Graag gedaan, favoriete user sinds Littlerabbit gestopt is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel favoriete FA sinds Tagliano gestopt is.
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:10 schreef Bolasie het volgende:
Kan er een filter dan wel verbod komen op het gebruik van flutbronnen zoals Voetbalprimeur, Voetbalzone, FCUpdate en dat soort meuk waar men alleen aan copy-paste doet? Bedankt.
quote:
Wil je dit soort flutbronnen nooit meer gebruiken? Vriendelijk dank voor je medewerking.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk gaan al die Super League clubs de komende jaren failliet. Of degraderen ze.
Wij gaan geen flutbronnen verbieden. We kunnen er alleen een pittige mening over hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:10 schreef Bolasie het volgende:
Kan er een filter dan wel verbod komen op het gebruik van flutbronnen zoals Voetbalprimeur, Voetbalzone, FCUpdate en dat soort meuk waar men alleen aan copy-paste doet? Bedankt.
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Wil je dit soort flutbronnen nooit meer gebruiken? Vriendelijk dank voor je medewerking.
Fijn, bedanktquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Voorronde drie UECL] Dundalk - Vitesse / Feyenoord - FC Luzern #3
Is het heel bezwaarlijk als ik dit topic volkalk om zo voor donderdag een nieuwe OP te kunnen maken?
Ik heb je geholpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Is het heel bezwaarlijk als ik dit topic volkalk om zo voor donderdag een nieuwe OP te kunnen maken?
Ik heb je ook geholpen maar dan zonder foto's van Ed de Goeij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je geholpen.
Ik heb hiervoor foto's van Ed de Goey gebruikt.
Jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb je ook geholpen maar dan zonder foto's van Ed de Goeij.
Ik twijfelde even of ik echt een klootzak wilde zijn die dan snel het topic zou openen, maar ik heb geen zin om zó vervelend te zijn op dit moment.
Ligt het nou aan mij, of is het onmogelijk om daar iets in te posten?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
Er is al een Van Gaal topic
VBL / Van Gaal #7
Daar kan je alles kwijt over Louis! (maar voel je vooral niet verplicht)
Oh dat zou kunnen omdat er te lang niet gepost isquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:29 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is het onmogelijk om daar iets in te posten?
Bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen omdat er te lang niet gepost is
Ik heb hem even met een drogreden gekickt
Bedankt voor deze nuttige bijdrage moderator onlogischquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub #5 Beste reeks van FOK!quote:Op zondag 29 augustus 2021 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben opzoek naar het fc twente is een parodie op een voetbalclub topic heeft iemand een linkje.
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twentequote:Op zondag 29 augustus 2021 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben opzoek naar het fc twente is een parodie op een voetbalclub topic heeft iemand een linkje.
VBL / Het Handige Linkjes Topicquote:Op zondag 29 augustus 2021 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |