Elvis is blij met de huidige benzineprijzen bekende hij onlangs nog bij de sjell hier om de hoek.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:43 schreef BeriBeri het volgende:
Dubbelganger![]()
De echte Kim zit te chillen met Elvis en Tupac
Maar dat deden ze niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:18 schreef Smack10 het volgende:
Is nu net ook op CNN te zien, terwijl ze hem vorige week nog dood hadden verklaard.
Het zou gekker zijn als ze het niet lieten zien als ze ongelijk hadden lijkt me.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:18 schreef Smack10 het volgende:
Is nu net ook op CNN te zien, terwijl ze hem vorige week nog dood hadden verklaard.
Het volk heeft allemaal mondkapjes. Maar Kim Yo jong doet meer aan de anderhalve meter afstand; de stoel tussen haar en Kim Jung-un is leeg. of moet dat Kim Jong-nam's stoel symboliseren?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:27 schreef Nikonlover het volgende:
Poah!!!!!!! Wat ziet kim yo yung er weer goed uit![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hebben ze van Louis v. Gaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
Grappig om te zien hoe de mannen rondom Kim Jong Un continu op notitieblokjes aan het krabbelen zijn. Zelfs de beveiliging doet het.
Valt wel mee hoor, zuid-korea is heel relaxed en westers. Die lachen om die gekkies in noord-korea.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Als die niet een keer omgelegd wordt weet ik het ook niet meer.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:25 schreef Basp1 het volgende:
Is de verschijning van Kim een dubbelganger?![]()
https://nypost.com/2020/0(...)paign=site%20buttons
Zo goed heb ik die foto's niet bestudeerd, zijn zus leidde mij teveel af.quote:.........knip....
The photos have instead raised suspicion that a lookalike could have been there in his place — with web sleuths noting discrepancies in facial, hairline and dental features when compared with previous appearances. [
....knip...
Nou als the new york post die the international business times citeert het zeggen zal het wel waar zijn ondanks de slechte Photoshop op zijn tanden bij de twitter fotoquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:25 schreef Basp1 het volgende:
Hij rookte ook (weer ?), zie het laatste stuk met sigarettenrook van deze korte video. De asbak staat ook op zijn tafeltje.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:34 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nou als the new york post die the international business times citeert het zeggen zal het wel waar zijn ondanks de slechte Photoshop op zijn tanden bij de twitter foto
Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:25 schreef Basp1 het volgende:
Hij rookt al jarenquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij rookte ook (weer ?), zie het laatste stuk met sigarettenrook van deze korte video. De asbak staat ook op zijn tafeltje.
Nicequote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:47 schreef Revanches het volgende:
Ik las ergens dat zijn fake death in scène was gezet om verraders in zijn omgeving te ontmaskeren. How the tables have turned...
Wat een baasquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:47 schreef Revanches het volgende:
Ik las ergens dat zijn fake death in scène was gezet om verraders in zijn omgeving te ontmaskeren. How the tables have turned...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |