Echtquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:38 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het was een ranzige vent én uitgesproken pedofiel
Hij deed dezelfde foodreviews als Braddiequote:Op zaterdag 25 april 2020 16:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwa, die gast was al jaren daarvoor niet goed in zijn bovenkamer. Had duidelijk iets van begeleiding/hulpverlening nodig.
Op Fok! had je toch ook zo’n figuur, dandyblue ofzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij deed dezelfde foodreviews als Braddie![]()
Die vlogt ook nog steedsquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:47 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Op Fok! had je toch ook zo’n figuur, dandyblue ofzo?
Dandybleu, possetje, emanuel_posse, en nog wat accounts. Allemaal dezelfde persoon. Dat was een alcoholist die regelmatig psychoses had. Maar foodreviews maakte hij geloof ik niet. Wel een filmpje over haags_kwartiertje.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:47 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Op Fok! had je toch ook zo’n figuur, dandyblue ofzo?
Mss eens een duet met braddiequote:Op zaterdag 25 april 2020 16:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dandybleu, possetje, emanuel_posse, en nog wat accounts. Allemaal dezelfde persoon. Dat was een alcoholist die regelmatig psychoses had. Maar foodreviews maakte hij geloof ik niet. Wel een filmpje over haags_kwartiertje.
MarcoTMquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:09 schreef Quotidien het volgende:
Dit doet me echt denken aan die kwibus van jaren geleden die bakboter ging reviewen.
Possetjequote:
Nou dat belooft veel goeds voor Bradge...quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:16 schreef Chia het volgende:
Al die vergelijkbare internetgekkies zijn dus dood of liggen in comateuze toestand op de bank
Heeft Brad stiekem toch een ambitie die hij aan het nastreven isquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:16 schreef Chia het volgende:
Al die vergelijkbare internetgekkies zijn dus dood of liggen in comateuze toestand op de bank
Mis hem wel op de foksquote:
'Ik héb wel ambities, ik streef ze alleen niet na'quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:31 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Heeft Brad stiekem toch een ambitie die hij aan het nastreven is
Hij liet soms eten reviewen door zijn kat!quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dandybleu, possetje, emanuel_posse, en nog wat accounts. Allemaal dezelfde persoon. Dat was een alcoholist die regelmatig psychoses had. Maar foodreviews maakte hij geloof ik niet. Wel een filmpje over haags_kwartiertje.
Wel een huisgemaakte kruidenlikeur review.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd hoeveel geld dat nou kost om zo'n werkloze een leven lang te ondersteunenquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Effe paar filmpjes van die MarcoTM gekeken maarre ... Zo te zien minimaal 200 kg, roken, bakvet eten; valt me nog mee dat ie het 51 jaar heeft uitgehouden
Vergeet werkloze, het was een pedofiel er opschepte over hoe hij jongetjes misbruikte.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd hoeveel geld dat nou kost om zo'n werkloze een leven lang te ondersteunen
Ging me nu meer om Braddie. Die leeft nu al al een jaar of 12 van de staat aka de rest van de samenlevingquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vergeet werkloze, het was een pedofiel er opschepte over hoe hij jongetjes misbruikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |