Is er veel vlees zichtbaar?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Er zitten lesbies in tlou 1 dus pas op zware sjw shit
Altijd zo'n lekker gevoel als je een spel vanuit je backlog kunt verwijderen omdat hij uitgespeeld isquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ben net Snowrunner aan het schrijven, daarna heb ik geloof ik even niets meer. Eens kijken of ik iets ga platten, een game uit de ps plus backlog ga pakken, of gewoon weer naar FFXIV ga. 1500+ uur daarin, maar nu even niet 'and counting' deze maand. En niet eens eens platinum, bedenk ik me net
Water is natquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:15 schreef DKUp het volgende:
FIFA en NFL zijn aangekondigd, nou ja uhmmmm.
Walmart Canada twee jaar geledenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef Pheno het volgende:
Ach, komt vanzelf. E3 komt er (aangepast) aan, al ben ik benieuwd of er weer lekken zijn, nu iedereen thuis zit. Geen dronken PR of developers die tegen de oom van de moeder van de schoonmaakster zeggen dat Horizon: Zero Dawn 2 er tof uit ziet.
Ja, die was ook wel geniaal. Gewoon alle covers er al op zettenquote:
Maar dat is het niet.quote:
Zeg dat maar tegen mijn droogmolenquote:
De enige die ik dat toevertrouw zijn bezig met Baldurs Gate 3. BioWare, not so much. Die zijn compleet EA-ED.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop op een remaster van Neverwinter Nights 2.
Heb Baldurs Gate 1 en 2 uitgeleend, maar wil me wel voorbereiden op BG 3. Dus ga maar Original Sin spelen als ik klaar ben met Ultimate Alliance.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige die ik dat toevertrouw zijn bezig met Baldurs Gate 3.
Dice hebben ze ook helemaal naar de tyfus geholpen. Visceral, Ghost Games en nog veel meer inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige die ik dat toevertrouw zijn bezig met Baldurs Gate 3. BioWare, not so much. Die zijn compleet EA-ED.
Need for Greedquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dice hebben ze ook helemaal naar de tyfus geholpen.
MicrotransactiesGODEN, Heat is niet eens slecht maar ja die game had nog wel een jaartje de tijd mogen hebben met die schijt graphics overdag.quote:
Van mij mag BF2 wel eens in de plus komen. Zo’n typische game die ik wel een keer wil proberen maar niet wil kopen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:09 schreef DKUp het volgende:
Final Update en Battlefield V klaar met updates bijna.
DICE gaat weer aan de Battlefield in 2021
Het eerste deel vond ik een stuk leuker. BF2 is wel aardig en nu een stuk beter dan drie jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Van mij mag BF2 wel eens in de plus komen. Zo’n typische game die ik wel een keer wil proberen maar niet wil kopen.
100% waarheid, alsnog goty.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |