quote:Kim Yo-jong, de zus van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un, heeft gezegd dat het Aziatische land voorlopig geen topontmoeting wil tussen haar broer en de Amerikaanse president Donald Trump.
Redactie van De Volkskrant 10 juli 2020, 5:46
....knip....
Lijkt me best logisch, hij heeft minimaal drie kinderen bij haar, waarvan zeker een jongen. Die worden extreem beveiligd ergens op een geheime locatie.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:51 schreef Idisrom het volgende:
Wanneer is Ri Sol Ju, de vrouw van Kim Jung-un voor het laatst gezien ?
Volgens mij is ze al langer van het toneel verdwenen dan een hele zwangerschapsperiode.
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk dat er een hoop aanslagen op ze zullen volgens als ze in de openbaarheid treden.
Aanslagen op de vrouw en kinderen van De Grote Leider? Dat lijkt me zeeeeeeeeeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt me best logisch, hij heeft minimaal drie kinderen bij haar, waarvan zeker een jongen. Die worden extreem beveiligd ergens op een geheime locatie.
Denk dat er een hoop aanslagen op ze zullen volgens als ze in de openbaarheid treden.
Hij heeft zijn eigen oom en broer ook laten omleggen. Wie weet waar zijn zus toe in staat is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aanslagen op de vrouw en kinderen van De Grote Leider? Dat lijkt me zeeeeeeeeeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk.
En een poging om zn neef te vermoorden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen oom en broer ook laten omleggen. Wie weet waar zijn zus toe in staat is.
Oud nieuws:quote:Op donderdag 26 november 2020 13:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En een poging om zn neef te vermoorden.
En die zit mogelijk in Nederland ondergedoken als ik de Telegraaf mag geloven
[ twitter ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |