quote:Op zondag 26 april 2020 23:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
TOETSENBORDRIDDERS ONVERSAAGD, LUISTER NAAR WAT KAPITEINIGLO VRAAGT;
DE DAPPERE DIE DE TROLL VERSLAAT, ONTVANGT DUIZEND EN ÉÉN DUKAAT.
AAN IEDERE RIDDER ONBEVREESD, TREK TEN STRIJDE TEGEN HET BEESTJij bent ook ongeveer 35 jaar oud of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat geldt dus ook voor jezelf, deze post heeft geen enkele meerwaarde. Net als al die andere pseudomodposts.quote:Op maandag 27 april 2020 00:41 schreef junkiexp het volgende:
Als je niets toe te voegen hebt gewoon niet op de 'invoeren' knop drukken.
Bradge speelt muziek, wij genieten ervan en het is gezellig in de chat met amper getrol.
Anders gaat uiteindelijk dit topic dicht, al dan niet op verzoek van Bradge en dat zou jammer zijn.
Gelukkig zie ik dat er goed geveegd wordt, respect
Je bent nu zelf ook aan het pseudomoddenquote:Op maandag 27 april 2020 08:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor jezelf, deze post heeft geen enkele meerwaarde. Net als al die andere pseudomodposts.
Heel goed gezienquote:Op maandag 27 april 2020 08:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent nu zelf ook aan het pseudomodden
Zijn liefde voor de hobbymatige handel (dus heeft weinig tot niks te maken met zijn financiële situatie, vanwege het gebrek aan winst) is in het verleden vaak genoeg in zijn vlogs naar voren gekomen, dus Kiid's reactie is gewoon ontopic en komt juist voort uit het feit dat hij zo'n trouwe fan is.quote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.
Volgens mij ben je aan het zuigen en je hebt het over de financiële situatie.
Beide niet wenselijk.
Doei.
Ik plaag je alleen maar een beetjequote:Op maandag 27 april 2020 08:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Heel goed gezienHeb je netjes een TR gezet in plaats van daar dan weer op te reageren? Oh wacht
En ik loop verder niet te prediken dat posts meerwaarde moeten hebben, want dat vind ik nou juist in ONZ niet van toepassing.
Maar geef toe, dat wedstrijdje verpissen van 'ik ben de meest oprechte en beste fan van Bradge en bijna alle andere 'fans' zijn trolls' begint behoorlijk vermoeiend te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 08:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik plaag je alleen maar een beetje![]()
Ik lees dit met tranen in mijn ogen. Dat jij het voor mij opneemtquote:Op maandag 27 april 2020 08:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn liefde voor de hobbymatige handel (dus heeft weinig tot niks te maken met zijn financiële situatie, vanwege het gebrek aan winst) is in het verleden vaak genoeg in zijn vlogs naar voren gekomen, dus Kiid's reactie is gewoon ontopic en komt juist voort uit het feit dat hij zo'n trouwe fan is.
Neequote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Elan het volgende:
Ja je ook CoD vloggen ? Lijkt me wel lachen .
Gaafquote:Op maandag 27 april 2020 10:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mogguh. Wakker gemaakt door een man die op z'n accordeon het Wilhelmus speelde![]()
Tranen sprongen in mijn ogen wel
Want dit is het eerste jaar dat Koningsdag compleet over de kop is gegaan..
Gelukkig straks weer livequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |