Mwah. Wel wat minder dan vroeger hoor. Vroeger kon je gewoon voor elke scheet een wajong aanvragen en keken ze nooit meer naar je om.quote:Op zondag 26 april 2020 15:56 schreef Welvaert het volgende:
'Wat is een Wajong uitkering: De Wajong uitkering is een uitkering voor jongeren vanaf 18 jaar met een uiterste looptijd tot 65 jaar. De Wajong is in het leven geroepen voor mensen die op jonge leeftijd gehandicapt geraakt zijn of tijdens de studie langdurig ziek zijn geworden'
Lettelijke definitie van het UWV. Dit potje wordt zo misbruikt in Nederland
Logisch, mee eens. Maar ik vind dat als je zelf kiest zo'n openbaar leven te leiden door van alles over jezelf op het internet te delen er ook gewoon kritische vragen vanuit je achterban/kijkers mogen komen.quote:
Wajong krijg je als jongere toch? Er zijn natuurlijk zat mensen die ondanks beperkingen de arbeidsmarkt op gaan, vastlopen en vervolgens in de bijstand terecht komen. Ik kwam daar ook in uit, ze waren helemaal verrast dat ik altijd op kwam dagen bij afspraken en altijd gemotiveerd naar sollicaties kwam.quote:Op zondag 26 april 2020 15:45 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is er geen duidelijke grens tussen bijstand en Wajong. Veel mensen in de bijstand mankeren iets, maar zijn toch geen Wajonger. GGZ-patienten, verslaafden en zwakbegaafden zitten ook gewoon in de bijstand.
Dat hele systeem klopt gewoon niet.
Dat mag jij vinden. En wij hebben bepaald dat dat niet in deze reeks gaat gebeuren.quote:Op zondag 26 april 2020 16:00 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Logisch, mee eens. Maar ik vind dat als je zelf kiest zo'n openbaar leven te leiden door van alles over jezelf op het internet te delen er ook gewoon kritische vragen vanuit je achterban/kijkers mogen komen.
Ja logisch, dat lot staat Bradge ook te wachten natuurlijk. Als je in de bloei van je leven 20-35 al de keuze maakt om 24/7 thuis niets te doen dan ga je vanaf je 40ste echt niet ineens gemotiveerd de arbeidsmarkt op.quote:Op zondag 26 april 2020 16:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wajong krijg je als jongere toch? Er zijn natuurlijk zat mensen die ondanks beperkingen de arbeidsmarkt op gaan, vastlopen en vervolgens in de bijstand terecht komen. Ik kwam daar ook in uit, ze waren helemaal verrast dat ik altijd op kwam dagen bij afspraken en altijd gemotiveerd naar sollicaties kwam.
Ik had vrij snel nadat mijn zoontje naar speciaal onderwijs kon een vaste baan, alles uitgelegd waar ik tegen aan kan lopen en werk er nu al ruim 2 jaar met veel plezier.
Daarvoor nog losse klusjes gedaan met behoudt van uitkering.
Je moet wel zelf er open voor staan natuurlijk. Dat zie je bij veel mensen helaas niet terug en die blijven tientallen jaren thuis zitten.
quote:Op zondag 26 april 2020 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. En wij hebben bepaald dat dat niet in deze reeks gaat gebeuren.
Nee.quote:Op zondag 26 april 2020 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Braddie wordt dus ongelimiteerd beschermd zeg je dus?
Als je zelf de gesubsidieerde bent valt het indd niet op.quote:Op zondag 26 april 2020 15:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb in meerdere supermarkten en winkels gewerkt. Nog nooit gezien.
Ik studeer momenteel aan de universiteit, en durf mijn handen in het vuur te steken dat jij nooit op dat niveau zal komen.quote:Op zondag 26 april 2020 16:03 schreef RTR het volgende:
[..]
Als je zelf de gesubsidieerde bent valt het indd niet op.
Klopt, daar ga je je niet fijner van voelen. En als ik hem muziek zie maken zie ik echt een leuke gemotiveerdequote:Op zondag 26 april 2020 16:02 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ja logisch, dat lot staat Bradge ook te wachten natuurlijk. Als je in de bloei van je leven 20-35 al de keuze maakt om 24/7 thuis niets te doen dan ga je vanaf je 40ste echt niet ineens gemotiveerd de arbeidsmarkt op.
Niet iedereen die wajong krijgt ziet eruit als een mongool waar het slijm bij uit zijn mond looptquote:Op zondag 26 april 2020 15:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb in meerdere supermarkten en winkels gewerkt. Nog nooit gezien.
Wat studeer jij dan?quote:Op zondag 26 april 2020 16:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik studeer momenteel aan de universiteit, en durf mijn handen in het vuur te steken dat jij nooit op dat niveau zal komen.
Je blijft wel zo'n beetje de grootste mongool van dit forum.quote:Op zondag 26 april 2020 16:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik studeer momenteel aan de universiteit, en durf mijn handen in het vuur te steken dat jij nooit op dat niveau zal komen.
In jouw perceptie. Er zijn in de geschiedenis en de psychologie talloze voorbeelden van mensen met een verkeerde perceptie he.quote:Op zondag 26 april 2020 16:05 schreef RTR het volgende:
[..]
Je blijft wel zo'n beetje de grootste mongool van dit forum.
Ook talloze voorbeelden van mensen op een forum die zich beter voordoenquote:Op zondag 26 april 2020 16:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In jouw perceptie. Er zijn in de geschiedenis en de psychologie talloze voorbeelden van mensen met een verkeerde perceptie he.
En je doelt nu op mij?quote:Op zondag 26 april 2020 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook talloze voorbeelden van mensen op een forum die zich beter voordoen
Jammer is dit ja. Ik doe verder geen vlieg kwaad, laat mij lekker mijn filmpjes maken op YouTube en mijn leven leiden.quote:Op zondag 26 april 2020 16:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Ontspoort het nu al weer?
Beetje jammer dat Braadslee weer zo weggezet wordt als profiteur. Die jongen probeer ook een beetje een leuk leven te leiden en zet dat op internet. Laat het dan vooral over zijn content gaan.
Niet op Braddie neequote:
Maar bradge wordt je daar echt serieus gelukkig van dan? Ben je nu tevreden met je leven?quote:Op zondag 26 april 2020 16:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jammer is dit ja. Ik doe verder geen vlieg kwaad, laat mij lekker mijn filmpjes maken op YouTube en mijn leven leiden.
Ik ben re-de-lijk content.quote:Op zondag 26 april 2020 16:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar bradge wordt je daar echt serieus gelukkig van dan? Ben je nu tevreden met je leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |