Lekker makkelijk weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)te-leveren~a7793579/
Lekker populistisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer.
Levert Koevermans zelf ook salaris in dan?
ik heb het hem wel zien zeggen en staat ook in het artikelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker populistisch.
Ik vind het gewoon terecht. Lekker simpel gezegd, maar (top)voetballers verdienen exorbitant veel, en dat is omdat ze ook verschrikkelijk veel geld opleveren. Door de Corona-crisis is dat nu een stuk minder, dus deze voetballers verdienen dan ook even wat minder, anders kan de club niet tot minder functioneren. De voetballerij is in zijn geheel in waarde gezakt.
Het salaris van een Koevermans komt niet eens in de buurt van een Kelly, dus het is geheel irrelevant om hem erbij te betrekken. Los van het feit dat we niet eens weten of hij inlevert.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het hem wel zien zeggen en staat ook in het artikel
quote:Zowel FC Utrecht als Feyenoord heeft tegenover de NOS de wens uitgesproken om de bekerfinale sowieso nog te spelen. Al is het alleen maar om de prestige, menen de clubs.
"Sportief is het een belangrijk iets dat we hopelijk nog kunnen inhalen", aldus Utrecht-trainer John van den Brom in Langs de Lijn En Omstreken. "Sinds die 2-0 in de halve finale tegen Ajax kijkt iedereen hier uit naar die finale."
Feyenoord, dat vorige week van de KNVB het Europese ticket voor de bekerwinnaar kreeg toegewezen, ziet de strijd om de beker ook het liefste op het veld nog worden beslecht.
Verbaast me wel dat Feyenoord en Utrecht niet nog vóór het besluit met een plan zijn gekomen. Nu loop je achter de feiten aan.quote:
waarom verbaast dat je? Er is voor Feyenoord toch helemaal niets aan de hand behalve de eerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Verbaast me wel dat Feyenoord en Utrecht niet nog vóór het besluit met een plan zijn gekomen. Nu loop je achter de feiten aan.
Klopt. Maar beide clubs willen gewoon die beker voor in de prijzenkast lijkt me. Natuurlijk is die bij Feyenoord aardig gevuld de laatste jaren maar je weet ook (als je naar de financiën kijkt) dat het geen zekerheidje is dat je in de toekomst meer prijzen gaat pakken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom verbaast dat je? Er is voor Feyenoord toch helemaal niets aan de hand behalve de eer
maar wat @Caland al zegt, wat is het zonder publiek waard om te spelenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. Maar beide clubs willen gewoon die beker voor in de prijzenkast lijkt me. Natuurlijk is die bij Feyenoord aardig gevuld de laatste jaren maar je weet ook (als je naar de financiën kijkt) dat het geen zekerheidje is dat je in de toekomst meer prijzen gaat pakken.
Prijzenkast vullen, ook voor matige spelers een manier om hun cv nog wat op te leuken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wat @:Caland al zegt, wat is het zonder publiek waard om te spelen
als je het dan toch uitstelt wacht dan tot spelen met publiek weer toegestaan is, net na de winterstop (als die er al is) of zoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Prijzenkast vullen, ook voor matige spelers een manier om hun cv nog wat op te leuken.
Mja, het is sowieso te laat nu toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je het dan toch uitstelt wacht dan tot spelen met publiek weer toegestaan is, net na de winterstop (als die er al is) of zo
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
September vaccin, oktober finale spelen met publiek.
Lijkt me heerlijk, maar in september een vaccin zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De professoren van Oxford welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, maar in september een vaccin zie ik niet zo snel gebeuren.
O, mij wel. Al is het maar omdat het bekerseizoen dan niet voor niets is geweest, en omdat het een kans is om de prijzenkast te spekken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
Zolang er geen publiek bij mag kan mij die bekerfinale echt geen reet interesseren.
Zo werkt het niet he. Het duurt dan nog wel tot november/december tot het vaccin overal beschikbaar is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bedankt voor het vertrouwen maatquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De professoren van Oxford wel. Al zal het vast niet zo'n vaart lopen, maar toch. Als ik moet kiezen tussen Oxford professoren of fetX van het FOK!forum... weet ik wel op wie ik mijn hoop vestig
Ga mij even uitleggen hoe dat werkt verder, ik weet er namelijk helemaal niks van.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo werkt het niet he. Het duurt dan nog wel tot november/december tot het vaccin overal beschikbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |