quote:Jet is me 10 jaar lang heel goed bevallen. 't Maakt verder niet heel veel uit waar je verder zit op het eiland. Alles is toch goed bereikbaar.
Op donderdag 16 januari 2003 17:18 schreef casper_holt321 het volgende:
Waar hebben jullie zoal gezeten welke hotels appartementen. Ik 2x jet playa d'en bossa. Als ik dit jaar ga wil ik is wat anders proberen. hebben jullie tips.
quote:Bar: Murphys Irish Pub. Elke avond live muziek met een Ier(Dave), Engelsman(Chris) en een Nederlander(Martin). Althans, zo was het 10 jaar lang. Is heel gezellige tent. Gaat lang door. Erg leuke mensen achter de bar.
Op maandag 20 januari 2003 11:01 schreef casper_holt321 het volgende:
Welke zijn volgens jullie de beste clubs, feesten, restaurants, bars?
Clubs/discotheken:
Space
Pacha
Amnesia
Iets goedkoper (disco): Kiss Discoteque (schrijven we dat zo?), met elke woensdag Espuma (schuimparty).
Restaurants: dunno
Feesten: er zijn hier en daar wel wat "secret hippie parties", maar die heb ik nooit meegemaakt.
Het 1 en ander zou verandert kunnen zijn, ben er nu al 3 jaar niet geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Nembrionic op 20-01-2003 12:15]
quote:Ik één van 1997
Op donderdag 16 januari 2003 17:32 schreef El_Diablo het volgende:
Ik rijd in een Ibiza 2003!!!
quote:Je vergeet de mooiste van allemaal, de Privilege.
Op maandag 20 januari 2003 12:11 schreef Nembrionic het volgende:Clubs/discotheken:
Space
Pacha
Amnesia
Heel leuk, om na te knetteren
[Dit bericht is gewijzigd door Vulcanus op 07-02-2003 11:29]
quote:Ons hotel lag vlak voor Bora Bora. Twee stappen zetten, en we stonden in 't zand.
Op vrijdag 7 februari 2003 10:54 schreef Vulcanus het volgende:
"Bora Bora" Playa den BossaHeel leuk, om na te knetteren
quote:En Pacha en Cream en Divine en welke hebben we nog meer?
Op maandag 3 februari 2003 09:07 schreef Luigi het volgende:[..]
Je vergeet de mooiste van allemaal, de Privilege.
quote:Pacha was ook leuk. Cream en Divine zijn we niet geweest, we de Space. Die ik wat tegen vond vallen. Het terras was wel weer mooi, maar toen wij er waren was er 1 of andere Duitse techno avond ofzo.
Op maandag 10 februari 2003 08:16 schreef Nembrionic het volgende:[..]
En Pacha en Cream en Divine en welke hebben we nog meer?
Pacha was de duurste club waar we geweest waren, maar wel erg mooi, sfeervol en intiem ondanks de grootte. Het dakterras was ERG lekker om even bij te komen. Ook leuk zijn al de Porsche's, Roll's en Jags op de parkeerplaats!
quote:Cream is toch een Engelse club die daar avonden host in locale discotheken? Of bezitten ze tegenwoordig hun eigen club daar?
Op maandag 10 februari 2003 08:16 schreef Nembrionic het volgende:[..]
En Pacha en Cream en Divine en welke hebben we nog meer?
quote:Volgens mij is Cream ook geen club idd. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn.
Op maandag 10 februari 2003 10:18 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Cream is toch een Engelse club die daar avonden host in locale discotheken? Of bezitten ze tegenwoordig hun eigen club daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |