaal. Maar wellicht is het aan de nieuwe fans om dit op hun eigen tempo te laten ontdekken.
Als hij wat minder kritisch is kan hij z'n foodreviews aanbieden als reclame voor de diverse snackbars.quote:Op maandag 27 april 2020 11:52 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bradge, probeer content te maken wat je kan doorverkopen. Als je goede content hebt dan willen grote sites de rechten van je overkopen. Dumpert doet dit ook. Die Dumpert Anthem van je kon je eigenlijk verkopen aan hun en dan krijg je een gedeelte van de opbrengst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een Holland-medley voor daarquote:Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef D_A het volgende:
Braddie kan je je Wilhelmus opname niet hier doen https://koningsdagthuis.nl![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 13:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Of een Holland-medley voor daar
Gedaanquote:Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef D_A het volgende:
Braddie kan je je Wilhelmus opname niet hier doen https://koningsdagthuis.nl![]()
![]()
Gaat het aantal views nou omhoog per refresh?quote:Op maandag 27 april 2020 13:32 schreef D_A het volgende:
[..]
https://koningsdagthuis.n(...)93-aa46-b17c333767e4
Jaaaa![]()
Lijkt het wel opquote:Op maandag 27 april 2020 13:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gaat het aantal views nou omhoog per refresh?
Welnee, heel Nederland heeft het blijde nieuws ontvangen en zit nu aan de Braddiestream i.p.v. het bier!quote:Op maandag 27 april 2020 13:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op maandag 27 april 2020 12:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ooit was er de tijd dat jij eigenlijk WEB-mod zou worden door je positieve aanwezigheid in deze Braddiereeks
Je kunt hem ook steeds opnieuw likenquote:Op maandag 27 april 2020 13:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2020 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je kunt hem ook steeds opnieuw liken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |