Absoluut, maar nasi mag niet van de mods.quote:Op zondag 26 april 2020 19:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geloof je ook dat ik goede Nasi kan maken?
Ook binnen? Ik vind dat je bij niemand op visite moet gaan. wellicht in de tuin misschien.quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk afhankelijk van de situatie. Hoeveel mensen/allemaal tegelijkertijd? Zit je binnen of buiten?
Als je met een paar man tegelijk bent en natuurlijk die anderhalve meter in acht houdt vind ik dat dit prima moet kunnen.
Nee maar die zou zo maar kunnen komen als ‘we’ de regels aan onze laars blijven lappen. Het is gewoon te soft (gebleken).. ja het gaat zeker goed, maar het is zeker niet te hopen dat die tweede golf van besmettingen gaat komen.quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is geen enkel draagvlak meer voor.
Why not, ik wil zo Nasi maken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Tris het volgende:
[..]
Absoluut, maar nasi mag niet van de mods.
Binnen is het wellicht anders, maar het lijkt me prima weer om dat even niet te doen nu.quote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook binnen? Ik vind dat je bij niemand op visite moet gaan. wellicht in de tuin misschien.
Je kan die Ugandese begrafenisondernemers in het klein kopen van Aliexpress geloof ik, misschien een leuk cadeautje voor ze.quote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja een paar maar die zijn laks ook.
Uit geen enkel cijfer tot nu toe blijkt dat de regels te soft zijn of waren. Vreemde conclusie. (Te laat waren ze natuurlijk wel)quote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee maar die zou zo maar kunnen komen als ‘we’ de regels aan onze laars blijven lappen. Het is gewoon te soft (gebleken).. ja het gaat zeker goed, maar het is zeker niet te hopen dat die tweede golf van besmettingen gaat komen.
Hoop je op die tweede golf om zie je nou wel te kunnen zeggen?quote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee maar die zou zo maar kunnen komen als ‘we’ de regels aan onze laars blijven lappen. Het is gewoon te soft (gebleken).. ja het gaat zeker goed, maar het is zeker niet te hopen dat die tweede golf van besmettingen gaat komen.
Binnen is júíst waar mensen het krijgen.quote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
Binnen is het wellicht anders, maar het lijkt me prima weer om dat even niet te doen nu.
Maar ook binnen MET afstand en max. 2 mensen op bezoek (die natuurlijk niet verkouden of wat dan ook zijn) zie ik weinig risico.
Schijnt dat Corona over kan slaan op dieren dus misschien zit het wel in de kip.quote:Op zondag 26 april 2020 19:31 schreef Tris het volgende:
[..]
NasiMaar dan verwijzen de mods ons naar een ander subforum
![]()
Enjoy!
Wat is er mis met nasi?quote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Tris het volgende:
[..]
Absoluut, maar nasi mag niet van de mods.
Zeker! https://www.ad.nl/binnenl(...)tps://www.google.nl/quote:Op zondag 26 april 2020 19:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Schijnt dat Corona over kan slaan op dieren dus misschien zit het wel in de kip.(hartstikke ontopic nu)
Nee, dat je dat er uit interpreteert zegt voor mij genoeg..quote:Op zondag 26 april 2020 19:31 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Hoop je op die tweede golf om zie je nou wel te kunnen zeggen?
Ik hoorde in het nieuws iets over een nertsenfokkerij. Nertsen zouden besmet zijn.quote:Op zondag 26 april 2020 19:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Schijnt dat Corona over kan slaan op dieren dus misschien zit het wel in de kip.(hartstikke ontopic nu)
Alles kan in de nasi.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik hoorde in het nieuws iets over een nertsenfokkerij. Nertsen zouden besmet zijn.
Maar die gaan normaal niet in de nasi.
Denk niet dat er zo snel een tweede golf komt (met huidig klimaat), maar is niet niet uitgesloten natuurlijk. Wat mij wel zeker lijkt is dat een verdere lockdown zal leiden tot protesten en nog meer onbegrip. En dat zal ik ook zeker ondersteunen.quote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Corona-nertsen in zelfde gebied als varkenspest en Q-koorts. Dit is wel heel toevalligquote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik hoorde in het nieuws iets over een nertsenfokkerij. Nertsen zouden besmet zijn.
Beek en Donk en Milheeze, inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Ow, dat gezeur ja. Het is hier inderdaad geen SC, maar beetje moet kunnen af en toe. Er is niet altijd boeiend nieuws te melden.quote:Op zondag 26 april 2020 19:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Met nasi niets maar sc vinden ze niet goed.
Wat zou jij aanraden? Goed handen wassen voor het koken?quote:Op zondag 26 april 2020 19:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Met nasi niets maar sc vinden ze niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |