Alleen op speciale gelegenheden.quote:Op maandag 27 april 2020 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Braddie, ik kijk nauwelijks maar zit nu aan het bier. Jij drinkt volgens mij geen alcohol?
Deze hele crisis is een speciale gelegenheid.quote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Alleen op speciale gelegenheden.
Een zelfgemaakt pizza of een diepvries?quote:Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dus, ik ga met een kwartiertje - 20 minuutjes eten. Wat vroeger.
Vlog ga ik daarna editen, titel wordt "Bakken Met Braadslee #4 PizzaBakFaal
Bijzonder, ben heel benieuwd. Zelfgemaakt deeg?quote:Op maandag 27 april 2020 16:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zelfgemaakt, vandaar ook faalHet is meer een soort piccolini geworden
Ben benieuwdquote:Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dus, ik ga met een kwartiertje - 20 minuutjes eten. Wat vroeger.
Vlog ga ik daarna editen, titel wordt "Bakken Met Braadslee #4 PizzaBakFaal
Deed ik dat maarquote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Piccolini is toch gewoon een kleinere soort pizza ? En je bodem kan juist beter wat te klein dan te groot uitvallen, dat is lastig met in de oven doen, dus zie de faal niet zo.quote:Op maandag 27 april 2020 16:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zelfgemaakt, vandaar ook faalHet is meer een soort piccolini geworden
Vind het zelf zeeeeer relaxed om van die cheapass pizza margherita's kopen. Daarna beetje beleggen met champignons ham (of kipshoarma), paprika, tomaten, asperges of maïs etcetera.quote:Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een zelfgemaakt pizza of een diepvries?
Ik was een speciale gelegenheidquote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh Chia, geloof mequote:Op maandag 27 april 2020 16:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Piccolini is toch gewoon een kleinere soort pizza ? En je bodem kan juist beter wat te klein dan te groot uitvallen, dat is lastig met in de oven doen, dus zie de faal niet zo.
Krijg maar jeuk aan je kietelaarquote:Op maandag 27 april 2020 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar zo'n kant en klare bodem doen dan.
Jaquote:Op maandag 27 april 2020 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar zo'n kant en klare bodem doen dan.
inb4 heb geen deegrollerquote:Op maandag 27 april 2020 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
waarom heb je er zo'n prop van gemaakt?Je had hem uit moeten rollen. Die deeg hoef jen iet meer te kneden of te vormen.
Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.quote:
Maar dan kan je hem niet met 1 grote hap opeten.quote:Op maandag 27 april 2020 16:51 schreef Chia het volgende:
Maar ook met een bierflesje of die petfles op je bureau (na ff schoonmaken) had je hier wel iets minder een bol van kunnen maken inderdaad.
Je kan ook van dat kant en klare deeg kopen waar al kaas en tomatensaus op is gedaan, en nog wat andere ingrediënten. Dan hoef je het alleen nog maar in de oven te doenquote:Op maandag 27 april 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.
Het ws zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |