abonnement Unibet Coolblue
pi_193144707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:50 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Haha. Hemelvaart komt vroeg dit jaar. Na een gezellige chat gesprek besloten dat we vanavond een stukje bij haar in de buurt gaan wandelen :)
Neem drank mee. Flesje wijn en wat glazen.

Heb ik toen bij een wandel/park date gedaan. Werd heel erg gewaardeerd. We hebben een halve dag in het park gezeten supergezellig en ook zitten zoenen.

Meisje daarna nooit meer gezien. :')
pi_193144895
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Neem drank mee. Flesje wijn en wat glazen.

Heb ik toen bij een wandel/park date gedaan. Werd heel erg gewaardeerd. We hebben een halve dag in het park gezeten supergezellig en ook zitten zoenen.

Meisje daarna nooit meer gezien. :')
Hahaha. _O- Die laatste zin had ik niet verwacht.
pi_193145008
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Neem drank mee. Flesje wijn en wat glazen.

Heb ik toen bij een wandel/park date gedaan. Werd heel erg gewaardeerd. We hebben een halve dag in het park gezeten supergezellig en ook zitten zoenen.

Meisje daarna nooit meer gezien. :')
Dat is niet helemaal wat hij in gedachten heeft volgens mij _O-
pi_193145219
Ik heb ook wel eens een wandeldate gehad. Kortste date ooit. Na een halve minuut vroeg hij al wat ik van hem vond. Hij is omgedraaid en naar huis gegaan :D
Sarcasme. Herken het.
pi_193145613
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook wel eens een wandeldate gehad. Kortste date ooit. Na een halve minuut vroeg hij al wat ik van hem vond. Hij is omgedraaid en naar huis gegaan :D
Wat had je gezegd dan? :D
pi_193177373
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
  zondag 17 mei 2020 @ 13:59:02 #107
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177409
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
De oplossing ligt deels bij jezelf. Stop een ultieme broer te zijn, gedraag je alsof je meer wilt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 mei 2020 @ 14:03:25 #108
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193177459
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
Wat is er gebeurd :o had je een slechte date gister?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_193177579
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd :o had je een slechte date gister?
Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.
  zondag 17 mei 2020 @ 14:18:32 #110
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177639
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.
In sommige gevallen kom je er best mee weg als je aangeeft verlegen te zijn. Wellicht helpt zij je dan een handje die drempel over te gaan, mocht het wederzijds zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193177756
Boys and girls, nieuws van het front. Via een vriend ben ik een leuk meisje tegengekomen dat ik de laatste weken geregeld zie/spreek in groepsverband. (We spreken met een groepje vrienden thuis af.)

Al vanaf het eerste moment dat we elkaar kennen had ik het idee dat het goed zou kunnen klikken, we hebben veel dezelfde interesses en af en toe wisselen we tijdens groepsgesprekken een blik van verstandhouding uit. Ik heb zelden meegemaakt dat ik dacht dat iets zo goed zou passen.

Tot mijn positieve verbazing heeft zij dit ook doorgehad want ineens appte ze me met een random vraag over een onderwerp waarover we het gehad hebben, een mooi bruggetje tot meer zou je zeggen. Sinds dat moment merk ik echter dat ik weer in mijn oude "appdruk" terecht kom, ik ben wat geforceerd op zoek naar creatieve onderwerpen en spitsvondige reacties en het voelt voor mij niet heel relaxt aan. Eigenlijk zie ik het appen meer als ballast dan dat ik er vrolijk van word.

Vandaar ook mijn vraag aan jullie: Wat zal ik doen? Het appcontact weer even laten rusten? Voorlopig zie ik haar nog wel even in groepsverband dus helemaal uit beeld verdwijnt ze sowieso niet. Maar het voelt wel als een unieke kans, het is echt lang geleden dat ik zo'n goede match met iemand heb gehad.
  zondag 17 mei 2020 @ 14:34:53 #112
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177816
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:29 schreef Generationalpha het volgende:
Boys and girls, nieuws van het front. Via een vriend ben ik een leuk meisje tegengekomen dat ik de laatste weken geregeld zie/spreek in groepsverband. (We spreken met een groepje vrienden thuis af.)

Al vanaf het eerste moment dat we elkaar kennen had ik het idee dat het goed zou kunnen klikken, we hebben veel dezelfde interesses en af en toe wisselen we tijdens groepsgesprekken een blik van verstandhouding uit. Ik heb zelden meegemaakt dat ik dacht dat iets zo goed zou passen.

Tot mijn positieve verbazing heeft zij dit ook doorgehad want ineens appte ze me met een random vraag over een onderwerp waarover we het gehad hebben, een mooi bruggetje tot meer zou je zeggen. Sinds dat moment merk ik echter dat ik weer in mijn oude "appdruk" terecht kom, ik ben wat geforceerd op zoek naar creatieve onderwerpen en spitsvondige reacties en het voelt voor mij niet heel relaxt aan. Eigenlijk zie ik het appen meer als ballast dan dat ik er vrolijk van word.

Vandaar ook mijn vraag aan jullie: Wat zal ik doen? Het appcontact weer even laten rusten? Voorlopig zie ik haar nog wel even in groepsverband dus helemaal uit beeld verdwijnt ze sowieso niet. Maar het voelt wel als een unieke kans, het is echt lang geleden dat ik zo'n goede match met iemand heb gehad.
“Appdruk”... Really? Denk toch niet zoveel na man.

Sowieso, iets als kans zien, maar anderzijds uitspreken dat het appen als ballast ervaren word, lijkt me dat je zelf al weet hoe de vork in de steel steekt, niet?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193177842
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

“Appdruk”... Really? Denk toch niet zoveel na man.

Sowieso, iets als kans zien, maar anderzijds uitspreken dat het appen als ballast ervaren word, lijkt me dat je zelf al weet hoe de vork in de steel steekt, niet?
Nee geen idee, weet jij het? :) De druk zit er dus niet zozeer in dat ik het niet leuk vind om met haar te appen (omdat ik weet hoe gezellig ik het in het echt met haar vind) maar dat ik het idee heb dat ik steeds met leuke en creatieve dingen moet komen.

Dat is dus een druk die ik mezelf opleg.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2020 14:37:35 ]
pi_193177890
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee geen idee, weet jij het? :)
Misschien omdat je het ziet als unieke kans dat je er druk op legt voor jezelf om het goed te laten verlopen. Maar je gewone zelf zijn is natuurlijk het beste om te zien hoe het tussen jullie gaat. Waarom spreek je niet 1 op 1 met haar af. Je hebt haar alleen nog maar in groepsverband gezien toch?
  zondag 17 mei 2020 @ 14:40:38 #115
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177894
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee geen idee, weet jij het? :)
Contact onderhouden op app is al iets waar je niet vrolijk van word. Je zit jezelf veel te veel in de weg, ontleent teveel waarde aan online contact of hebt anderzijds verwachtingen waarvan niet eens duidelijk is of ze waar gemaakt gaan worden of niet. Je maakt het veel te groot.

Anyway, als ik zelf zo over de situatie zou spreken, dan weet ik wel dat ik er niet op zit te wachten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193177958
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Misschien omdat je het ziet als unieke kans dat je er druk op legt voor jezelf om het goed te laten verlopen. Maar je gewone zelf zijn is natuurlijk het beste om te zien hoe het tussen jullie gaat. Waarom spreek je niet 1 op 1 met haar af. Je hebt haar alleen nog maar in groepsverband gezien toch?
Klopt. Mijn eigen idee is om het online contact nu weer even te laten rusten, ik word er een beetje gestresst van.

Ik blijf haar sowieso wel spreken dus er blijven momentjes om weer online aan te haken en haar inderdaad individueel uit te nodigen voor een date. :)

En het klopt wat je zegt hoor, maar dat komt omdat ik bij dit soort dingen vaak een beetje last heb van tunnelvisie.
pi_193178145
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt. Mijn eigen idee is om het online contact nu weer even te laten rusten, ik word er een beetje gestresst van.

Ik blijf haar sowieso wel spreken dus er blijven momentjes om weer online aan te haken en haar inderdaad individueel uit te nodigen voor een date. :)

En het klopt wat je zegt hoor, maar dat komt omdat ik bij dit soort dingen vaak een beetje last heb van tunnelvisie.
Lijkt me een goed idee. Je kunt zelf het beste aanvoelen en uitproberen.
En zo'n tunnelvisie is menselijk hoor, goed dat je het herkent dan kun je er wat mee. :)
pi_193178154
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:29 schreef Generationalpha het volgende:
Boys and girls, nieuws van het front. Via een vriend ben ik een leuk meisje tegengekomen dat ik de laatste weken geregeld zie/spreek in groepsverband. (We spreken met een groepje vrienden thuis af.)

Al vanaf het eerste moment dat we elkaar kennen had ik het idee dat het goed zou kunnen klikken, we hebben veel dezelfde interesses en af en toe wisselen we tijdens groepsgesprekken een blik van verstandhouding uit. Ik heb zelden meegemaakt dat ik dacht dat iets zo goed zou passen.

Tot mijn positieve verbazing heeft zij dit ook doorgehad want ineens appte ze me met een random vraag over een onderwerp waarover we het gehad hebben, een mooi bruggetje tot meer zou je zeggen. Sinds dat moment merk ik echter dat ik weer in mijn oude "appdruk" terecht kom, ik ben wat geforceerd op zoek naar creatieve onderwerpen en spitsvondige reacties en het voelt voor mij niet heel relaxt aan. Eigenlijk zie ik het appen meer als ballast dan dat ik er vrolijk van word.

Vandaar ook mijn vraag aan jullie: Wat zal ik doen? Het appcontact weer even laten rusten? Voorlopig zie ik haar nog wel even in groepsverband dus helemaal uit beeld verdwijnt ze sowieso niet. Maar het voelt wel als een unieke kans, het is echt lang geleden dat ik zo'n goede match met iemand heb gehad.
Afspreken. Je hoeft echt niet elke dag te appen.
pi_193178167
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
Flirten is ook zeker niet altijd makkelijk. Maar het is wel essentieel, want anders krijg je inderdaad dat je wordt gezien als grote broer.

Bijvoorbeeld bij een eerste begroeting met je date, plaats je hand bijvoorbeeld op haar heup in plaats van op haar schouder tijdens de typische 3 zoenen.

Het zit hem vaak in kleine dingen die het dan net even wat anders maken.
pi_193178231
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee geen idee, weet jij het? :) De druk zit er dus niet zozeer in dat ik het niet leuk vind om met haar te appen (omdat ik weet hoe gezellig ik het in het echt met haar vind) maar dat ik het idee heb dat ik steeds met leuke en creatieve dingen moet komen.

Dat is dus een druk die ik mezelf opleg.
Je hoeft haar toch ook niet elke dag te appen?

Ik app ook alleen echt mensen als ik iets nuttigs of leuks te melden heb.
pi_193178427
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.
Je hoeft toch niet perse te zoenen op de eerste date.

Wat maakt het dat je haar niet aan durft te raken?
pi_193179100
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 15:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet perse te zoenen op de eerste date.

Wat maakt het dat je haar niet aan durft te raken?
Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos geval _O- 't zal bij mij pas lukken als de vrouw het initiatief neemt.
pi_193179389
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 15:04 schreef Womanly het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee. Je kunt zelf het beste aanvoelen en uitproberen.
En zo'n tunnelvisie is menselijk hoor, goed dat je het herkent dan kun je er wat mee. :)
Ik doe even rustig aan. En die tunnelvisie is lastig, ik weet van mezelf dat ik nogal een focusser ben. Als ik iemand echt leuk vind (zo vaak gebeurt dat niet) dan wil ik ook meteen all-in gaan.

En dat kan weer afschrikken.
pi_193179516
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos geval _O- 't zal bij mij pas lukken als de vrouw het initiatief neemt.
Nahja een relatie ging je wel goed af.

Dus dat komt vast goed.
pi_193179534
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos geval _O- 't zal bij mij pas lukken als de vrouw het initiatief neemt.
Je hebt die relatie toch toen ook niet zomaar gekregen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')