Heb je al contact opgenomen met het buurtteam bij jou in de buurt?quote:Op zondag 26 april 2020 18:01 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik kan daarvan niets op hun website vinden zij ook dit soort juridische zaken doen. Heb een hoop instanties al afgebeld maar allen verwijzen zij mij door een het Juridisch Loket.
Nog niet, ga ik dinsdag doen. Helaas is heel veel hier afgelopen jaren wegbezuinigd, ook de sociale raadslieden zijn hier niet meer actief.quote:Op zondag 26 april 2020 18:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je al contact opgenomen met het buurtteam bij jou in de buurt?
Ik zou beginnen met contact met hun opnemen en niet alleen om je te helpen met het vinden van hulp bij deze rechtzaak, maar ik zou ook met hun je woonsituatie bespreken.quote:Op zondag 26 april 2020 18:07 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nog niet, ga ik dinsdag doen. Helaas is heel veel hier afgelopen jaren wegbezuinigd, ook de sociale raadslieden zijn hier niet meer actief.
Ja maar dat staat er volledig los van. Ik verbaas me wel waarom het zo moeilijk is om iemand te vinden die met mij mee wilt en mijn standpunten wilt verkondigen omdat ik daartoe niet in staat ben.quote:Op zondag 26 april 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met contact met hun opnemen en niet alleen om je te helpen met het vinden van hulp bij deze rechtzaak, maar ik zou ook met hun je woonsituatie bespreken.
Ja, een sociaal juridisch dienstverlener, dus.quote:Op zondag 26 april 2020 18:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er volledig los van. Ik verbaas me wel waarom het zo moeilijk is om iemand te vinden die met mij mee wilt en mijn standpunten wilt verkondigen omdat ik daartoe niet in staat ben.
Bestaat er niet zoiets als een advocaat light?
Ik weet dat dat er los van staat maar je hebt wel op meer vlakken hulp nodig en die kunnen ze vanuit een buurtteam of bijvoorbeeld de stichting MEE meestal wel bieden en anders kunnen ze je helpen bij het vinden van de juiste hulp.quote:Op zondag 26 april 2020 18:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er volledig los van. Ik verbaas me wel waarom het zo moeilijk is om iemand te vinden die met mij mee wilt en mijn standpunten wilt verkondigen omdat ik daartoe niet in staat ben.
Bestaat er niet zoiets als een advocaat light?
quote:Op zondag 26 april 2020 17:21 schreef osodevo het volgende:
heb niks ontvangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rechtenstudent kan je niet helpen, we krijgen alleen maar theorie geleerd. Een sociaal juridisch dienstverlener kan je veel beter verder helpen.quote:
Voor die eigen bijdrage kun je bijzondere bijstand aanvragen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:35 schreef osodevo het volgende:
Nee hoor, ik kan prima mijn leven zelf inrichten. Het gaat erom dat ik zelf geen enkele juridische kennis heb en en door psychische problemen moeite heb om voor mijzelf op te komen.
Pro deo heeft nog altijd een hoge eigen bijdrage van (uit mn hoofd) 200 a 300 euro.
heeft hij geen dm naar je gestuurd dan?quote:Op zondag 26 april 2020 18:46 schreef Quotidien het volgende:
Kun je iets meer ingaan op waar het om gaat? Zonder details uiteraard.
quote:Op zondag 26 april 2020 18:43 schreef ZarB het volgende:
Ah, bewindvoering. De eerste persoon die er geen rechtszaak tegen wil voeren moet ik nog tegenkomen. Aandachtspuntje is altijd wel dat die personen hun eigen waarheid hebben die net iets afwijkt van de realiteit.
quote:Op zondag 26 april 2020 18:46 schreef Quotidien het volgende:
Kun je iets meer ingaan op waar het om gaat? Zonder details uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef osodevo het volgende:
[..]
[..]En je verzoek bij de kantonrechter om een andere bewindvoerder is afgewezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Jawel, maar kan ik niks mee.quote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
heeft hij geen dm naar je gestuurd dan?
ben benieuwd naar wie die dm’s zijn gestuurd waar hij het over had.
Ja omdat ik door stress geen weerwoord kon voeren. De tegenpartij heeft een hoop leugens verteld die ik gemakkelijk kon weerleggen. Maar omdat ik overladen werd met informatie wist ik niet meer wat te zeggen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En je verzoek bij de kantonrechter om een andere bewindvoerder is afgewezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2020 18:54 schreef osodevo het volgende:
Kun je je ouders niet vragen om verweer te voeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Dat zijn zelf 'working class' mensen met problemen. Het zijn harde werkers maar missen het intellect om vaardig te kunnen spreken.quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kun je je ouders niet vragen om verweer te voeren?
Je hebt gewoon iemand nodig die jou kan vertegenwoordigen. Ik zou sowieso eens kijken of je in aanmerking komt voor rechtsbijstand. Als je vanuit het juridisch loket doorverwezen komt krijg je ook korting op je eigen bijdrage.quote:Op zondag 26 april 2020 18:59 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat zijn zelf 'working class' mensen met problemen. Het zijn harde werkers maar missen het intellect om vaardig te kunnen spreken.
Ik heb dan de neiging om agressief te worden of te gaan schelden. Ik weet ook wel dat ik hiermee de rechter niet kan overtuigen maar het is een uiting van onmacht.
waarom ga je niet gewoon werken en zorg je dat je een inkomen hebt / je schulden snel kan aflossen?quote:Op zondag 26 april 2020 18:59 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat zijn zelf 'working class' mensen met problemen. Het zijn harde werkers maar missen het intellect om vaardig te kunnen spreken.
Ik heb dan de neiging om agressief te worden of te gaan schelden. Ik weet ook wel dat ik hiermee de rechter niet kan overtuigen maar het is een uiting van onmacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |