geen idee.. het is maar een spelletje. maar sommigen snappen dat blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
dit is vast een domme vraagHoezo gaan ze met de huidige standen in het voetbal niet gewoon weer door als het weer kan?
Wanneer ga je aan boord?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt wel min of meer ja
O, durf je wel te gaan poepen nu?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
4u nadat ik een telefoontje krijg. kan 'ieder moment' gebeuren.
ja hoor. beetje fanfare op de achtergrond als ik de telefoon opneemquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, durf je wel te gaan poepen nu?
spannend welquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
4u nadat ik een telefoontje krijg. kan 'ieder moment' gebeuren.
Waar hangt het belmoment van af?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hoor. beetje fanfare op de achtergrond als ik de telefoon opneem
ohquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah. schip ligt nog in Noorwegendus zal niet voor maandag worden denk ik
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit ondertussen crunchy pindakaas zo uit de pot te eten![]()
ze bellen 4u voordat ze dwars voor Scheveningen zijn. Dan heb ik 2u om in Scheveningen te komen en is t vanaf Scheveningen 1.5u varen naar het rendez-vous punt ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar hangt het belmoment van af?
marinetrafficquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
heb je een soort track and trace code van het schip?
Je kunt alle schepen volgen. Net als vliegtuigenquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
heb je een soort track and trace code van het schip?
niet geheel waarquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt alle schepen volgen. Net als vliegtuigen
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze bellen 4u voordat ze dwars voor Scheveningen zijn. Dan heb ik 2u om in Scheveningen te komen en is t vanaf Scheveningen 1.5u varen naar het rendez-vous punt ofzo.
maximaal 9 meter langs de loodsladder jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En dan moet je langs zo’n touwladdertje omhoog?
ja, maar er zitten nogal wat haken en ogen en mazen aan de AIS wetquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet? Ik zie ook gewoon vrachtschepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |