Die was ook lekker pittig inderdaad. Jammer dat de Lidl die al een hele lange tijd niet meer heeft gehad.quote:
Bron?quote:Op zondag 26 april 2020 16:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Vraag me ook af of het goed is al dat pittig vreten in je bek, schijnt dat je er kanker van kunt krijgen ook.
Nope, maar je kan er we stoer mee doen.quote:Op zondag 26 april 2020 16:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Vraag me ook af of het goed is al dat pittig vreten in je bek, schijnt dat je er kanker van kunt krijgen ook.
Ik heb net een zak gekocht bij de Appiequote:Op zondag 26 april 2020 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5598338/
Durf je nog?quote:Op zondag 26 april 2020 17:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb net een zak gekocht bij de Appie![]()
Nice, ik ga niet voor California Reapers want dan moet ik m'n ingewanden eerst met 'net' iets minder scherpe zooi naar de kloten trainen.. maar lekker pittig voedsel mag zweet en tranen kosten.quote:Op zondag 26 april 2020 15:54 schreef DemonRage het volgende:
Toen ik ooit een keer aan de Dorito's Roulette (die eerste variant, niet de blauwe-tong variant die bagger smaakt) had ik zoiets van: van mij mogen ze wel een zak maken met alleen maar de pittige chips erin. Nou, dat is inmiddels realiteit geworden.
Van de week zag ik deze zak in de schappen liggen (Jumbo en AH hebben 'm zover ik weet):
[ afbeelding ]
En inderdaad... deze zijn lekker pittig! Niet van dat boere-hollanders pittig voor Nederlanders die van een mespuntje sambal oelek al beginnen te puffen, maar gewoon echt pittig. Niet dat ze het halen bij Habanero chips van Blair's Death Rain, maar ik ben zeker niet ontevreden.
De chips zien er ongeveer hetzelfde uit als de normale Nacho Cheese variant, misschien net iets roder van kleur:
[ afbeelding ]
Dus nu ff lekker die zak leegsnaaien met de bek in de fik.![]()
Net gegeten, stelt eerlijk gezegd niet zo veel voor. Scherper dan de gemiddelde Doritos, that’s it.quote:
Man man manquote:Op zondag 26 april 2020 18:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Net gegeten, stelt eerlijk gezegd niet zo veel voor. Scherper dan de gemiddelde Doritos, that’s it.
Geen Madame Jeanette of Sriracha praktijken.
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2020 18:52 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hou wel van pittig, maar het moet wel een beetje smaakvol zijn. Heet om het heet vind ik meestal niks.
Het zou me ook verbazen als ze voor Nederlandse standaarden bovengemiddeld zouden gaan.quote:Op zondag 26 april 2020 18:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Net gegeten, stelt eerlijk gezegd niet zo veel voor. Scherper dan de gemiddelde Doritos, that’s it.
De ene Sriracha is de andere niet, is mijn ervaring. Welke haal jij altijd? Deze is mijn favoquote:Op zondag 26 april 2020 18:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan hoe je ze eet? Ik heb bij chips soms de gewoonte om de smaak eruit te zuigen door ze met m'n tong tegen m'n gehemelte te drukken en dan soort van vacuüm te trekken. De smaak en ook het pittige effect wordt daar een heel stuk sterker van, anders gaat het je keel in voordat het effect heeft.quote:Op zondag 26 april 2020 18:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zo pittig is Sriracha inderdaad niet. Zit zo rond de 2000 scoville, net als Sambal Oelek.quote:Op zondag 26 april 2020 20:05 schreef DemonRage het volgende:
Sriracha saus vind ik btw vrij mildMaarjah zo ieder zijn ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |