CL is toch het meisje van plezier (activiteiten begeleidster)quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
CherryLips - ?
RockNijntje - ?
Haags - ?
DaMart - ?
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden.
Zou ze daar een goede boterham mee kunnen verdienen denk je?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
CL is toch het meisje van plezier (activiteiten begeleidster)
Ik heb dr gemeet, zeker weten!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze daar een goede boterham mee kunnen verdienen denk je?
Dit is gewoon de downie methode van District 9 uitleggen.quote:
Waarschijnlijk wel. Maar wat heb jij daar aan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:CherryLips? Is dit waar en ben je een knappe vrouw?
Nou ja knappe vrouwen vinden mij meestal wel leuk maar jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar wat heb jij daar aan?
Hij zit meteen fappend achter zijn pc dromend over CL.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar wat heb jij daar aan?
RockNijntje had ooit als ondertitel Dakgitarist...quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
CherryLips - ?
RockNijntje - ?
Haags - ?
DaMart - ?
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden.
Ja mij ook maar ja :'0quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja knappe vrouwen vinden mij meestal wel leuk maar ja
Iedereen noemt haags hier een bot, vanwege zijn postaantal...quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap de robot er niet helemaal in
owquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen noemt haags hier een bot, vanwege zijn postaantal...
Niet eens zozeer het aantal, maar 99,9% van zijn posts bestaat uit maximaal 3 lettergrepen met veel herhaling.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen noemt haags hier een bot, vanwege zijn postaantal...
Nicequote:Op zaterdag 25 april 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet eens zozeer het aantal, maar 99,9% van zijn posts bestaat uit maximaal 3 lettergrepen met veel herhaling.
OMG ik wil ookquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. 5km in de benen. En een softijsje met discodip in het mondje
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
KoenIk kon het wandelen vandaag niet meer opbrengen
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste een ijscokar bij het Philips-De Jongh park staan. Ik kon de verleiding weerstaan gelukkig..quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. 5km in de benen. En een softijsje met discodip in het mondje
Vanochtend een haag geplant aan de zijkant van mijn huis. Viel vies tegen, rug is niet blij en ik ben moe.quote:
Ijsje halen was mijn doel om te wandelen eigenlijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste een ijscokar bij het Philips-De Jongh park staan. Ik kon de verleiding weerstaan gelukkig..
Beste doel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ijsje halen was mijn doel om te wandelen eigenlijk
Morgen is er weer een dagquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vanochtend een haag geplant aan de zijkant van mijn huis. Viel vies tegen, rug is niet blij en ik ben moe.
Daar was ik netquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeelandin de buurt waar Samzz ooit gewoond heeft.
Alsof jij van m'n ijsje wilt smullenquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Had jij zo een ijsje met discodip voor mij kunnen halen bij Fran!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |