abonnement Unibet Coolblue
pi_192813886
Volgens de video hieronder kunnen antilichamen uit dieren gepurificieerd worden en geïnjecteerd worden bij mensen.

Mogelijk kunnen we Corona antilichamen uit dieren injecteren bij Coronapatiënten.

Ik stel het volgende voor.
We besmetten een koe of een ander dier met Corona.
Het lichaam begint antilichamen aan te maken tegen Corona.

Bij de Koe wordt er bloed afgenomen.
De antilichamen worden uit het bloed gefilterd en gepurificeerd.

De antilichamen worden bij zieke Coronapatiënten geïnjecteerd.

Laat me weten wat jullie ervan vinden.
Kan dit? Of is dit totale onzin?

pi_192813966
Dubieuze bron. Computerstem, blogspot.com website, 4.5k abonnees terwijl ze sinds 2008 actief zijn.

Eerst maar eens afwachten wat mensen die ervoor doorgeleerd hebben van dit idee vinden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_192814022
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Spellchecker zondag 26 april 2020 @ 14:53:38 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192814179
quote:
Eieren worden gebruikt voor het kweken van grote hoeveelheden virussen. Niet voor het oogsten van antilichamen zover ik weet.
pi_192814253
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 14:53 schreef polderturk het volgende:

[..]

Eieren worden gebruikt voor het kweken van grote hoeveelheden virussen. Niet voor het oogsten van antilichamen zover ik weet.
Ja dat klopt, maar volgens mij moet je dan wel heel goed filteren, ik heb geen idee hoe lastig dit is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192817306
Wat ik heb aangegeven, dat kan gewoon.

Laten we er zo snel mogelijk mee beginnen. We kunnen dit bij paarden en koeien doen.

Passive immunity is the transfer of active humoral immunity of ready-made antibodies. Passive immunity can occur naturally, when maternal antibodies are transferred to the fetus through the placenta, and it can also be induced artificially, when high levels of antibodies specific to a pathogen or toxin (obtained from humans, horses, or other animals) are transferred to non-immune persons through blood products that contain antibodies, such as in immunoglobulin therapy or antiserum therapy

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Passive_immunity
pi_192817359
Antiserum is human or nonhuman blood serum containing monoclonal or polyclonal antibodies that is used to spread passive immunity to many diseases via blood donation (plasmaphoresis). For example, convalescent serum, passive antibody transfusion from a previous human survivor, used to be the only known effective treatment for ebola infection with a high success rate of 7 out of 8 patients surviving.[1]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Antiserum
  zondag 26 april 2020 @ 20:50:21 #9
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_192818900
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 15:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar volgens mij moet je dan wel heel goed filteren, ik heb geen idee hoe lastig dit is.
Dat valt erg mee, via fijne filtratie, bijvoorbeeld via een Lenntech-filter moet dit prima werken. Dan is het nog een kwestie van een injectiespuitje en veilig ben je!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_192825972
Ik zou zeggen, laten we hiervoor walvissen inzetten, die zijn vies groot.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192826485


[ Bericht 53% gewijzigd door Za op 27-04-2020 11:38:23 ]
pi_192827610
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef raptorix het volgende:
Ik zou zeggen, laten we hiervoor walvissen inzetten, die zijn vies groot.
Walvissen zijn lastig.
Misschien olifanten? Die hebben ook heel veel bloed.

Koeien en paarden worden doorgaans gebruikt hiervoor.
pi_192827999
Gewoon bleek injecteren jatoch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192831428
Bij wie kunnen we dit het beste aankaarten?
pi_193069367
Ik heb dit bij het RIVM aangekaart in een twitterbericht. Nog geen reactie hierop gehad.


Hier een interessant artikel over dit onderwerp.


https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5000394/


Wat quotes

Productie is goedkoop en profijt/risico verhouding is hoog

"For many emerging diseases, such as the Ebola virus, the risk–benefit equation for the use of antiserum appears to be highly tilted toward benefit. Additionally, it is necessary to use the antiserum only once because surviving patients demonstrate immunity after first contact. Another benefit is the low production cost, which makes this type of drug affordable for most countries "


Nog een andere quote


"In summary, antiserums can be a good option for the treatment of emerging infectious diseases when other drugs are unavailable."


Bij nieuwe ziektes is dit een interessante optie.
pi_193069413
Denk je nu echt dat dit door niemand bedacht is? De halve medische wereld is op zoek naar een vaccin/medicatie. Sterker nog. Er zijn al antilichamen en die kunnen ze ook vrij makkelijk produceren.

Echter moet het allemaal getest worden op veiligheid. Want tsja, als je mensen paarden antistoffen inspuit en ze krijgen er een anafylactische shock van, dan is het midde erger dan de kwaal.

Dus voordat je voor de zoveelste keer een wild idee lanceert dat in feite allang kan en bedacht is, lees je even in in dit soort materie.
Whatever...
pi_193069454
Waarom anti-lichamen van dieren en niet anti-lichamen van mensen. Het liefst van dezelfde bloedgroep.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193069890
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 18:42 schreef Spanky78 het volgende:
Denk je nu echt dat dit door niemand bedacht is? De halve medische wereld is op zoek naar een vaccin/medicatie. Sterker nog. Er zijn al antilichamen en die kunnen ze ook vrij makkelijk produceren.

Echter moet het allemaal getest worden op veiligheid. Want tsja, als je mensen paarden antistoffen inspuit en ze krijgen er een anafylactische shock van, dan is het midde erger dan de kwaal.

Dus voordat je voor de zoveelste keer een wild idee lanceert dat in feite allang kan en bedacht is, lees je even in in dit soort materie.
De voordelen wegen op tegen de nadelen. Zeker als er nog geen vaccins en werkende medicijnen zijn.
pi_193069897
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 19:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

De voordelen wegen op tegen de nadelen. Zeker als er nog geen vaccins en werkende medicijnen zijn.
Vind jij... lees je in over de nadelen.
Whatever...
  maandag 11 mei 2020 @ 19:16:06 #20
489693 Markesh
Antispecisist
pi_193069928
Dieren worden nog niet genoeg misbruikt en gebruikt?
Walgelijk dit
  maandag 11 mei 2020 @ 23:53:14 #21
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_193075222
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:00 schreef polderturk het volgende:

[..]

Walvissen zijn lastig.
Misschien olifanten? Die hebben ook heel veel bloed.

Koeien en paarden worden doorgaans gebruikt hiervoor.
Varkens natuurlijk. Daar hebben we genoeg van.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 13 mei 2020 @ 03:37:32 #22
489693 Markesh
Antispecisist
pi_193096880
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2020 23:53 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Varkens natuurlijk. Daar hebben we genoeg van.
Ik stel menschen voor, daar zijn er veel te veel van.
Kunnen er best heel wat van geruimd worden. Zeker degenen die vinden dat dieren nog meer gebruikt, misbruikt en uitgebuit mogen worden :Y
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:17:03 #23
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_193101003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 03:37 schreef Markesh het volgende:

[..]

Ik stel menschen voor, daar zijn er veel te veel van.
Kunnen er best heel wat van geruimd worden. Zeker degenen die vinden dat dieren nog meer gebruikt, misbruikt en uitgebuit mogen worden :Y
Geef jezelf op!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:40:46 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193101258
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 19:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

De voordelen wegen op tegen de nadelen. Zeker als er nog geen vaccins en werkende medicijnen zijn.
Heb je voor deze bewering ook bronnen die dat ondersteunen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193117561
In dit artikel een video over antilichamen die uit genezen patiënten worden gehaald en dan gecloned gaan worden.

Aan het einde van de zomer verwachten ze een werkend medicijn te hebben.


https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')