quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
En verder! Sorry voor de vertraging.
Dit zal ik je nooit vergevenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
En verder! Sorry voor de vertraging.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dit zal ik je nooit vergeven
Ja foutje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef Anton91 het volgende:
@:Stoorzendert
COR / We komen er wel!
Dubbel?
Hartvervetting?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er al bronnen van het overlijden van Kim Jung Un behalve de Telegraaf? https://www.telegraaf.nl/(...)ctator-kim-overleden
Het reformatorisch dagblad gaf uren geleden aan dat er media uit Hong Kong dit melden: https://www.rd.nl/vandaag(...)n-hongkong-1.1656492quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er al bronnen van het overlijden van Kim Jung Un behalve de Telegraaf? https://www.telegraaf.nl/(...)ctator-kim-overleden
Wat heeft dit met het coronavirus te maken?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
iig een land wat nog een beetje om de gezondheid van hun burgers geeft.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Veel begrip van de Belgen over het besluit mondmaskers te verplichten in het OV.
En ook bij het niet kunnen houden aan de 1.5 meter regel is er een advies er eentje te dragen.
Ook op scholen zou dat kunnen betekenen dat kinderen vanaf 12 jaar ze zouden moeten gaan dragen
Volgens mijn 2 polls willen en gaan wij Nederlanders dat niet doen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iig een land wat nog een beetje om de gezondheid van hun burgers geeft.
Niet nodig, Baudet gaat die regelen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
92 miljard euro begrotingstekort
Wat the fuck is hier aan de hand
En we kunnen van dit geld verdomme niet eens voldoende mondkapjes regelen voor het zorgpersoneel.
Worden weer fijne bezuinigingen. Maar eerst nog wat overmaken naar Zuid-Europa, of zou dat al inbegrepen zijn in die 92 miljard. Politici helpen hun landen helemaal naar de tiefusquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
En we kunnen van dit geld verdomme niet eens voldoende mondkapjes regelen voor het zorgpersoneel.
Dit is echt heel schrijnend, heel kwalijk.. echt een hele kwalijke zaak als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Worden weer fijne bezuinigingen. Maar eerst nog wat overmaken naar Zuid-Europa, of zou dat al inbegrepen zijn in die 92 miljard. Politici helpen hun landen helemaal naar de tiefus
De brutalen hebben niet de halve..., maar de hele wereld.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:58 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Dit is echt heel schrijnend, heel kwalijk.. echt een hele kwalijke zaak als je het mij vraagt.
De zoveelste belastingverhogingen
Deze column van vandaag slaat ook de spijker op z'n kop.
brainwashed door het RIVM beleid?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mijn 2 polls willen en gaan wij Nederlanders dat niet doen.
Niks aan de hand. Als het binnen Europa slechter met Nederland gaat dan zal Italië ons financieel bijspringen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
kan wel, alleen tegen de Pandemie prijs, terwijl die gierige lijers de non Pandemie prijs willen betalen van een jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
wishfull thinkingquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Als het binnen Europa slechter met Nederland gaat dan zal Italië ons financieel bijspringen.
Europa!
lekker met 55 met pensioen, hier mag je straks tot 75 jaar werken om de diepe beerput af te betalen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:58 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Dit is echt heel schrijnend, heel kwalijk.. echt een hele kwalijke zaak als je het mij vraagt.
De zoveelste belastingverhogingen
Deze column van vandaag slaat ook de spijker op z'n kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |