O ja, autopoetsen bij Peugeot.quote:
De filmpjes doen het echt niet slecht hoor. Of denk je serieus dat al die 100en views alleen FOK! komen?quote:Op zondag 26 april 2020 13:37 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Die kanalen hadden nou niet bepaald interessante content erop. Het is leuk voor de mensen die hem kennen, maar daarbuiten gaat niemand een filmpje kijken van een foodreview van de lokale snackbar of hoe hij een tosti maakt. En zelfs die autoreviews waren slecht, omdat ze niet de benodigde informatie gaven die mensen willen hebben.
Dat lopen bitchen op bekende personen en de 'zeurchauffeur' ging ook compleet backfiren.![]()
Het is allemaal voor de leuk, maar met zulke content ga je geen groot kanaal opbouwen. YouTube is veel competitiever geworden t.o.v. 5 jaar terug.
Was echt een hele mooie dagquote:Op zondag 26 april 2020 13:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
O ja, autopoetsen bij Peugeot.Een enerverende dag was dat. In de ochtend een contest met de andere kandidaat, in de middag bekomen van het verlies, en in de avond een livedrive met de Brolo.
quote:Op zondag 26 april 2020 13:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Eerst kijken wat deze video gaat doen![]()
Wat ze laten sollicitanten een wedstrijdje doen? Die monteurs moeten zich kapot hebben gelachenquote:Op zondag 26 april 2020 13:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
O ja, autopoetsen bij Peugeot.Een enerverende dag was dat. In de ochtend een contest met de andere kandidaat, in de middag bekomen van het verlies, en in de avond een livedrive met de Brolo.
quote:Op zondag 26 april 2020 13:55 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga ff wat TheBradge filmpjes kijken met de Adblocker uit
Dankquote:Op zondag 26 april 2020 13:56 schreef F.Sinatra het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, deze man heeft zeer zeker wel muzikaal talent.
Dat was toch allemaal verzonnen?quote:Op zondag 26 april 2020 13:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als ik zie hoe makkelijk je speelt, nummers die je nog nooit gehoord hebt na 1 keer luisteren kunt naspelen, ik vind dat serieus knap.quote:
Het verhaal van Braad was dat hij samen met een andere kandidaat een soort Idols-achtige dag moesten doorstaan waarbij aan het einde een winnaar werd gekozen, maar er zaten wel heel veel gaten in het verhaal. Zou wel geniaal zijn als hij hier nog een keer over wil vertellen op FOK! of YouTube.quote:Op zondag 26 april 2020 13:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ze laten sollicitanten een wedstrijdje doen? Die monteurs moeten zich kapot hebben gelachen
Er zitten echt legio mensen in de oude Wajong die op hun 14e een keer een stempel PDD Nos of borderline kregen en vervolgens nooit in hun leven hebben gewerkt. De meeste kunnen prima werken. Wordt echt tijd om die mensen eens te herkeuren. Die zijn nu allemaal eind 20 begin 30 en kunnen nog prima een jaar of 30, 35 werken.quote:Op zondag 26 april 2020 13:13 schreef Quotidien het volgende:
Mensen in de bijstand mogen niks bijverdienen, gek dat wajongers dat dan wel mogen.
Het Sven Kramer-verhaal is nog interessanter.quote:Op zondag 26 april 2020 14:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het verhaal van Braad was dat hij samen met een andere kandidaat een soort Idols-achtige dag moesten doorstaan waarbij aan het einde een winnaar werd gekozen, maar er zaten wel heel veel gaten in het verhaal. Zou wel geniaal zijn als hij hier nog een keer over wil vertellen op FOK! of YouTube.
Hij had het na 1 ochtend werken wel gezien en is er zelf mee gekapt. Het verhaal van die contest is verzonnen. Zogenaamd was hij niet geschikt ivm zijn overgewicht.quote:Op zondag 26 april 2020 14:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het verhaal van Braad was dat hij samen met een andere kandidaat een soort Idols-achtige dag moesten doorstaan waarbij aan het einde een winnaar werd gekozen, maar er zaten wel heel veel gaten in het verhaal. Zou wel geniaal zijn als hij hier nog een keer over wil vertellen op FOK! of YouTube.
Die zijn inmiddels allemaal opnieuw gekeurd en als je ook maar iets van werkvermogen hebt moet je gewoon solliciteren en anders word je op je uitkering gekort.quote:Op zondag 26 april 2020 14:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er zitten echt legio mensen in de oude Wajong die op hun 14e een keer een stempel PDD Nos of borderline kregen en vervolgens nooit in hun leven hebben gewerkt. De meeste kunnen prima werken. Wordt echt tijd om die mensen eens te herkeuren. Die zijn nu allemaal eind 20 begin 30 en kunnen nog prima een jaar of 30, 35 werken.
Ik zou braddie echt nooit van mijn leven aannemen. Is werkelijk geen enkele baan waar hij geschikt voor isquote:Op zondag 26 april 2020 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal opnieuw gekeurd en als je ook maar iets van werkvermogen hebt moet je gewoon solliciteren en anders word je op je uitkering gekort.
ik zou hem wel aannemen voor r&d positiequote:Op zondag 26 april 2020 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou braddie echt nooit van mijn leven aannemen. Is werkelijk geen enkele baan waar hij geschikt voor is
Hij zou best bij de crazy pianos of een vergelijkbare tent een avond allerlei pianostukjes kunnen spelenquote:Op zondag 26 april 2020 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou braddie echt nooit van mijn leven aannemen. Is werkelijk geen enkele baan waar hij geschikt voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |