CL is toch het meisje van plezier (activiteiten begeleidster)quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
CherryLips - ?
RockNijntje - ?
Haags - ?
DaMart - ?
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden.
Zou ze daar een goede boterham mee kunnen verdienen denk je?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
CL is toch het meisje van plezier (activiteiten begeleidster)
Ik heb dr gemeet, zeker weten!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze daar een goede boterham mee kunnen verdienen denk je?
Dit is gewoon de downie methode van District 9 uitleggen.quote:
Waarschijnlijk wel. Maar wat heb jij daar aan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:CherryLips? Is dit waar en ben je een knappe vrouw?
Nou ja knappe vrouwen vinden mij meestal wel leuk maar jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar wat heb jij daar aan?
Hij zit meteen fappend achter zijn pc dromend over CL.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar wat heb jij daar aan?
RockNijntje had ooit als ondertitel Dakgitarist...quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
CherryLips - ?
RockNijntje - ?
Haags - ?
DaMart - ?
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden.
Ja mij ook maar ja :'0quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja knappe vrouwen vinden mij meestal wel leuk maar ja
Iedereen noemt haags hier een bot, vanwege zijn postaantal...quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap de robot er niet helemaal in
owquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen noemt haags hier een bot, vanwege zijn postaantal...
Niet eens zozeer het aantal, maar 99,9% van zijn posts bestaat uit maximaal 3 lettergrepen met veel herhaling.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen noemt haags hier een bot, vanwege zijn postaantal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |