10 pakjes noodles in 5 minuten opeten?quote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wanneer komt er een live "mukbang"? Ik zie de Super Chats al voorbijvliegen
Of een murpbang?!quote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wanneer komt er een live "mukbang"? Ik zie de Super Chats al voorbijvliegen
16 pakjes. Levert minimaal 59 miljoen views op.quote:Op zondag 26 april 2020 18:49 schreef Sander166 het volgende:
[..]
10 pakjes noodles in 5 minuten opeten?
Moet hem makkelijk lukken
Behalve dat Matt Stonie extreem veel sport en buiten z'n filmpjes een strict dieet erop nahoudtquote:Op zondag 26 april 2020 18:59 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
16 pakjes. Levert minimaal 59 miljoen views op.
Plus dat bij Braad mensen in de chat zullen zeggen dat het ongezond is. Dan gooit hij het in de prullenbak, waarna een rage quit volgt. Dan eet hij het off-camera rechtstreeks uit de vuilnisbak op en in de volgende stream zegt hij dat het te veel en vies was.quote:Op zondag 26 april 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat Matt Stonie extreem veel sport en buiten z'n filmpjes een strict dieet erop nahoudt
Gaarne respect tonen voor Neerlandsch rijke maritieme historie.quote:Op zondag 26 april 2020 20:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of Admiraal Anaal?
ONZ / Admiraal anaal vs. Generaal_Grafkanker
quote:Op zondag 26 april 2020 20:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaarne respect tonen voor Neerlandsch rijke maritieme historie.
Beter dan wat ie had in ieder geval. En nu kan hij tenminste fatsoenlijk goat of duty spelen.quote:
Ja! Vind ik welquote:
Geen slecht ideequote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Laat je billen zien met Braddie erop geschreven
Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |