voor een ijsje kan die toch wel even 10 minuten kijken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
ja klusbuurman heeft het al druk met zijn eigen klussen :p
Ik snap er geen fuck vanquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weten we nietVolgens de beschrijving kan die producten zonder installatie aansluiten en buiten verlichting hebben.
dacht je bedoeld de kabel van het plaatjequote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van![]()
Je kan toch gewoon de kabel volgen
![]()
Ik kan het ook niet helemaal volgen. Die stekker en dit probleem nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
daarom dat ik ook zei : laat iemand tp ff kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
omdat het andere uiteinde er zeer waarschijnlijk niet aanzit, die mag je zelf monterenquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja das ingewikkeld
kan ik deze niet hier binnen in stopcontact pluggen, kabeltje door gaatje naar lamp?
https://www.buitenverlich(...)mator-met-kabel#tabs
begrijp niet waarom je het andere uiteinde niet kan zien
Ohhhhhh een 'kastje'quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht je bedoeld de kabel van het plaatje
hier binnen hebben we stopcontact met kabel door klein gaatje naar buiten naar zon kastje maar das kapot
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt het over bloemkolen terwijl je winterpenen bedoeld
welke stekker?quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hier heb je een duidelijk plaatje van de transformator
dus stekker binnen, kabel door gaatje en dan buiten aansluiten toch?
[ afbeelding ]
Doenquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal ik dan nog maar een kop koffie nemen?
uiteraardquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhhh een 'kastje'heb je daar ook een foto van?
lampenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha een centraaldoos.. want zit er aan e uiteinden van die twee andere kabels?
we komen er welquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha een centraaldoos.. want zit er aan e uiteinden van die twee andere kabels?
ach, ik ben Filipijnen gewendquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
we komen er welergens volgend jaar
Altijd mooi om te volgen deze dingenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zometeen Anna Yilmaz bij Op1quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels het idee dat ik jouw huis net zo goed ken als mijn eigen huis
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe daar eens een foto van? specifiek t punt waar die grijze kabel ook op staat
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels het idee dat ik jouw huis net zo goed ken als mijn eigen huis
Had ooit een date met een meisje en die heeft een uur zitten ouwehoeren over winterbanden en APK want ze wist niet goed goed dat allemaal zat, heb me een keer afgetrokken op haar plee en ik ben de kroeg in gegaanquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hoezo? Dit lampje gaat dus naar het kastje en het kastje heeft een kabel die door het gaatje naar het stopcontact hier binnen zit ;pquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
ja die trafo zit heel ergens anders op aangesloten
zou maar eens heel goed gaan zoeken vanaf die trafo buiten naar binnen dan..
Je kan gesprekken soms ook een beetje sturen he?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ooit een date met een meisje en die heeft een uur zitten ouwehoeren over winterbanden en APK want ze wist niet goed goed dat allemaal zat, heb me een keer afgetrokken op haar plee en ik ben de kroeg in gegaan
k ben echt zo technisch als een doperwtquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ooit een date met een meisje en die heeft een uur zitten ouwehoeren over winterbanden en APK want ze wist niet goed goed dat allemaal zat, heb me een keer afgetrokken op haar plee en ik ben de kroeg in gegaan
heh, maar wat is er dan kapot?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo? Dit lampje gaat dus naar het kastje en het kastje heeft een kabel die door het gaatje naar het stopcontact hier binnen zit ;p
*bevrorenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben echt zo technisch als een doperwt
wist overigens niet dat het officieel centraaldoos heetquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies ja, dus die 12v trafo zit zeer waarschijnlijk op iets heel anders aangesloten
Ze wilde niet gewoon dat jij haar olie zou peilen. Even met je lange lat haar profiel kwam testen hue hue.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |