Met de kans dat als iemand verkeerd door het raam kijkt hij door de hele tent begint te schreeuwen en schelden.quote:Op zondag 26 april 2020 14:44 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hij zou best bij de crazy pianos of een vergelijkbare tent een avond allerlei pianostukjes kunnen spelen
Zo gek vond ik dat niet als iemand door je raam staat te glurenquote:Op zondag 26 april 2020 14:48 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Met de kans dat als iemand verkeerd door het raam kijkt hij door de hele tent begint te schreeuwen en schelden.
Ook de oude Wajong regeling? Want ik hoorde dat er verschil in zit tussen oude en nieuwe regeling.quote:Op zondag 26 april 2020 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal opnieuw gekeurd en als je ook maar iets van werkvermogen hebt moet je gewoon solliciteren en anders word je op je uitkering gekort.
Ja juist die en daarom was die herkeuring er: om die verschillen gelijk te trekken.quote:Op zondag 26 april 2020 14:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ook de oude Wajong regeling? Want ik hoorde dat er verschil in zit tussen oude en nieuwe regeling.
Dan is braddie ook gekeurd. Ik denk dat hij best kan werken en misschien ook zijn ritme automatisch beter wordt. Inclusief grotere kans op afvallen etc. Motivatie, zelfrespect verhogen ook dan.quote:Op zondag 26 april 2020 14:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja juist die en daarom was die herkeuring er: om die verschillen gelijk te trekken.
Daarom heeft hij ook een jobcoach gekregen.quote:Op zondag 26 april 2020 14:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan is braddie ook gekeurd. Ik denk dat hij best kan werken en misschien ook zijn ritme automatisch beter wordt. Inclusief grotere kans op afvallen etc. Motivatie, zelfrespect verhogen ook dan.
Een jobcoach als je miet werkt? Ik denk dat hij gewoon een klantmamager heeft. Jobcoach komt in beeld wanneer je al werkt met een beperking een tussenpersoon tussen werknemer en werkgever.quote:Op zondag 26 april 2020 14:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook een jobcoach gekregen.
Serieus? Dat is wel erg. Zelfs mensen met het syndroom van down hebben een vast arbeidscontract. Die werken in de productie of in een supermarkt. Wel erg als een downie meer capaciteiten heeft dan een niet-downie.quote:Op zondag 26 april 2020 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
Is werkelijk geen enkele baan waar hij geschikt voor is
Die zijn vaak gemotiveerder.quote:Op zondag 26 april 2020 15:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel erg. Zelfs mensen met het syndroom van down hebben een vast arbeidscontract. Die werken in de productie of in een supermarkt. Wel erg als een downie meer capaciteiten heeft dan een niet-downie.
Ja je moet het wel willen.quote:
Ik werk ook gewoon. Ik heb in totaal 2 jaar niet gewerkt omdat mijn zoontje niet naar school ging nog en ik met mijn bedrijfje was gestopt dat was te veel stress.quote:Op zondag 26 april 2020 15:14 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ja je moet het wel willen.
Die ene autist die hier weleens postte - Dique Long ofzo - heeft/had ook een Wajong en werkt gewoon fulltime in een supermarkt en is daar heel blij mee.
En worden zwaar gesubsidieerdquote:Op zondag 26 april 2020 15:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel erg. Zelfs mensen met het syndroom van down hebben een vast arbeidscontract. Die werken in de productie of in een supermarkt. Wel erg als een downie meer capaciteiten heeft dan een niet-downie.
Ik heb nog nooit iemand met down in een supermarkt zien werken.quote:Op zondag 26 april 2020 15:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Neen, maar wél een stream vanaf 19:30quote:Op zondag 26 april 2020 15:33 schreef Bluedisplay het volgende:
Hopelijk komt er nog een gezellig vlogje vandaag
De attent supermarkten die ik heb gezien zijn het niet met je eens. Daar werken oprecht alleen maar mensen met het syndroom van down.quote:Op zondag 26 april 2020 15:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met down in een supermarkt zien werken.
Magazijn vegen en dat soort dingen waar subsidie voor wordt gegeven. Kun je als werkgever nog geld aan overhouden ookquote:Op zondag 26 april 2020 15:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met down in een supermarkt zien werken.
Heb in meerdere supermarkten en winkels gewerkt. Nog nooit gezien.quote:Op zondag 26 april 2020 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Magazijn vegen en dat soort dingen waar subsidie voor wordt gegeven. Kun je als werkgever nog geld aan overhouden ook
En wat zeiden ze toen jij daar solliciteerde?quote:Op zondag 26 april 2020 15:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
De attent supermarkten die ik heb gezien zijn het niet met je eens. Daar werken oprecht alleen maar mensen met het syndroom van down.
Naar mijn mening is er geen duidelijke grens tussen bijstand en Wajong. Veel mensen in de bijstand mankeren iets, maar zijn toch geen Wajonger. GGZ-patienten, verslaafden en zwakbegaafden zitten ook gewoon in de bijstand.quote:Op zondag 26 april 2020 15:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon. Ik heb in totaal 2 jaar niet gewerkt omdat mijn zoontje niet naar school ging nog en ik met mijn bedrijfje was gestopt dat was te veel stress.
Ik weet ook niet exact wat Braad heeft waarom hij in de Wajong terecht is gekomen.
Ook zwakbegaafden kunnen gewoon werken normaliter. Daar is de sociale werkplaats voor.quote:Op zondag 26 april 2020 15:45 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is er geen duidelijke grens tussen bijstand en Wajong. Veel mensen in de bijstand mankeren iets, maar zijn toch geen Wajonger. GGZ-patienten, verslaafden en zwakbegaafden zitten ook gewoon in de bijstand.
Dat hele systeem klopt gewoon niet.
Dat ze al sinds 2018 niet meer bestaan.quote:Op zondag 26 april 2020 15:41 schreef Chia het volgende:
En wat zeiden ze toen jij daar solliciteerde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |