Ik zie geen vraag staan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vragen naar een artikel achter een betaalmuur
Als je er één ziet, graag een TR plaatsen. We kunnen niet alles zien. Het is inderdaad niet toegestaanquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:34 schreef Zocalo het volgende:
Ik dacht dat ik vaker een VI Pro artikel had gezien hier, maar als het niet mag dan excuses
Ze stimuleren zelf dat je die zooi deeltquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je er één ziet, graag een TR plaatsen. We kunnen niet alles zien. Het is inderdaad niet toegestaan
Die kun je toch zelf openen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 02:04 schreef Tjacka het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen podcast/YouTube topic?
Heb het druk genoeg met BNW. Ik heb hier dus geen tijd voor!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die kun je toch zelf openen?
Waar in andere subfora de moderators het goede voorbeeld geven en leuke topics openen, kun je dat hier zelf doen. Je moet niet verwachten dat de moderators hier het subforum levend proberen te houden. Ze zijn hier redelijk nutteloos.
Ik kijk erg uit naar je topic.
Bedankt user @Caland @Calandquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:19 schreef Caland het volgende:
Er wordt hier NIET geroddeld
@:onlogisch @:drizzt_dourden @:onlogisch @:skysherrif @:donraja @:klummie @:kyran
Misschien kan user @El-Stinho een duit in het zakje doen. Die heeft er immers ervaring meequote:Op zaterdag 18 juli 2020 02:04 schreef Tjacka het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen podcast/YouTube topic?
Je bent te laatquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan user @:El-Stinho een duit in het zakje doen. Die heeft er immers ervaring mee
VBL / [PODCASTS EN VIDEO'S] over voetbal #1quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan user @:El-Stinho een duit in het zakje doen. Die heeft er immers ervaring mee
Bans worden gewoon niet besproken.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Wat mag nou wel en niet omtrent iemand zijn ban?
FREEUSER mag niet.
Je mag niet zeggen dat je het niet met een ban eens bent.
Bestuur tegen de muur mag wel.
Zeggen dat iemand anders het niet eens is met een ban mag ook.
Uitleg vragen in het betreffende topic hierover mag dan weer niet. Vandaar maar in FB.
@:skysherrif graag reactie.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden gewoon niet besproken.
Maar dat weet je best.
Wow wat kortaf.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al 10.000x besproken. Zoek maar terug naar één van die discussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |