Dan kan je beter gewoon een goedkope diepvries salami pizza kopen.quote:Op maandag 27 april 2020 16:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je kan ook van dat kant en klare deeg kopen waar al kaas en tomatensaus op is gedaan, en nog wat andere ingrediėnten. Dan hoef je het alleen nog maar in de oven te doen
quote:
dubbelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.
[ afbeelding ]
Het ws zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, dit is zo'n bodem waar je niets mee hoeft te doenquote:Op maandag 27 april 2020 16:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon zo laten dat deeg dus Braad, heb je wat meer oppervlakte
Maar prima pizzabroodje zo
Op zich was hij dus niet verneukt, want dit deeg is ook zonder bloem wel weer opnieuw uit te rollen.quote:Op maandag 27 april 2020 17:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, dit is zo'n bodem waar je niets mee hoeft te doenBizar dat je zo'n kant en klare deegbodem kan verneuken
![]()
![]()
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansenquote:Op maandag 27 april 2020 17:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik verneukte dit omdat te stom om verpakking te lezen + Niet meer te rollen dan een beetje plat slaan met m'n hand. Uiteindelijk is't alsnog een redelijk smakend ding geworden, alleen niet in pizzavorm maar zoals de eigenaar. Klein, Dik, en Rond. een soort roli poli oli
Ja tuurlijkquote:Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef Ludwig. het volgende:
Volgende keer beter dan, mooi dat je hem alsnog online zet.
quote:Op maandag 27 april 2020 17:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja tuurlijkKan er alleen maar van leren, en vind't wel grappig
Ik houd hoop op een restaurantreview vanavondquote:Op maandag 27 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Was het wel voldoende zo'n kleine pizza? Of heb je nog maar broodje gesmeerd?Ik zou er iig niet genoeg aan hebben denk ik xD
Had nog 2 kleine pannenkoekjesquote:Op maandag 27 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Was het wel voldoende zo'n kleine pizza? Of heb je nog maar broodje gesmeerd?Ik zou er iig niet genoeg aan hebben denk ik xD
Het was rechthoekig, hij kneep het samen om het rond te krijgen in de hoop het daarna plat te maken. Maar dat laatste lukte niet met zijn vingers.quote:Op maandag 27 april 2020 17:32 schreef Klaploper het volgende:
Huh, dus je krijgt een kant en klaar stuk lekker dun opgerold deeg en het eindigt als een bol in de oven?![]()
![]()
Verder wel een leuke video en volgende keer is je pizza vast iets beter gelukt.
Dat is het voordeel van zo'n live stream. Doneert iemand wel een grote kapsalonquote:Op maandag 27 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |