Ah daarom kon ik hem niet vinden bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
De OP was 'eruit met die kk zooi'quote:Op donderdag 9 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
VBL / [VBL SC #7986] NEGERSEX
Graag de OP weer open na machtsmisbruik forum admin @:GGMM
Dat was niet mijn OP. Dat zal ook nooit mijn OP zijn, kom op zeg.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
De OP was 'eruit met die kk zooi'
Dat doen we hier niet!
Dat stond er anders welquote:Op donderdag 9 september 2021 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was niet mijn OP. Dat zal ook nooit mijn OP zijn, kom op zeg.
Dan heb jij het gewijzigd op het moment dat ik het ook aan het wijzigen was.quote:
Open 'm gewoon, dan zie je het vanzelf en kan je daar weer over zeurenquote:Maar wat zou jij willen dat de OP wordt, scrummie (anders ben ik hier de hele dag mee bezig)
Als het goed is kun je hem nu weer bewerken.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Keuken Kampioen Divisie] #21 Bijna weer met volle stadions
Ik wil graag even de OP actualiseren, zou iemand ervoor kunnen zorgen dat dit lukt?
Ja, bedankt!quote:Op donderdag 23 september 2021 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als het goed is kun je hem nu weer bewerken.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:20 schreef tong80 het volgende:
Kun je hem naar ONZ verplaatsen? Foutje namelijk. Alvast bedankt.
ONZ / Goeiemorgen.....Een tong in je oor.....
Goed gedaan.quote:
Nee lijkt mij nietquote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mag dat bitcoin geneuzel eens stoppen in (o.a.) het VI topic? Het is niet relevant en strontvervelend, met alle acts van dien. Poll van Zipportal lijkt mij ook duidelijk, behalve de usual supects zit niemand er op te wachten. Er is een subforum voor.
In heel VBL graag.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mag dat bitcoin geneuzel eens stoppen in (o.a.) het VI topic?
Ik neem het mee naar achteren. Ik vind het zelf ook storend.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mag dat bitcoin geneuzel eens stoppen in (o.a.) het VI topic? Het is niet relevant en strontvervelend, met alle acts van dien. Poll van Zipportal lijkt mij ook duidelijk, behalve de usual supects zit niemand er op te wachten. Er is een subforum voor.
Bedankt voor je reactie, hier kan ik mee leven. (zal ook wel moeten)quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In de meeste topics is het gewoon offtopic en gaan we modereren waar nodig (zet vooral een TR, maakt het makkelijker).
In de sc kunnen we verder niks. Het is daar storend voor veel users, maar ook weer niet offtopic of verboden.
@:maxi-mus
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:27 schreef tong80 het volgende:
Nog bedankt dat mijn The Bettle topic in VBL (Waar-ie hoort) is gesloten.
Het werd een groot succes in TV.....
TV / The Bettle #1 De zoveelste voetbalshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |